nee hoor. ik heb het gewoon bij de h&m gekocht. het lijkt alleen wat crappy door mijn webcamfotokwaliteit. rustig maar. ik kan nog niet binnen de lijntjes kleuren hoorquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:01 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet zeggen dat het is ingekleurd? Laat het dan op zijn minst bedrukken.
H&Mquote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:31 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Ik zoek ook zo'n broek, waar heb jij hem vandaan?
Wilde ze terugsturen omdat ik ze eerst niet zo leuk vond. Maar ja ze lopen heerlijk, heb nog een ander paar van Acne, die lopen ook al zo fijn!quote:Op zondag 17 juli 2011 19:35 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Hoe kan je ze wegdoenlopen ze lekker?
Hmm ze staan steeds vaker op de site, ze zitten als het goed is in de vaste collectie. Maar had ze eerst nog op marktplaats/hier op fok gezet omdat ze idd vaak zijn uitverkocht. En ik zou marktplaats gewoon in de gaten houden, vast wel iemand die ze over een tijdje verkoopt voor een zacht prijsje.quote:Op zondag 17 juli 2011 19:40 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Het is apart dat je er nog aan bent gekomen. Ik ken veel meisjes die ze niet meer konden krijgen want uitverkocht. Overigens wil ik ze nog echt wel maar 350-400E
Oh my, ze hebben hem nog in mijn maat bij Brownsquote:Op zondag 17 juli 2011 19:32 schreef pumpkinsoup het volgende:
Thanks! Jas is van Burberry Prorsum en die laarsjes zijn inderdaad van Acne, heb ze toch gehouden
Ja daar had ik de laatste in mijn maat vandaanquote:Op zondag 17 juli 2011 20:44 schreef Melochan het volgende:
[..]
Oh my, ze hebben hem nog in mijn maat bij Browns
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:33 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[ afbeelding ]
Blije bui vandaag.
Sinji![]()
![]()
quote:
Love 'em stylesquote:
Vind het een beetje te drukquote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:44 schreef Blistering het volgende:
[ afbeelding ]
Matching broek + schoenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |