quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:50 schreef HAL9000S het volgende:
Afgelopen vrijdag, mooie zomerse dag in Antwerpen.
[ link | afbeelding ]
DSC03492 by Cali030, on Flickr
Zijn dat niet van die Dickies workpants ofzo? Waar kan je die halen?quote:
Ziet er goed uit hoor!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:33 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[ afbeelding ]
Blije bui vandaag.
Sinji![]()
![]()
Thanks.quote:
Altijd toffe dingen aan jij! Heb je een legging aan of een broek?quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:15 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[..]
Thanks.
Vandaag niet veel bijzonders. Beetje rare houding, maar het was de enige foto waarop mijn ketting niet een grote glimmer was.
[ afbeelding ]
Dankjequote:Op donderdag 21 juli 2011 18:30 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Altijd toffe dingen aan jij! Heb je een legging aan of een broek?
Ja op dit moment zit ik in mijn sloebie kleding omdat vakantie haha.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:36 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[..]
DankjeDonkerzwarte spijkerbroek. Niet echt goed te zien door de kwaliteit haha. Laat jouw outfit ook zien!
Haha! nou geniet ervan! maak je morgen toch een foto?quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:38 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja op dit moment zit ik in mijn sloebie kleding omdat vakantie haha.![]()
Ja komt goed!quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:40 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[..]
Haha! nou geniet ervan! maak je morgen toch een foto?
quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:15 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[..]
Thanks.
Vandaag niet veel bijzonders. Beetje rare houding, maar het was de enige foto waarop mijn ketting niet een grote glimmer was.
[ afbeelding ]
Heel leuk dit!quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:15 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[..]
Thanks.
[ afbeelding ]
Basic yet so coolquote:Op donderdag 21 juli 2011 18:15 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[..]
Thanks.
[ afbeelding ]
hahaha deze is gewoon echt zwartzwart. heel vaak hebben spijkerbroeken een denimkleur zwart. ziet er heel anders uit.quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:10 schreef Tieszo het volgende:
[..]
Basic yet so coolen hoe kan een spijkerbroek donkerzwart zijn? Anders issie toch gewoon grijs
Van wat ik kan opmaken uit de foto: leuk jasje.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:15 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[..]
Thanks.
[ afbeelding ]
Mooie kleur Janoski's.quote:
Ik ben verliefdquote:Op donderdag 21 juli 2011 18:15 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[..]
Thanks.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |