1 woord WAANZINNIG, breisel is geweldigquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:57 schreef linpunt het volgende:
Omdat ik al zolang niet had gepost even een reportage
Waren die blazers maar een 8, desondanks:quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:48 schreef Sinji het volgende:
[ afbeelding ]
Brixton
Rayban
Filippa K
Samurai
Nike SB
Bedankt.quote:
Nee, een paar ingenomen average joe's naar het model van een slim jim. Het wijkt iets af.quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:11 schreef Dalliance het volgende:
Is dat een Nudie Slim Jim?
edit: @ zwartemarktpaats
Ziet er wel mooi uit.quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:33 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Bedankt.
[..]
Nee, een paar ingenomen average joe's naar het model van een slim jim. Het wijkt iets af.
Heeft goed uitgepakt jaquote:Op donderdag 14 juli 2011 18:33 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Bedankt.
[..]
Nee, een paar ingenomen average joe's naar het model van een slim jim. Het wijkt iets af.
Met je hand voor je gesp is het net of je een naveltruitje draagtquote:
Thanks everybodyquote:Op donderdag 14 juli 2011 16:42 schreef fashion4life. het volgende:
[..]
1 woord WAANZINNIG, breisel is geweldig
Er zit stront op je schoenen.quote:
haha. nee zo creatief ben ik niet!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:05 schreef Dalliance het volgende:
Kleurrijk vandaag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
edit: @ hierboven.. heb je die zelf gemaakt?![]()
Cool.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:33 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[ afbeelding ]
Blije bui vandaag.
Sinji![]()
![]()
Twee verschillende kleuren schoenen?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:05 schreef Dalliance het volgende:
Kleurrijk vandaag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je gaat me toch niet zeggen dat het is ingekleurdquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:33 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[ afbeelding ]
Blije bui vandaag.
Sinji![]()
![]()
Dat shirt is van de H&M volgens mij.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:01 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet zeggen dat het is ingekleurd? Laat het dan op zijn minst bedrukken.
Leukquote:
Tof een gele broekquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:05 schreef Dalliance het volgende:
Kleurrijk vandaag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie jas, waar heb je die gekocht?quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:39 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker makkelijk vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |