Ben nu 20 en luister het al 6 jaar regelmatig dus het is iets meer dan een fase... Soms blijf je in dingen hangen. (ik mis een lachende smiley)quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:15 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Mooie kleur Janoski's.
Atreyu.., daar luisterde ik ook naar in m'n 'metalfase'.
Leuke outfit, ziet er top uit. Jammer van dat korte spijkerbroekje.quote:
Viel wel mee, het was hier best zonnig vanmiddagquote:
Leuk shirt.quote:Op woensdag 27 juli 2011 18:55 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[ afbeelding ]
Eigenlijk van gisteravond. De kijkavond in Amsterdam was mislukt dus heb ik mijzelf getroost door een nieuwe outfit te kopen
Dat shirtquote:Op woensdag 27 juli 2011 18:55 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[ afbeelding ]
Eigenlijk van gisteravond. De kijkavond in Amsterdam was mislukt dus heb ik mijzelf getroost door een nieuwe outfit te kopen
Awh, heb je er wel meerdere dan?quote:Op woensdag 27 juli 2011 18:55 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Helemaal eens met deze man.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:43 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Shirt en broekschoenen niet mijn smaak.
Volgens mij bedoelt ze als je wel meerdere outfits gekocht hebtquote:Op vrijdag 29 juli 2011 07:27 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[..]
Of ik wel meerdere outfits heb? WAT?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |