Ik weet dat jij Verhagen niet zo vertrouwd, maar hij zei het volgende:quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:50 schreef du_ke het volgende:
[..]
Vriend van me heeft net een huis gekocht maar pas over een paar weken de overdracht bij de notaris. Zou die dan profiteren of heeft hij pech?
quote:Vicepremier Maxime Verhagen wilde afgelopen vrijdag nog niet ingaan op aanpassingen. Hij adviseerde iedereen die op het punt stond een huis te kopen, dat vooral te doen.
Zou inderdaad geweldig zijn als Radio 2 nu plots uren vol gaat baggeren met Ali B en Yes-R.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
Elke dag een uurtje slechte neger of marokkanenrap draaien. Is het zo weer voorbij
Partij van de Vrijheid hè.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:54 schreef Boze_Appel het volgende:
Dus de PVV heeft een plan bedacht dat toestaat dat er 65% Turksetalige muziek op radio 2 gedraaid mag worden?
PVV akkoord met 65 procent Justin Bieber.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:54 schreef Boze_Appel het volgende:
Dus de PVV heeft een plan bedacht dat toestaat dat er 65% Turksetalige muziek op radio 2 gedraaid mag worden?
Eigenlijk moet Radio 2 het gewoon zo gaan doen misschien dat de politiek zichzelf dan afleert zich op deze manier te bemoeien met de programmering..quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:56 schreef GSbrder het volgende:
PVV akkoord met 100% Marokkaanse muziek, mits 35% maar van Nederlandse Marokkanen afkomstig is.
quote:Hero Brinkmans eigen bijdrage aan het Nederlandse denken is voorlopig beperkt gebleven tot een interview in Volkskrant Magazine enkele maanden her, waarin hij te kennen gaf, dat er voor hem als politieman niets leuker was geweest dan om met een gummiknuppel op linkse betogers in te slaan.
Om een vast heel erg politiek-incorrecte opmerking te maken: daarop berustte indertijd al de aantrekkingskracht van de SA.
Prima. Het loopt toch niet storm, als jij het een schopje wilt geven mag dat ook.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:58 schreef du_ke het volgende:
GS, is je topic niet meer een NWS dan een POL topic?
Tsja, wie betaald, bepaald.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
Eigenlijk moet Radio 2 het gewoon zo gaan doen misschien dat de politiek zichzelf dan afleert zich op deze manier te bemoeien met de programmering..
Dat het kan, betekent niet dat het ook moet. Het mooi aan een vrij land (dus niet een Sovjet-Unie of iets in die geest) is dat je toch een subsidie-relatie met de overheid kan hebben, maar alsnog je eigen gang kan gaan.quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tsja, wie betaald, bepaald.
Helaas is de overheid subsidiant voor 98% van Nederland en mogen ze dus ook overal hun mening over geven en dit corrigeren waar dit niet naar de zin gaat van een deel van de politieke partijen. Ik ben er allerminst voorstander van.
Idd, want anders zal de desbetreffende media op een gegeven moment verworden tot een propagandainstrument van de politiek.quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat het kan, betekent niet dat het ook moet. Het mooi aan een vrij land (dus niet een Sovjet-Unie of iets in die geest) is dat je toch een subsidie-relatie met de overheid kan hebben, maar alsnog je eigen gang kan gaan.
In dit stukje moet ik hem volkomen gelijk geven.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:58 schreef KoosVogels het volgende:
Thomas von der Dunk gaat weer los
[..]
Het KNMI wordt niet opgeheven, slechts geprivatiseerd hèquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:13 schreef StarGazer het volgende:
[..]
In dit stukje moet ik hem volkomen gelijk geven.
Daarom moet de overheid entertainment ook niet betalen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat het kan, betekent niet dat het ook moet. Het mooi aan een vrij land (dus niet een Sovjet-Unie of iets in die geest) is dat je toch een subsidie-relatie met de overheid kan hebben, maar alsnog je eigen gang kan gaan.
Lieverd, ik heb het over het specifieke stukje dat Koos heeft gepostquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het KNMI wordt niet opgeheven, slechts geprivatiseerd hè?
Uit principe zou ik dat enkel aanvaarden waar er belastinggeld mee gemoeid is.quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:22 schreef Boze_Appel het volgende:
Opzich is het geweldig. Ik zou ook willen dat mijn baas mij betaald en dat ik gewoon mijn eigen gang kan gaan.
Het staat mij even niet meer bij welk plan dat ookalweer was. Via Google kwam ik uit op Belgische deltawerken.quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:19 schreef Reya het volgende:
Hero Brinkman zou een uitstekend proefpersoon voor sigmes wereldvredeplan zijn.
Ah, vandaar.quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:24 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Lieverd, ik heb het over het specifieke stukje dat Koos heeft gepost
De rest van het stuk van Von der Dunk was weer goed voor de lachspiertjes.
Ik meen dat zekere gradaties van emasculatie betrokken werden.quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:25 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het staat mij even niet meer bij welk plan dat ookalweer was. Via Google kwam ik uit op Belgische deltawerken.
Net als GWquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:27 schreef eriksd het volgende:
von der dunk is gewoon een aanwinst in het publieke debat.
Ohja.quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:27 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik meen dat zekere gradaties van emasculatie betrokken werden.
Ja.quote:
Ik zat meer te denken aan wat Homeriaans vermaeck, voor de wrok van Sigme op ons valt.quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:30 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik zou opportunistisch poneren, te beginnen bij de koelakken.
Doch, ik weiger naar Anatolië te zeilen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:39 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken aan wat Homeriaans vermaeck, voor de wrok van Sigme op ons valt.
Totdat hij z'n derde biertje neemt..quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:19 schreef Reya het volgende:
Hero Brinkman zou een uitstekend proefpersoon voor sigmes wereldvredeplan zijn.
Dat verdooft juist.quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:45 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Totdat hij z'n derde biertje neemt..
Over welke breedte? Dat maakt nogal een verschil.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:33 schreef betyar het volgende:
Ik heb er bijna 1 meter achtertuin bij gekregen
Zo'n 75 tot 100 meter.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:47 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Over welke breedte? Dat maakt nogal een verschil.
Lang niet gezienquote:
Juiste opleiding gekozen, je krijgt er direct of indirect wel mee te makenquote:Op donderdag 30 juni 2011 20:53 schreef Zolcon het volgende:
Druk en allesOok een beetje politiek moe
Ik zit een beetje de plaatselijke vergadering over de perspectievennota te volgen. Daar word je ook wel een beetje politiek moe vanquote:Op donderdag 30 juni 2011 20:53 schreef Zolcon het volgende:
Druk en allesOok een beetje politiek moe
Ik kijk nu lekker vanuit mijn bed naar de laatste debatten in de kamer. Word ik vaak rustig van.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:54 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik zit een beetje de plaatselijke vergadering over de perspectievennota te volgen. Daar word je ook wel een beetje politiek moe van
Wat trekt je dan aan de politiek?quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:55 schreef Zolcon het volgende:
Ik ben heel tevreden over mijn opleiding. Ik werd meer moe van de eindeloze overdreven emotionele en onbeschaafde discussies op het forum hier
Goedzo, volgende stap is PvdAlidmaatschap opzeggenquote:Op donderdag 30 juni 2011 20:57 schreef Zeeland het volgende:
Mijn vader pakte thee van mij af en gaaft het aan mijn moeder (ik had meer). Ik heb hem erop gewezen dat het diefstal is. Hij vond het eerlijk delen. Ik heb hem verteld dat dat hetzelfde is.
Gastvrij he, die mensen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:57 schreef Zolcon het volgende:
Ik was dinsdag in Brabant. Stiekem voel ik me als Amsterdammer altijd heel erg welkom in Brabant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |