Qua spronghouding lijkt dit een falschirmjäger, heb die uitsprong nooit begrepen..quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:36 schreef Erasmo het volgende:
Soms heb je van die dagen dat alles tegen zit:
[ afbeelding ]
anders had hij nog een klap tegen de zijkant van de kist gemaakt, doordat de lijn een slingerbeweging maakt?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:36 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
En tsja, dit is gewoon kut, al heeft hij geluk dat hij uit de achterklep springt en niet uit de zijdeur..
Nja ik prefereer de volgende oplossing:quote:
Dat kun je wel stellen ja.quote:
Mooi ben ik niet de enige die het maar bagger vind. What's next flowers, butterflies and fucking unicorns as background?quote:
Dan heeft hij toch gelijk? Rot op met die buitenlandse hypes op een NL forum.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:57 schreef rubje het volgende:
Hey yank doe eens rustig. Je bent op een Nl forum.
Nee, jij?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:02 schreef rubje het volgende:
Heb je Danny al een boze mail gestuurd dat hij met dit soort acties moet oprotten?
optie 1 !quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:45 schreef Esses het volgende:
[..]
Nja ik prefereer de volgende oplossing:
- Behoud 10 leopards.
- Verf ze blauw.
- Plak er een KMar logo op.
- Plaats deze op de grote verkeersknooppunten.
- Laat schuttert Pumatje plaatsnemen. 8 uur lang wachten. Mocht er iets zijn, instant geschut.
of:
- Behoud de leopards.
- Verf ze blauw.
- Plaats ze in de grotere uitgaanscentra.
- Richt de loop op ieder vervelend wezen en gebruik een 190db megafooninstallatie om te vragen of ze willen stoppen.
of:
- Neem de PZH2000.
- Verf ze blauw.
- Plaats ze strategisch in heel Nederland zodat we een grid hebben waar ieder stukje (indien mogelijk dubbel) bezaaid is.
- Instant vuursteun.
Voor alle voornoemde granaten:
- Neem een granaat.
- Verf hem blauw.
- Schrijf er een dagvaarding inclusief de datum van vandaag op.
- Rechter en Locatie: God te Hemel.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:43 schreef Pumatje het volgende:
En daarnaast, we zijn afgelopen donderdag verraden door onze staf met een list..
Wij gingen een dagje naar Walibi, en ondertussen werden de tanks opgehaald
Jaaaquote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:41 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Mooi ben ik niet de enige die het maar bagger vind. What's next flowers, butterflies and fucking unicorns as background?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |