dan kom ik op een aantal van 1,5 miljoen ongeveer...quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:37 schreef AchJa het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk kijken naar de club tussen de pak hem beet 18 en 40 jaar oud.
Is toch zo beroerd nog niet minus alle gewetensbezwaarden, broederdienst, S5, gammele figuren, bajesklanten etc?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:46 schreef Pumatje het volgende:
[..]
dan kom ik op een aantal van 1,5 miljoen ongeveer...
goed, meegenomen uiteraard. Maar Nationale veiligheid krijgt toch wel prio.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:53 schreef Erasmo het volgende:
Plus het achterliggende land moet ook nog draaiende gehouden worden.
Toch moet er brood gebakken, elektriciteit opgewekt en munitie gemaakt worden.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:54 schreef Pumatje het volgende:
[..]
goed, meegenomen uiteraard. Maar Nationale veiligheid krijgt toch wel prio.
Kut manquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:54 schreef Pumatje het volgende:
dat is waar.....
Shit wat een gare avond..
Gisteren relatie beëindigd.. ging niet meer, maar denk elk moment, wat gooi ik in godsnaam weg.
Wat doet de rest hier op fok! op een zaterdag avond.
Morgen toertocht dus vroeg op.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:54 schreef Pumatje het volgende:
dat is waar.....
Gisteren relatie beëindigd.. ging niet meer, maar denk elk moment, wat gooi ik in godsnaam weg.
erg naar ja,...moet even wat op een rijtje zetten..quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:57 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Kut man
Nibb-it zit wat te lurken op FOK! en Ebay..
Kut voor je zeg!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:54 schreef Pumatje het volgende:
dat is waar.....
Dank je Lotusss..quote:Op zaterdag 2 juli 2011 23:07 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Kut voor je zeg!![]()
Dikke knuffel van mij.
Blijft mooi die M109.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:45 schreef AchJa het volgende:
[..]
Van die site (nee ben ik niet, maar was ons peloton):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nooit geweten dat er foto's zijn gemaakt...
Bestaat dat nog?quote:
Thx! Gauw opzetten dan maar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |