SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Twee klompjes en drie hevige shakes voor de mannen!
DE OP IS HIER TE VINDEN
quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:00 schreef Sharana_LV het volgende:
Haat aan fok op mobiel
Vergeten bij halte uit te stappen
Haat aan fok op mobiel
Haat aan fok op mobiel
Haat aan fok op mobiel
Cool!!!quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:58 schreef Laniboekje het volgende:
Poit! En anderen!
Ik ben gezwicht. Vanmiddag rond de klok van vier toch maar dat konijntje ophalen.
Uiteraard.quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:04 schreef Sharana_LV het volgende:
En yay voor het konijntje!
We'll picspam als je em hebt!
quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:13 schreef Poit het volgende:
[..]
Cool!!!
Je bent alleen rittens vergeten in de TT
Straks ophalen
En terechtquote:Op donderdag 30 juni 2011 13:14 schreef Laniboekje het volgende:
[..]![]()
![]()
Hoe kon ik de rittens nou vergeten? Mijn eigen ratseldames vergeven het me nooit! Ze kijken me nu al vuil aan.
Haat aan fok op mobiel
Als het allemaal wat duidelijker is en minder ingewikkeld...quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:39 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Fallen wanneer ga je ons over je nieuwe liefde vertellen?
Spannooooond!!!quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:31 schreef Fallen het volgende:
[..]
Als het allemaal wat duidelijker is en minder ingewikkeld...
Moet ze het eerst nog even officieel uitmaken met haar huidige vriend? Jij ouwe deugniet jijquote:Op donderdag 30 juni 2011 13:31 schreef Fallen het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Beter goed gejat, dan slecht verzonnen zeg ik altijd maarquote:Op donderdag 30 juni 2011 13:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Moet ze het eerst nog even officieel uitmaken met haar huidige vriend? Jij ouwe deugniet jij
quote:
Jij had de garp al gemaakt?quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:59 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Beter goed gejat, dan slecht verzonnen zeg ik altijd maar
Nee, gejat... als in... ALLES KAN KAPOT!!quote:
Niet dat ik weet, verwacht ik ook niet...quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:23 schreef Tain het volgende:
Zit ze ook op FOK! of weet je dat nog niet?
Heb je al veel gekocht?quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:00 schreef Sharana_LV het volgende:
Haat aan fok op mobiel
Maar dat duurt nog zo langquote:Op donderdag 30 juni 2011 13:31 schreef Fallen het volgende:
[..]
Gam SCquote:Op donderdag 30 juni 2011 14:25 schreef SuperFruitig het volgende:
De SC opsomming in 3 posts:
[ afbeelding ]
Ja ik wil ook sappige verhalenquote:
Hehe je eigen posts vies groen gemaakt ja? Die van mij zijn ranzig geelquote:Op donderdag 30 juni 2011 14:25 schreef SuperFruitig het volgende:
De SC opsomming in 3 posts:
[ afbeelding ]
Match mn UIquote:Op donderdag 30 juni 2011 14:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hehe je eigen posts vies groen gemaakt ja? Die van mij zijn ranzig geel
Sgoed.quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:33 schreef koei het volgende:
Zullen we trouwens afspreken dat de meet gewoon in Utrecht is? Iedereen heeft Utrecht genoemd als optie, en alle andere steden worden maar vier keer genoemd.
Da's nog een beetje in de stijl van de heeeeele oude layout?quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:49 schreef koei het volgende:
Ik heb gewoon alles geel! Mijn eigen posts knalgeel, de zijkanten van het forum iets lichter geel en de OP en TS nog wat lichter geel. Geel
Ja dahag!!quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:33 schreef koei het volgende:
Zullen we trouwens afspreken dat de meet gewoon in Utrecht is? Iedereen heeft Utrecht genoemd als optie, en alle andere steden worden maar vier keer genoemd.
Is iedereen daarvoor uitgenodigd dan? Want dat is wel weer een erg goede reden om voor naar Eindhoven te gaan!quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:51 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja dahag!!
Dan missen we Lot d'r epic hamburgerontbijtopbed!!!
quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:51 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja dahag!!
Dan missen we Lot d'r epic hamburgerontbijtopbed!!!
Moet je Utrecht en een willekeurige andere stad van plaats veranderen, dan wordt het vast die andere stad.quote:
I know, alleen jammer dat je vanaf Breda helemaal om moet reizen via den bosch of rotterdam. Dan is zelfs Den Haag nog handigerder voor mijquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:04 schreef koei het volgende:
[..]
Moet je Utrecht en een willekeurige andere stad van plaats veranderen, dan wordt het vast die andere stad.
Utrecht ligt nou eenmaal het centraalst en is goed bereikbaar met OV.
Ik zeg Eindhovenquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
I know, alleen jammer dat je vanaf Breda helemaal om moet reizen via den bosch of rotterdam. Dan is zelfs Den Haag nog handigerder voor mij
Den Haag is voor mij +1 uur reistijd. Ik snap dat jij het prettig vind, maar voor mij het minst ideaal. Op Maastricht en Den helder naquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
I know, alleen jammer dat je vanaf Breda helemaal om moet reizen via den bosch of rotterdam. Dan is zelfs Den Haag nog handigerder voor mij
Ik ook, is al weer lang geleden dat ik in mijn studentenstadje ben geweestquote:
quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:13 schreef Pettigrew81 het volgende:
Dan moeten we eerder een andere maand kiezen
Precies koei! Vertel het ze!quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:13 schreef koei het volgende:
Volgens mij heeft iedereen zijn zegje al ruim kunnen doen, zie overzichtje in de OP. Utrecht komt daar toch echt duidelijk als winnaar uit...
Je moet ook niet midden in de vakantie een week op kamp gaan! Plan dat lekker aan het begin!quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:13 schreef Fallen het volgende:
Ik zeg een andere dag, dan kan ik namelijk misschien ook...
En voor mij part is dat in Maastricht, Den Helder of Leeuwarden.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:15 schreef koei het volgende:
[..]
Je moet ook niet midden in de vakantie een week op kamp gaan! Plan dat lekker aan het begin!
Maar er volgt vast wel weer een nieuwe meet in het najaar ergens!
I know, je moet het ook niet voor mij verzettenquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:13 schreef koei het volgende:
Volgens mij heeft iedereen zijn zegje al ruim kunnen doen, zie overzichtje in de OP. Utrecht komt daar toch echt duidelijk als winnaar uit...
Ja maar voor jou is alles ver weg!quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:11 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Den Haag is voor mij +1 uur reistijd. Ik snap dat jij het prettig vind, maar voor mij het minst ideaal. Op Maastricht en Den helder naDat is ruim 3 uur
quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:26 schreef SuperFruitig het volgende:
Gaan we dan ook iets 'leuks' doen met zijn allen?
Bowlen ofzo?
quote:We zeggen niet wat we gaan doen maar neem je zwemkleding mee.
Ik zwem altijd naakt... Is dat een probleem?quote:
Ik heb best zin in een x aantal bier, maar ik hoef er ook weer niet in te zwemmenquote:
KARTUUUH!!!!quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:26 schreef SuperFruitig het volgende:
Gaan we dan ook iets 'leuks' doen met zijn allen?
Bowlen ofzo?
Alleen als je je Schwanz als buitenboordmotor gebruikt.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:29 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Ik zwem altijd naakt... Is dat een probleem?
FOKKINGquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:36 schreef Rossdale het volgende:
LANnen vanaf twee locaties. Het ene team in Eindhoven en het andere in Utrecht.
Ik kom al niet meer.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:34 schreef koei het volgende:
en dan natuurlijk met name leuke vrijgezelle mannen van 25+!
Fixed..quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:34 schreef koei het volgende:
je vergeet steengrillen tussendoor Poit!
Maar wat doen vind ik wel een leuk plan! Ik ben er alleen pas na 18:00 uur waarschijnlijk omdat mijn baas vrij is, dus ik weet niet of ik mee kan doen.
Mensen die trouwens ook nog willen komen maar nog niet op een lijst staan kunnen het even aan de TS of ER doorgeven, dan kan het in de OP gezet worden! Wat mij betreft is iedereen welkom, en dan natuurlijk met name leuke vrijgezelle dames!!
Ik verheug me er al onwijs opquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:21 schreef Pettigrew81 het volgende:
Maar dan wel een uithoek waar zelfs Kuuske durft te komen![]()
Dertig is dan wel weer oud... Mn ex is laatst ook dertig geworden en daar schok ik toch een beetje van eigenlijk, dat betekent dat ik ook al die kant op gaquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:35 schreef Pettigrew81 het volgende:
Had ik al gezegd dat ik 20 juni 30 ben geworden?
* Pettigrew81 loopt fluitend weg
Je kan altijd nog een wat ouder kind kopen ergens, lijkt het net of je wel voor je 30ste kinderen hebt gekregenquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:44 schreef koei het volgende:
[..]
Dertig is dan wel weer oud... Mn ex is laatst ook dertig geworden en daar schok ik toch een beetje van eigenlijk, dat betekent dat ik ook al die kant op gaEn mijn oorspronkelijke plan was voor mn dertigste een goede baan en kinderen hebben enzo...
Je hebt Shar toch al auf die meet?quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:40 schreef Poit het volgende:
[..]
Fixed..
-edit Mannen komen er al genoeg en steengrillen durf ik niet meer
Bowlen trouwens ook niet meer
Nee, ik doe alleen aan eigen kweek! Anders kon ik ook gewoon op zoek gaan naar een vent die al kinderen heeft, maar dat wil ik juist niet. Ik wil mijn eigen genen doorgeven, niet opgescheept zitten met de genen van andere mensen. Adopteren is ook iets dat ik nooit zou doen als ik geen kinderen zou kunnen krijgen denk ik.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:46 schreef Poit het volgende:
[..]
Je kan altijd nog een wat ouder kind kopen ergens, lijkt het net of je wel voor je 30ste kinderen hebt gekregen
Uit eigen ervaring kan ik je zeggen dat het allemaal te overleven is.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:45 schreef Kuukske het volgende:
JD wordt in november ook 30.. Wel raar eigenlijk.
hoe leest iedereen hier overheen?quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:43 schreef Kuukske het volgende:
Als we gaan bowlen trek ik wel een cheer outfit aan, want ik haat bowlen.
^_^quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Gelukkig was ik niet serieus, maar ja dat klopt
Ach wijsheid komt met de jarenquote:
Eindhoven is een stuk duurder dan Utrecht hoor!quote:
nietus. drie euro voor retour.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:52 schreef koei het volgende:
[..]
Eindhoven is een stuk duurder dan Utrecht hoor!
36 euro voor een retourtje vanuit Den Haagquote:
En Hengelo is voor mij gratisquote:
THQ en Take 2 zitten in Bredaquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:54 schreef Mday het volgende:
ik verveel me de tering. geen enkele baan beschikbaar en de rest laat niks meer van zich weten. zijn er nog wat toffe multimedia bedrijven in omg ehv of brabant?
er komen ook al geen goeie games uit volgende maand
quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:50 schreef SuperFruitig het volgende:
hoe leest iedereen hier overheen?
DO WANT
Ik denk niet dat hij dat erg vindt!quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]. Nou, dat wordt speciaal voor jou dan Fruit.
En hoe meer afleiding voor Fruit hoe meer Lot voor Poitquote:
ja en bethesda in eindhoven, waar ik al gesproken heb met de PR aldaar. mss maar eens een brief sturen (skyrim previewcodes!)quote:
Sinds wanneer is 1 vrouw genoeg?quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je hebt Shar toch al auf die meet?
Mnah, Eindhoven ga ik met m'n autootje doen. That's for sure.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:58 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik vind utrecht prima ... voor de mensen die van wat verder weg komen: hema heeft nu een actie dat je voor 14,50 een hele dag mag reizen met de NS, dus als je normaal meer als 7.50 heen en 7.50 terug betaald ben je dan goedkoper uit
ohja, voor alleen het weekend toch?quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:58 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik vind utrecht prima ... voor de mensen die van wat verder weg komen: hema heeft nu een actie dat je voor 14,50 een hele dag mag reizen met de NS, dus als je normaal meer als 7.50 heen en 7.50 terug betaald ben je dan goedkoper uit
Je kan nooit genoeg keus hebbenquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Meerdere vrouwen tegelijkertijd is overrated
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
ik ben niet meer genoegquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je hebt Shar toch al auf die meet?
hier nog een, bowlenquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:43 schreef Kuukske het volgende:
Als we gaan bowlen trek ik wel een cheer outfit aan, want ik haat bowlen.
Dat zien we dan welquote:
nee hoor ook doordeweeks:quote:
Het probleem is niet dat Eindhoven slecht bereikbaar is, maar meer dat het erg ver is voor iedereen uit de bovenste helft van het land. Ik mag voor Eindhoven ook 1,5 uur in de trein zitten, enkele reis.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mnah, Eindhoven ga ik met m'n autootje doen. That's for sure.
Maar goed, even concluderen:
Er zijn meer stemmen voor Utrecht, maar sommigen willen misschien een keer een andere stad. Dat kan.
Eindhoven is toch best goed bereikbaar voor de OV'ers?
Dit dus inderdaad. We moeten een keuze maken denk ik.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:02 schreef Sharana_LV het volgende:
En we kunnen toch deze keer utrecht doen en volgende keer de meet in een andere stad? Volgens mij kan nooit iedereen tevreden zijn ....
Voordat ik op station Den Haag centraal ben ben ik alweer een half uur verder, dus een ritje naar eindhoven kost me 2 uur.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:07 schreef koei het volgende:
[..]
Het probleem is niet dat Eindhoven slecht bereikbaar is, maar meer dat het erg ver is voor iedereen uit de bovenste helft van het land. Ik mag voor Eindhoven ook 1,5 uur in de trein zitten, enkele reis.
WINquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]. Nou, dat wordt speciaal voor jou dan Fruit.
Bij nader inziensquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:57 schreef Poit het volgende:
[..]
En hoe meer afleiding voor Fruit hoe meer Lot voor Poit
Ow ik vind 2 uur ook wel te doen, het heeft alleen niet mijn voorkeur. Ik had ooit in het verre verleden in een vriendin in Tilburg. Ach iedereen maakt fouten.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:10 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik vind 1,5 uur dus niet lang maar dat komt omdat ik 3 jaar lang ongeveer 2x per week naar maastricht ben gereisd a 3 uur enkeltje vanuit alkmaar
Ja, Tilburg. OMG. Als het nou Breda was geweest oké.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:14 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ow ik vind 2 uur ook wel te doen, het heeft alleen niet mijn voorkeur. Ik had ooit in het verre verleden in een vriendin in Tilburg. Ach iedereen maakt fouten.
Toendertijd liep er veel moois rond in 013 tijdens die beach and beyond party'squote:Op donderdag 30 juni 2011 16:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, Tilburg. OMG. Als het nou Breda was geweest oké.
Oeh met z'n allen gezellig naar De Vulling.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:19 schreef koei het volgende:
1,5 uur is ook prima te doen, maar ik moet nog werken, dus kan op zn vroegst de trein rond zes uur pakken waarschijnlijk en ben er dan pas rond half acht. Bij Utrecht kan ik voor zeven uur bij het station zijn als ik rond dezelfde tijd vertrek. En als ik een trein mis dan duurt het ook minder lang voor de volgende trein komt.
Ik vind Breda overigens wel een betere optie dan Eindhoven. Breda is een uur, dat is al een flinke verbetering tov 1:40 uur.
Ik was er niet hoor.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:15 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Toendertijd liep er veel moois rond in 013 tijdens die beach and beyond party'sDie kwamen waarschijnlijk allemaal uit Breda
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
Die zijn er niet. En pc-gaming is dood.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:57 schreef Mday het volgende:
[..]
ja en bethesda in eindhoven, waar ik al gesproken heb met de PR aldaar. mss maar eens een brief sturen (skyrim previewcodes!)
Hoe lang denk je dat de reis van Breda naar Utrecht is? Ook bijna 1,5 uur hoor mopquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:07 schreef koei het volgende:
[..]
Het probleem is niet dat Eindhoven slecht bereikbaar is, maar meer dat het erg ver is voor iedereen uit de bovenste helft van het land. Ik mag voor Eindhoven ook 1,5 uur in de trein zitten, enkele reis.
Koei denkt alleen aan haar reis, logisch tochquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hoe lang denk je dat de reis van Breda naar Utrecht is? Ook bijna 1,5 uur hoor mop
De vulling is goedkoop, maar of het zo gezellig isquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oeh met z'n allen gezellig naar De Vulling..
Dat maken wij zelf gezellig! En anders naar de Pij, spelletje JENGA anyone?quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
De vulling is goedkoop, maar of het zo gezellig is
Yeah snap ik, vrouwenlogicaquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Koei denkt alleen aan haar reis, logisch tochPer trein is het hier helemaal kudt, er is geen directe verbinding om naar utrecht te komen
15 jarige huppelmutsjes opsnorren voor Poit in de Dependance en de Walkaboutquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat maken wij zelf gezellig! En anders naar de Pij, spelletje JENGA anyone?
Ja, dat weet ikquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hoe lang denk je dat de reis van Breda naar Utrecht is? Ook bijna 1,5 uur hoor mop
Heh bah nee. Dan nog liever naar Tilburg. Nee doe dan maar Den Bosch.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:34 schreef koei het volgende:
Is Rotterdam geen goede optie eigenlijk? Vanuit Amsterdam is dat best een goede verbinding, en vanuit Utrecht en Eindhoven ook. Het is alleen een lelijke rotstad
Oh da's klotequote:Op donderdag 30 juni 2011 16:35 schreef Pettigrew81 het volgende:
Damn dat was even minder nieuws. Mijn oma moet opgenomen worden in het ziekenhuis maar omdat ze van het platteland komt is er een kans op MRSA. Na veel aandringen moet ze nu 24 uur geïsoleerd zitten wachten op de uitslag
QFT, het Den Bosch gedeeltequote:Op donderdag 30 juni 2011 16:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Heh bah nee. Dan nog liever naar Tilburg. Nee doe dan maar Den Bosch.
het gaat sowieso slecht met haar. Dementerend. Valt vaak. Heeft meerdere scheurtjes in ruggenwervel en god mag weten wat nog meerquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:42 schreef koei het volgende:
Vervelend PettiMaar ook een beetje vreemd dat ze met een ziekenhuisbacterie niet welkom is in het ziekenhuis
amsterdam toch? dan kunnen we samen OV pakken.... voor jou miss ook handig om zo'n hema kaartje te kopen danquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:27 schreef Solique het volgende:
Mij maakt het allemaal niet uit, zal toch met het OV moeten omdat ik anders aan mijn privekilometers kom.
Al is TE ver ook weer niet zo prettig qua kosten/tijd.
Rotterdahm... Doe maar niet, daar ben ik elke dag al...quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:34 schreef koei het volgende:
Is Rotterdam geen goede optie eigenlijk? Vanuit Amsterdam is dat best een goede verbinding, en vanuit Utrecht en Eindhoven ook. Het is alleen een lelijke rotstad
Eejquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
15 jarige huppelmutsjes opsnorren voor Poit in de Dependance en de Walkabout
Dankjequote:Op donderdag 30 juni 2011 16:44 schreef Sharana_LV het volgende:
liever eindhoven dan breda
en balen pettisterkte
quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:50 schreef Kuukske het volgende:
Ik moet weer even over tot de orde van de dag. Eten en vergaderen en werken.
Tot straks liefjes.
als ik je tegenkom in Diablo 3 jat ik alle loot weg. nee, nog beter, ik jat je pc zodat je geen D3 kan spelen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die zijn er niet. En pc-gaming is dood.
Spelen we Diablo ]|[ toch gewoon op de consoles?quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:57 schreef Mday het volgende:
[..]
als ik je tegenkom in Diablo 3 jat ik alle loot weg. nee, nog beter, ik jat je pc zodat je geen D3 kan spelen.
how do you like that huh!?
Leuk is anders...quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:43 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
het gaat sowieso slecht met haar. Dementerend. Valt vaak. Heeft meerdere scheurtjes in ruggenwervel en god mag weten wat nog meer
als die er komt, komt ie later. denk ik.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:59 schreef Fallen het volgende:
[..]
Spelen we Diablop ]|[ toch gewoon op de consoles?
Nóg later dan Diablo III?quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:59 schreef Mday het volgende:
[..]
als die er komt, komt ie later. denk ik.
Jaa, en dan lekker paaldanseresjes kijken op kerkpleinquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
15 jarige huppelmutsjes opsnorren voor Poit in de Dependance en de Walkabout
Thanksquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:59 schreef Fallen het volgende:
[..]
Leuk is anders...
Sterkte ermee Petti.
ja, dat is zo rond het moment dat we de game in een anti-gravity auto op onze pols-implantaten kunnen spelenquote:
join the clubquote:Op donderdag 30 juni 2011 17:01 schreef Fallen het volgende:
Sowieso moet ik voor die game een nieuwe muis, muismat en arm/hand.
RSI-opwekkende klote game, maar ow zo verslavend...
Oeh tof! Ik kan pas na kamp en ga dan eerst al naar Harry Potter.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:11 schreef Sharana_LV het volgende:
vanavond naar transformersben benieuwd of t wat is!
ik moet de vorige harry potter nog zien maar die daarvoor vond ik zo slechtquote:Op donderdag 30 juni 2011 17:22 schreef koei het volgende:
[..]
Oeh tof! Ik kan pas na kamp en ga dan eerst al naar Harry Potter.
Ik heb 'm vorig jaar in de bios gezien en ga na met twee vrienden naar korte Harry Potter marathon met deel 7.1 en 7.2 achter elkaar. Ze hebben ook een grote marathon met ALLE delen achter elkaar, maar ik begrijp niet dat er mensen zijn die daarheen gaan eigenlijkquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik moet de vorige harry potter nog zien maar die daarvoor vond ik zo slecht
ik ga de laatste 2 nog wel even kijken maar dan kijk ik ze wel achter elkaar, ik had vorig jaar geen zin om iets te kijken en dan een jaar te moeten wachten
Klinkt handig, ik heb er nog 0,0 gezien.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:10 schreef koei het volgende:
[..]
Ik heb 'm vorig jaar in de bios gezien en ga na met twee vrienden naar korte Harry Potter marathon met deel 7.1 en 7.2 achter elkaar. Ze hebben ook een grote marathon met ALLE delen achter elkaar, maar ik begrijp niet dat er mensen zijn die daarheen gaan eigenlijkDat is zo'n 23 uur lang Harry Potter kijken
Plus nog wat pauzes tussendoor om te eten, waardoor je 1,5e dag bezig bent met film kijken...
Ik denk dat je het niet volhoudt om ze allemaal te gaan zien. Als je al wakker blijft dan maak je de laatste film amper nog bewust mee denk ik... Zonde van het geld en de tijd. Kun je beter langs de videotheek gaan en alle delen huren en een week lang elke avond een deel kijken. Is goedkoper en je mist geen stukken.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Klinkt handig, ik heb er nog 0,0 gezien.
Videotheek? Wat is datquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:15 schreef koei het volgende:
[..]
Ik denk dat je het niet volhoudt om ze allemaal te gaan zien. Als je al wakker blijft dan maak je de laatste film amper nog bewust mee denk ik... Zonde van het geld en de tijd. Kun je beter langs de videotheek gaan en alle delen huren en een week lang elke avond een deel kijken. Is goedkoper en je mist geen stukken.
Wat een tent is datquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oeh met z'n allen gezellig naar De Vulling..
En hoelaat begint de meet dan? Anders heeft het voor jou toch weinig nut? Of zie ik dat nou verkeerd?quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:19 schreef koei het volgende:
1,5 uur is ook prima te doen, maar ik moet nog werken, dus kan op zn vroegst de trein rond zes uur pakken waarschijnlijk en ben er dan pas rond half acht. Bij Utrecht kan ik voor zeven uur bij het station zijn als ik rond dezelfde tijd vertrek. En als ik een trein mis dan duurt het ook minder lang voor de volgende trein komt.
Ik vind Breda overigens wel een betere optie dan Eindhoven. Breda is een uur, dat is al een flinke verbetering tov 1:40 uur.
maar jij bent dan ook een schimmig figuurquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wat een tent is dat! Suikerkist ofzo is ook wel leuk
En natuurlijk Kerkplein. Daar werd ik na 5 min al bijna buiten gezet
.
Ja sorry, ik kan echt nietquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:33 schreef Sharana_LV het volgende:
Oh en vanavond geen bios, t wordt morgen
Nu dan maar weer verhuisdozen inpakken...
Hoe gezellig zijn we Nick? Ik : dat hangt natuurlijk van de tegenpartij afquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:22 schreef Poit het volgende:
[..]
maar jij bent dan ook een schimmig figuur
Haha, geniaal!quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hoe gezellig zijn we Nick? Ik : dat hangt natuurlijk van de tegenpartij af.
Die opmerking vonden ze niet tof
De laatste Harry Potter vond ik wel tof, en heb de rest ook gezien. Ook alle boeken gelezenquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik moet de vorige harry potter nog zien maar die daarvoor vond ik zo slecht
ik ga de laatste 2 nog wel even kijken maar dan kijk ik ze wel achter elkaar, ik had vorig jaar geen zin om iets te kijken en dan een jaar te moeten wachten
zeg eens dat ze geen nibbit meer mag etenquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hoe gezellig zijn we Nick? Ik : dat hangt natuurlijk van de tegenpartij af.
Die opmerking vonden ze niet tof
Ik neem aan niet na 8 uur. Later aanschuiven lijkt me geen probleem...quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En hoelaat begint de meet dan? Anders heeft het voor jou toch weinig nut? Of zie ik dat nou verkeerd?
Maar ik hou toch van jequote:
Ze heeft er ook zoveel zin inquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zeg eens dat ze geen nibbit meer mag eten
Woon niet in Amsterdamquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
amsterdam toch? dan kunnen we samen OV pakken.... voor jou miss ook handig om zo'n hema kaartje te kopen danzeker als t in eindhoven wordt!
oooh okequote:Op donderdag 30 juni 2011 20:04 schreef Solique het volgende:
[..]
Woon niet in Amsterdam
Werk er alleen maar
Maar richting Eindhoven zal ik via Utrecht moeten reizen.
Maar die actie is wel relaxt dan inderdaad scheelt meer dan de helft qua kosten.
Anders zou ik wel via OV of fiets naar werk reizen, moet nu zo'n 50 kilometer reizen.quote:
Dat valt best meequote:Op donderdag 30 juni 2011 20:12 schreef Solique het volgende:
[..]
Anders zou ik wel via OV of fiets naar werk reizen, moet nu zo'n 50 kilometer reizen.
Te ver met de fiets om op tijd te komenquote:
Een oud collega van me vindt van nietquote:Op donderdag 30 juni 2011 20:16 schreef Solique het volgende:
[..]
Te ver met de fiets om op tijd te komen
En via den bosch, dus volgens mij is den bosch voor de randstedelingen veel beter dan eindhoven....quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:04 schreef Solique het volgende:
[..]
Woon niet in Amsterdam
Werk er alleen maar
Maar richting Eindhoven zal ik via Utrecht moeten reizen.
Maar die actie is wel relaxt dan inderdaad scheelt meer dan de helft qua kosten.
Ze had er zelf ook weinig zin in, en ik kan nu niet terug naar me plek, want moest net naar de wc van het avondeten wat ze heeft gemaakt.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
bwehhehe laat ukje dat maar niet horen :p of vind ze het ook saai?
Je moet ze ook wegsturen net voordat ze 30 zijnquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:45 schreef Kuukske het volgende:
JD wordt in november ook 30.. Wel raar eigenlijk.
Oh god nee. Voor mij nooooit meer een jongere. Ik had er een, dat was niks.quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:22 schreef GameBabe het volgende:
Je moet ze ook wegsturen net voordat ze 30 zijn
Ik heb gewoon een jongere uitgezocht :p
Dan moet je ook geen etensresten laten slingeren in je huisquote:
PICS!quote:
Whuuu. Nouja, als iemand er maar gelukkig mee is.quote:
Scheelt voor mij weinig, moet dan ook via Utrecht.quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:05 schreef GameBabe het volgende:
[..]
En via den bosch, dus volgens mij is den bosch voor de randstedelingen veel beter dan eindhoven....
Daar zou jij je rauwe kipfilet wel langs willen smeren of niet?quote:
quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:16 schreef Nebo het volgende:
[..]
Daar zou jij je rauwe kipfilet wel langs willen smeren of niet?
[..]
[..]
nebo! gedraag je!quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:16 schreef Nebo het volgende:
[..]
whoa. ik heb ooit een hele heftige film gezien over een jonge kerel die zijn nek brak en vervolgens vanaf die plek naar beneden niet kan bewegen. Die kerel was slim, had boeken geschreven, schilderde (met z'n mond dus) maar wilde uiteindelijk dood. Van de staat mocht hij het niet, en van het vaticaan/christendom al helemaal niet. bizar, waargebeurd verhaal. Spaanse film trouwens.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:25 schreef Tain het volgende:
Pfff heftige shit
Voor wie geen zin heeft om een uur aan docu te kijken:
http://geeks.thedailywh.a(...)ett-news-of-the-day/
http://geeks.thedailywh.a(...)umentary-of-the-day/
Nee is niet mijn chickquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:31 schreef Mday het volgende:
[..]
nebo! gedraag je!
is dat jouw chick ross, of alleen voor één avond (met je kipfilet)
Oké oké, let me rephrase that:quote:
Dat dus!!quote:
quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:28 schreef koei het volgende:
Volgens mij is poit niet zo trots op zijn ratten... Net als dat Lani haar konijntje niet komt showen
Zoals ik al zei is de camera op m'n telefoon te crappy voor woorden.. Kan wel een witte en zwarte blur neerzetten maar daar worden jullie ook niet veel wijzer vanquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:28 schreef koei het volgende:
Volgens mij is poit niet zo trots op zijn ratten... Net als dat Lani haar konijntje niet komt showen
Mogen we dat zelf bepalen?quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:35 schreef Poit het volgende:
[..]
Zoals ik al zei is de camera op m'n telefoon te crappy voor woorden.. Kan wel een witte en zwarte blur neerzetten maar daar worden jullie ook niet veel wijzer van
Trusten!quote:
Van't weekend ergens. Nu bedje toe, morgen ben ik de ganzen dag weg, zaterdag moet wel lukken.. Jullie blijven maar even in spanning!!quote:
Maar zodra je via PSN een foto van je reet stuurt is ie maar al te gedetailleerd...quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:35 schreef Poit het volgende:
[..]
Zoals ik al zei is de camera op m'n telefoon te crappy voor woorden.. Kan wel een witte en zwarte blur neerzetten maar daar worden jullie ook niet veel wijzer van
Die had ik net uit mijn geheugen gewistquote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:10 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Maar zodra je via PSN een foto van je reet stuurt is ie maar al te gedetailleerd...
ja man, hij speelt professioneel met dingen die BAM!!! gaan!!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:11 schreef lkb9000 het volgende:
Rocket Propellant Engineer
Rossdale is een rocket scientist?
Bier halequote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:36 schreef koei het volgende:
Spank! Weet jij nog leuke opdrachten die een groepje van 4 a 5 kinderen moeten doen om een munt te kunnen verdienen?
Liedje zingen in canon!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:36 schreef koei het volgende:
Spank! Weet jij nog leuke opdrachten die een groepje van 4 a 5 kinderen moeten doen om een munt te kunnen verdienen?
So does your momquote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:35 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
ja man, hij speelt professioneel met dingen die BAM!!! gaan!!
Haha, maar dat waren niet mijn billenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:10 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Maar zodra je via PSN een foto van je reet stuurt is ie maar al te gedetailleerd...
DawasinTilburgofnie? En las ik nou dat het de oude band van Josh Homme is?quote:
Wanneer mag ik op babybezoek komen?quote:
Het ligt een beetje aan de persoon denk ik. Deze die ik nu heb doet het goedquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh god nee. Voor mij nooooit meer een jongere. Ik had er een, dat was niks.
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:34 schreef koei het volgende:
Rotkatten ook
Ik had twee schuimrubberen raketten. De een hadden ze van de week 's nachts gevonden en tijdens het spelen gesloopt. Vannacht heb ik vast een lading spullen voor mn vakantie klaargelegd waaronder de resterende raket, en daar zijn ze dus blijkbaar vannacht mee losgegaan en ook die is nu naar de maanDaar gaat vijftig cent
Kattenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:34 schreef koei het volgende:
Rotkatten ook
Ik had twee schuimrubberen raketten. De een hadden ze van de week 's nachts gevonden en tijdens het spelen gesloopt. Vannacht heb ik vast een lading spullen voor mn vakantie klaargelegd waaronder de resterende raket, en daar zijn ze dus blijkbaar vannacht mee losgegaan en ook die is nu naar de maanDaar gaat vijftig cent
Haat het dus om een bandje te dragen, klinkt bekend had de onze ook last van.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:05 schreef Sharana_LV het volgende:
mijn kat heeft zijn halsbandje buiten afgegooid dus straks maar nieuwe halen![]()
benieuwd hoe ze zondag het nieuwe huis vinden
Even quoten en plakken?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 08:32 schreef GameBabe het volgende:
O en goedemorgen natuurlijk, het is bijna weekend
En waarom sta ik niet in de meetlijst
Jepquote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:11 schreef lkb9000 het volgende:
Rocket Propellant Engineer
Rossdale is een rocket scientist?
Niet zeuren, jij had tenminste geen reet van disjfa op je gsm staanquote:
Kloptquote:Op vrijdag 1 juli 2011 07:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
DawasinTilburgofnie? En las ik nou dat het de oude band van Josh Homme is?
Niet alleen van Josh Homme, maar vooral ook Andy Garcia!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 07:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
DawasinTilburgofnie? En las ik nou dat het de oude band van Josh Homme is?
Jawel maar ze moeten zeker de eerste maand binnen blijven en daarna mogen ze rustig de buurt verkennenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:06 schreef Solique het volgende:
[..]
Haat het dus om een bandje te dragen, klinkt bekend had de onze ook last van.![]()
Nieuw huis zal wel flink wennen wezen, weet niet of je ze ook buiten laat lopen?
Katten hebben wel eens de neiging om op zoek te gaan naar het oude huis.
Comic sans dag. EN ik was al zo tegen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:44 schreef Nebo het volgende:
Ik hoop dat ze gewoon wat aan het testen zijn, ik zal eens kijken achter de schermen.
Waarom is er twee keer per jaar een CAPSLOCK dag?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:49 schreef Tain het volgende:
Waarom is er trouwens 2x in het jaar een Comic Sans dag...
Dat is zeker aan te raden, maar nog kan het gebeuren.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jawel maar ze moeten zeker de eerste maand binnen blijven en daarna mogen ze rustig de buurt verkennen
FUUU FOTOS!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:06 schreef Poit het volgende:
Ahw, m'n ratjes zijn cute joh!
Nog cuter dan dit font!
Het is zo jammer dat het van Coen & Sander afkomtquote:
Mja ik had ze wel iets verstandiger geacht.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:07 schreef Tain het volgende:
[..]
Het is zo jammer dat het van Coen & Sander afkomt
.. serieus?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja ik had ze wel iets verstandiger geacht.
Ik kende ze niet. Ik hoorde ervan en ben gisteren eens naar ze gaan luisteren. Ik reed 16:00 weg en ze begonnen met praten. Ik was 16:20 thuis en ze waren nog bezig met hun eigen gelach. Wat is er leuk aan?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:07 schreef Tain het volgende:
[..]
Het is zo jammer dat het van Coen & Sander afkomt
De Coen en Sander show is enorm grappigquote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kende ze niet. Ik hoorde ervan en ben gisteren eens naar ze gaan luisteren. Ik reed 16:00 weg en ze begonnen met praten. Ik was 16:20 thuis en ze waren nog bezig met hun eigen gelach. Wat is er leuk aan?
Zaterdag.. Misschien..quote:
whoa, comic friggin sans! leuuuk.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:06 schreef Poit het volgende:
Ahw, m'n ratjes zijn cute joh!
Nog cuter dan dit font!
Ik ga maar misbruik maken van mijn html-rechten.
Ja wtf is dit nu ineensquote:
Jonguh!! Er zijn allang 2 epic foto's van m'n ratjes voorbij gekomenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:12 schreef Mday het volgende:
[..]
whoa, comic friggin sans! leuuuk.
Poit, iedereen heeft zijn hond, muis, en poes al laten zien. jouw beurt!
Kloptquote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:26 schreef Poit het volgende:
[..]
Jonguh!! Er zijn allang 2 epic foto's van m'n ratjes voorbij gekomen
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:26 schreef Poit het volgende:
[..]
Jonguh!! Er zijn allang 2 epic foto's van m'n ratjes voorbij gekomen
70 euro?!?!?! Really??quote:Hoofdprogramma:
Rammstein
Prijs
70,40
Voorverkoop
De voorverkoop van dit concert gaat op vrijdag 08 juli 2011 10:00 van start.
Ze zullen wel niet meer zo veel verdienen op de cd verkoopquote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wel grappig dat er vaak cutscene.nl staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |