SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Twee klompjes en drie hevige shakes voor de mannen!
DE OP IS HIER TE VINDEN
quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:00 schreef Sharana_LV het volgende:
Haat aan fok op mobiel
Vergeten bij halte uit te stappen
Haat aan fok op mobiel
Haat aan fok op mobiel
Haat aan fok op mobiel
Cool!!!quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:58 schreef Laniboekje het volgende:
Poit! En anderen!
Ik ben gezwicht. Vanmiddag rond de klok van vier toch maar dat konijntje ophalen.
Uiteraard.quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:04 schreef Sharana_LV het volgende:
En yay voor het konijntje!
We'll picspam als je em hebt!
quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:13 schreef Poit het volgende:
[..]
Cool!!!
Je bent alleen rittens vergeten in de TT
Straks ophalen
En terechtquote:Op donderdag 30 juni 2011 13:14 schreef Laniboekje het volgende:
[..]![]()
![]()
Hoe kon ik de rittens nou vergeten? Mijn eigen ratseldames vergeven het me nooit! Ze kijken me nu al vuil aan.
Haat aan fok op mobiel
Als het allemaal wat duidelijker is en minder ingewikkeld...quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:39 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Fallen wanneer ga je ons over je nieuwe liefde vertellen?
Spannooooond!!!quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:31 schreef Fallen het volgende:
[..]
Als het allemaal wat duidelijker is en minder ingewikkeld...
Moet ze het eerst nog even officieel uitmaken met haar huidige vriend? Jij ouwe deugniet jijquote:Op donderdag 30 juni 2011 13:31 schreef Fallen het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Beter goed gejat, dan slecht verzonnen zeg ik altijd maarquote:Op donderdag 30 juni 2011 13:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Moet ze het eerst nog even officieel uitmaken met haar huidige vriend? Jij ouwe deugniet jij
quote:
Jij had de garp al gemaakt?quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:59 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Beter goed gejat, dan slecht verzonnen zeg ik altijd maar
Nee, gejat... als in... ALLES KAN KAPOT!!quote:
Niet dat ik weet, verwacht ik ook niet...quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:23 schreef Tain het volgende:
Zit ze ook op FOK! of weet je dat nog niet?
Heb je al veel gekocht?quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:00 schreef Sharana_LV het volgende:
Haat aan fok op mobiel
Maar dat duurt nog zo langquote:Op donderdag 30 juni 2011 13:31 schreef Fallen het volgende:
[..]
Gam SCquote:Op donderdag 30 juni 2011 14:25 schreef SuperFruitig het volgende:
De SC opsomming in 3 posts:
[ afbeelding ]
Ja ik wil ook sappige verhalenquote:
Hehe je eigen posts vies groen gemaakt ja? Die van mij zijn ranzig geelquote:Op donderdag 30 juni 2011 14:25 schreef SuperFruitig het volgende:
De SC opsomming in 3 posts:
[ afbeelding ]
Match mn UIquote:Op donderdag 30 juni 2011 14:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hehe je eigen posts vies groen gemaakt ja? Die van mij zijn ranzig geel
Sgoed.quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:33 schreef koei het volgende:
Zullen we trouwens afspreken dat de meet gewoon in Utrecht is? Iedereen heeft Utrecht genoemd als optie, en alle andere steden worden maar vier keer genoemd.
Da's nog een beetje in de stijl van de heeeeele oude layout?quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:49 schreef koei het volgende:
Ik heb gewoon alles geel! Mijn eigen posts knalgeel, de zijkanten van het forum iets lichter geel en de OP en TS nog wat lichter geel. Geel
Ja dahag!!quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:33 schreef koei het volgende:
Zullen we trouwens afspreken dat de meet gewoon in Utrecht is? Iedereen heeft Utrecht genoemd als optie, en alle andere steden worden maar vier keer genoemd.
Is iedereen daarvoor uitgenodigd dan? Want dat is wel weer een erg goede reden om voor naar Eindhoven te gaan!quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:51 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja dahag!!
Dan missen we Lot d'r epic hamburgerontbijtopbed!!!
quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:51 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja dahag!!
Dan missen we Lot d'r epic hamburgerontbijtopbed!!!
Moet je Utrecht en een willekeurige andere stad van plaats veranderen, dan wordt het vast die andere stad.quote:
I know, alleen jammer dat je vanaf Breda helemaal om moet reizen via den bosch of rotterdam. Dan is zelfs Den Haag nog handigerder voor mijquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:04 schreef koei het volgende:
[..]
Moet je Utrecht en een willekeurige andere stad van plaats veranderen, dan wordt het vast die andere stad.
Utrecht ligt nou eenmaal het centraalst en is goed bereikbaar met OV.
Ik zeg Eindhovenquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
I know, alleen jammer dat je vanaf Breda helemaal om moet reizen via den bosch of rotterdam. Dan is zelfs Den Haag nog handigerder voor mij
Den Haag is voor mij +1 uur reistijd. Ik snap dat jij het prettig vind, maar voor mij het minst ideaal. Op Maastricht en Den helder naquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
I know, alleen jammer dat je vanaf Breda helemaal om moet reizen via den bosch of rotterdam. Dan is zelfs Den Haag nog handigerder voor mij
Ik ook, is al weer lang geleden dat ik in mijn studentenstadje ben geweestquote:
quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:13 schreef Pettigrew81 het volgende:
Dan moeten we eerder een andere maand kiezen
Precies koei! Vertel het ze!quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:13 schreef koei het volgende:
Volgens mij heeft iedereen zijn zegje al ruim kunnen doen, zie overzichtje in de OP. Utrecht komt daar toch echt duidelijk als winnaar uit...
Je moet ook niet midden in de vakantie een week op kamp gaan! Plan dat lekker aan het begin!quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:13 schreef Fallen het volgende:
Ik zeg een andere dag, dan kan ik namelijk misschien ook...
En voor mij part is dat in Maastricht, Den Helder of Leeuwarden.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:15 schreef koei het volgende:
[..]
Je moet ook niet midden in de vakantie een week op kamp gaan! Plan dat lekker aan het begin!
Maar er volgt vast wel weer een nieuwe meet in het najaar ergens!
I know, je moet het ook niet voor mij verzettenquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:13 schreef koei het volgende:
Volgens mij heeft iedereen zijn zegje al ruim kunnen doen, zie overzichtje in de OP. Utrecht komt daar toch echt duidelijk als winnaar uit...
Ja maar voor jou is alles ver weg!quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:11 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Den Haag is voor mij +1 uur reistijd. Ik snap dat jij het prettig vind, maar voor mij het minst ideaal. Op Maastricht en Den helder naDat is ruim 3 uur
quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:26 schreef SuperFruitig het volgende:
Gaan we dan ook iets 'leuks' doen met zijn allen?
Bowlen ofzo?
quote:We zeggen niet wat we gaan doen maar neem je zwemkleding mee.
Ik zwem altijd naakt... Is dat een probleem?quote:
Ik heb best zin in een x aantal bier, maar ik hoef er ook weer niet in te zwemmenquote:
KARTUUUH!!!!quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:26 schreef SuperFruitig het volgende:
Gaan we dan ook iets 'leuks' doen met zijn allen?
Bowlen ofzo?
Alleen als je je Schwanz als buitenboordmotor gebruikt.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:29 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Ik zwem altijd naakt... Is dat een probleem?
FOKKINGquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:36 schreef Rossdale het volgende:
LANnen vanaf twee locaties. Het ene team in Eindhoven en het andere in Utrecht.
Ik kom al niet meer.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:34 schreef koei het volgende:
en dan natuurlijk met name leuke vrijgezelle mannen van 25+!
Fixed..quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:34 schreef koei het volgende:
je vergeet steengrillen tussendoor Poit!
Maar wat doen vind ik wel een leuk plan! Ik ben er alleen pas na 18:00 uur waarschijnlijk omdat mijn baas vrij is, dus ik weet niet of ik mee kan doen.
Mensen die trouwens ook nog willen komen maar nog niet op een lijst staan kunnen het even aan de TS of ER doorgeven, dan kan het in de OP gezet worden! Wat mij betreft is iedereen welkom, en dan natuurlijk met name leuke vrijgezelle dames!!
Ik verheug me er al onwijs opquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:21 schreef Pettigrew81 het volgende:
Maar dan wel een uithoek waar zelfs Kuuske durft te komen![]()
Dertig is dan wel weer oud... Mn ex is laatst ook dertig geworden en daar schok ik toch een beetje van eigenlijk, dat betekent dat ik ook al die kant op gaquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:35 schreef Pettigrew81 het volgende:
Had ik al gezegd dat ik 20 juni 30 ben geworden?
* Pettigrew81 loopt fluitend weg
Je kan altijd nog een wat ouder kind kopen ergens, lijkt het net of je wel voor je 30ste kinderen hebt gekregenquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:44 schreef koei het volgende:
[..]
Dertig is dan wel weer oud... Mn ex is laatst ook dertig geworden en daar schok ik toch een beetje van eigenlijk, dat betekent dat ik ook al die kant op gaEn mijn oorspronkelijke plan was voor mn dertigste een goede baan en kinderen hebben enzo...
Je hebt Shar toch al auf die meet?quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:40 schreef Poit het volgende:
[..]
Fixed..
-edit Mannen komen er al genoeg en steengrillen durf ik niet meer
Bowlen trouwens ook niet meer
Nee, ik doe alleen aan eigen kweek! Anders kon ik ook gewoon op zoek gaan naar een vent die al kinderen heeft, maar dat wil ik juist niet. Ik wil mijn eigen genen doorgeven, niet opgescheept zitten met de genen van andere mensen. Adopteren is ook iets dat ik nooit zou doen als ik geen kinderen zou kunnen krijgen denk ik.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:46 schreef Poit het volgende:
[..]
Je kan altijd nog een wat ouder kind kopen ergens, lijkt het net of je wel voor je 30ste kinderen hebt gekregen
Uit eigen ervaring kan ik je zeggen dat het allemaal te overleven is.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:45 schreef Kuukske het volgende:
JD wordt in november ook 30.. Wel raar eigenlijk.
hoe leest iedereen hier overheen?quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:43 schreef Kuukske het volgende:
Als we gaan bowlen trek ik wel een cheer outfit aan, want ik haat bowlen.
^_^quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Gelukkig was ik niet serieus, maar ja dat klopt
Ach wijsheid komt met de jarenquote:
Eindhoven is een stuk duurder dan Utrecht hoor!quote:
nietus. drie euro voor retour.quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:52 schreef koei het volgende:
[..]
Eindhoven is een stuk duurder dan Utrecht hoor!
36 euro voor een retourtje vanuit Den Haagquote:
En Hengelo is voor mij gratisquote:
THQ en Take 2 zitten in Bredaquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:54 schreef Mday het volgende:
ik verveel me de tering. geen enkele baan beschikbaar en de rest laat niks meer van zich weten. zijn er nog wat toffe multimedia bedrijven in omg ehv of brabant?
er komen ook al geen goeie games uit volgende maand
quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:50 schreef SuperFruitig het volgende:
hoe leest iedereen hier overheen?
DO WANT
Ik denk niet dat hij dat erg vindt!quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]. Nou, dat wordt speciaal voor jou dan Fruit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |