Mensen die tv nodig hebben weer nader bij elkaar te komenquote:Op donderdag 30 juni 2011 11:16 schreef Toranga het volgende:
Ben of ken jij een getrouwd stel dat verschrikkelijk veel van elkaar houdt, maar dat letterlijk en figuurlijk uit elkaar is gegroeid?
Alsof die mensen eerst in elkaar gegroeid warenquote:Op donderdag 30 juni 2011 11:20 schreef Stefan het volgende:
Maar hoe bedoel je letterlijk uit elkaar gegroeid? Wat een kutformat.
Iedereen jat van elkaar. Het Spijt Me dus ik kom bij je eten bij de bloemenstal waar ik een boer zoekt die help een hobby heeft.quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:21 schreef Godtje het volgende:
Heeft RTL ook niet al zo een format? Dat Robert ten Brink of zo je even een nieuw likje verf geeft en even met je praat en dan is alles weer goed?
quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:22 schreef Stefan het volgende:
[..]
Iedereen jat van elkaar. Het Spijt Me dus ik kom bij je eten bij de bloemenstal waar ik een boer zoekt die help een hobby heeft.
Het spijt me komt terug met orginele tunequote:Op donderdag 30 juni 2011 11:22 schreef Stefan het volgende:
[..]
Iedereen jat van elkaar. Het Spijt Me dus ik kom bij je eten bij de bloemenstal waar ik een boer zoekt die help een hobby heeft.
Nou schrijf je in dan.quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:24 schreef Apotheose het volgende:
ow leuk! Dat concept kenden we nog niet!
Uit elkaar gegroeide berbersquote:Op donderdag 30 juni 2011 11:24 schreef Stefan het volgende:
Toranga is een onafhankelijk creatief bureau, dat werkzaam is op het gebied van media en communicatie.
Dit getuigt niet van creativiteit eerlijk gezegd. Dikkerd zijn de nieuwe Marokkanen
DIT!! Los het gewoon samen op of desnoods met therapie ofzo. En nee, therapeuten zijn geen John Williams of die Froger muts. Dan noem ik het gewoon 'aandachtsgeil'quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:19 schreef Stefan het volgende:
[..]
Mensen die tv nodig hebben weer nader bij elkaar te komen
Maarre, is liefde elkaar niet accepteren hoe je bent?quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:16 schreef Toranga het volgende:
Ben of ken jij een getrouwd stel dat verschrikkelijk veel van elkaar houdt, maar dat letterlijk en figuurlijk uit elkaar is gegroeid?
Voor een nieuw televisieprogramma zijn we op zoek naar echtparen die geestelijk, maar vooral lichamelijk, aan hun huwelijk willen werken. Om te zorgen dat ze samen weer de passie, liefde en fitheid terugkrijgen van de wittebroodsweken.
Pak deze kans & meld je aan door een mail met motivatie & foto te sturen naar liefde @...
Swets is niet getrouwd?quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:27 schreef Stefan het volgende:
Ik ken geen dikke getrouwde FOK!kers trouwens.
quote:
En je krijgt er niet voor betaald, ze monteren het verhaal altijd anders en het wordt tot in de treure herhaalt, ook als je inmiddels bent gescheiden.quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:28 schreef Boris_Karloff het volgende:
Leuk. Nog meer leedvermaak tv, daarvan is er nog niet genoeg op de buis
Dat concept is allang achterhaald joh. Liefde is tegenwoordig elkaar naar eigen hand zetten.quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:26 schreef Stefan het volgende:
[..]
Maarre, is liefde elkaar niet accepteren hoe je bent?
Met behulp van John Williamsquote:Op donderdag 30 juni 2011 11:30 schreef Pipo1234 het volgende:
[..]
Dat concept is allang achterhaald joh. Liefde is tegenwoordig elkaar naar eigen hand zetten.
Help mijn man is een neger.quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:31 schreef Godtje het volgende:
.
[..]
Misschien kan jij het presenteren
Het is wel eens tijd voor een nieuwe excuus neger.
Swets is niet dik meerquote:
Van witbrood word je toch juist dik?quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:16 schreef Toranga het volgende:
n fitheid terugkrijgen van de wittebroodsweken.
dan ga ik concurreren met "Help, mijn wijf zeurt"quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:33 schreef Stefan het volgende:
[..]
Help mijn man is een neger.
Dat programma ga ik ontwikkelen
In het geval van negers is dat dan wijven of bitchesquote:Op donderdag 30 juni 2011 11:34 schreef Apotheose het volgende:
[..]
dan ga ik concurreren met "Help, mijn wijf zeurt"
stellen die zo dik zijn dat ze elkaar niet meer aan kunnen rakenquote:Op donderdag 30 juni 2011 11:20 schreef Stefan het volgende:
Maar hoe bedoel je letterlijk uit elkaar gegroeid? Wat een kutformat.
word...quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
In het geval van negers is dat dan wijven of bitches
quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan had je maar een vak moeten leren pipo.
Kirk: "Engineroom, Mr Scott, full power to the engines"quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:35 schreef Mirjam het volgende:
[..]
stellen die zo dik zijn dat ze elkaar niet meer aan kunnen raken
Samen naar de sportschool (gesponsord) en aan het eind naar een gesponsord hotel met Herman den Blijker die voor je gaat koenquote:Op donderdag 30 juni 2011 11:37 schreef Bombvis het volgende:
Hoe moet ik dat lichamelijk aan het huwelijk werken voor me zien? Gaan ze dan op bootcamp ofzo
ja want dan leer je samenwerken enzo..quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:37 schreef Bombvis het volgende:
Hoe moet ik dat lichamelijk aan het huwelijk werken voor me zien? Gaan ze dan op bootcamp ofzo
Hoax, negers hebben alleen maar bijvrouwen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:33 schreef Stefan het volgende:
Help mijn man is een neger.
Dat programma ga ik ontwikkelen
vergeet de gesponsorde dr. fish behandeling in de zwaluwhoeve nietquote:Op donderdag 30 juni 2011 11:39 schreef Stefan het volgende:
[..]
Samen naar de sportschool (gesponsord) en aan het eind naar een gesponsord hotel met Herman den Blijker die voor je gaat koen
Dat klinkt eng.quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:39 schreef Mirjam het volgende:
vergeet de gesponsorde dr. fish behandeling in de zwaluwhoeve niet
Toranga kan er beter een nieuw format van maken}quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:41 schreef Godtje het volgende:
Als ik Toranga zou zijn dan zou ik het ook in OUD posten dit. Daar zitten de dikke sexloze bitches.
En is daar waarschijnlijk ook voor betaald. Doe mij zo'n baanquote:Op donderdag 30 juni 2011 11:37 schreef Stefan het volgende:
Maar iemand bij Toranga heeft dus de Afvallers XL, How to look Naked, All You Need is Love en Je Bent Mooi in de blender gegooid en gepresenteerd als nieuw format
Ik krijg daar hele andere ideeën bij, maar dat zal aan mij liggenquote:Op donderdag 30 juni 2011 11:37 schreef Bombvis het volgende:
Herrie in de slaapkamer? Dat zullen de buren leuk vinden, kan die rijdende rechter weer op komen draven.quote:Om te zorgen dat ze samen weer de passie, liefde en fitheid terugkrijgen van de wittebroodsweken.
Meester Frankquote:Op donderdag 30 juni 2011 11:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Herrie in de slaapkamer? Dat zullen de buren leuk vinden, kan die rijdende rechter weer op komen draven.
Precies, twee slanke mensen kunnen al behoorlijk overlast geven in de slaapkamer. dat verbleekt natuurlijk bij twee van minimaal 100 kilo op een ouderwetse lattenbodemquote:Op donderdag 30 juni 2011 11:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Herrie in de slaapkamer? Dat zullen de buren leuk vinden, kan die rijdende rechter weer op komen draven.
Leuk! Een excuus kakker in het programma!quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:47 schreef draaijer het volgende:
Ja prima.. Hier een stel. Wij willen wel 2 a 3 kilo per persoon kwijt
Op tv lijk je 5 kilo zwaarder dus dan moet er 8 af.quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:47 schreef draaijer het volgende:
Ja prima.. Hier een stel. Wij willen wel 2 a 3 kilo per persoon kwijt
Gewoon de hele dag SBS6 kijken met een zak chips.quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:55 schreef Apotheose het volgende:
ik wil op mn gewicht blijven. Is daar geen format voor?
Bij haar? OKquote:Op donderdag 30 juni 2011 11:49 schreef Stefan het volgende:
[..]
Op tv lijk je 5 kilo zwaarder dus dan moet er 8 af.
En anders is dit wel een aardig format: Help, mijn man is geen feeder.quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:56 schreef Godtje het volgende:
Gewoon de hele dag SBS6 kijken met een zak chips.
voor 1 dag kan dat geen kwaad voor mn gewicht...quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gewoon de hele dag SBS6 kijken met een zak chips.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |