Mensen die tv nodig hebben weer nader bij elkaar te komenquote:Op donderdag 30 juni 2011 11:16 schreef Toranga het volgende:
Ben of ken jij een getrouwd stel dat verschrikkelijk veel van elkaar houdt, maar dat letterlijk en figuurlijk uit elkaar is gegroeid?
Alsof die mensen eerst in elkaar gegroeid warenquote:Op donderdag 30 juni 2011 11:20 schreef Stefan het volgende:
Maar hoe bedoel je letterlijk uit elkaar gegroeid? Wat een kutformat.
Iedereen jat van elkaar. Het Spijt Me dus ik kom bij je eten bij de bloemenstal waar ik een boer zoekt die help een hobby heeft.quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:21 schreef Godtje het volgende:
Heeft RTL ook niet al zo een format? Dat Robert ten Brink of zo je even een nieuw likje verf geeft en even met je praat en dan is alles weer goed?
quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:22 schreef Stefan het volgende:
[..]
Iedereen jat van elkaar. Het Spijt Me dus ik kom bij je eten bij de bloemenstal waar ik een boer zoekt die help een hobby heeft.
Het spijt me komt terug met orginele tunequote:Op donderdag 30 juni 2011 11:22 schreef Stefan het volgende:
[..]
Iedereen jat van elkaar. Het Spijt Me dus ik kom bij je eten bij de bloemenstal waar ik een boer zoekt die help een hobby heeft.
Nou schrijf je in dan.quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:24 schreef Apotheose het volgende:
ow leuk! Dat concept kenden we nog niet!
Uit elkaar gegroeide berbersquote:Op donderdag 30 juni 2011 11:24 schreef Stefan het volgende:
Toranga is een onafhankelijk creatief bureau, dat werkzaam is op het gebied van media en communicatie.
Dit getuigt niet van creativiteit eerlijk gezegd. Dikkerd zijn de nieuwe Marokkanen
DIT!! Los het gewoon samen op of desnoods met therapie ofzo. En nee, therapeuten zijn geen John Williams of die Froger muts. Dan noem ik het gewoon 'aandachtsgeil'quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:19 schreef Stefan het volgende:
[..]
Mensen die tv nodig hebben weer nader bij elkaar te komen
Maarre, is liefde elkaar niet accepteren hoe je bent?quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:16 schreef Toranga het volgende:
Ben of ken jij een getrouwd stel dat verschrikkelijk veel van elkaar houdt, maar dat letterlijk en figuurlijk uit elkaar is gegroeid?
Voor een nieuw televisieprogramma zijn we op zoek naar echtparen die geestelijk, maar vooral lichamelijk, aan hun huwelijk willen werken. Om te zorgen dat ze samen weer de passie, liefde en fitheid terugkrijgen van de wittebroodsweken.
Pak deze kans & meld je aan door een mail met motivatie & foto te sturen naar liefde @...
Swets is niet getrouwd?quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:27 schreef Stefan het volgende:
Ik ken geen dikke getrouwde FOK!kers trouwens.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |