Nee met Adam Sandler en Drew Barrymorequote:Op donderdag 30 juni 2011 00:20 schreef Zokunen het volgende:
Ken hem toch wel denk ik, met Cameron Diaz toch?
Die is zich aan het installerenquote:
Welcome backquote:
uhuh diequote:Op donderdag 30 juni 2011 00:21 schreef Zokunen het volgende:
Hmm maar boem met de auto en dag na dag weer voor het eerst die knakker zien enzo, oude kranten en zulks.
Ben hier wel online, maar kom ff niet op x-raydio op een of ander manier...quote:
dus tot hoelaat moet ik door?quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:23 schreef Fokker89 het volgende:
Ik verlaat mezelf nog even een kwartiertje langer, maar huidige dj: je draait lekker.
Yeaah! Want ik draaiquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:23 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Ben hier wel online, maar kom ff niet op x-raydio op een of ander manier...![]()
Update: Intussen doet hij het...![]()
![]()
DAT MAG NOOIT!quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:25 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik kom nu al bijna op een punt dat ik negermuziek wil draaien
Voor jou altijd.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:25 schreef Myraela het volgende:
Is er morgenmiddag ergens nog een vrij plekje op het rooster?
Myraaa! Luister, ik draaiquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:25 schreef Myraela het volgende:
aber naturlich.. ga jij draaien?quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:25 schreef Myraela het volgende:
Ik wil het wel eens gaan proberen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
aber naturlich.. ga jij draaien?
quote:
Ik meer in mijn DMquote:
alleen 20.00 tot 22.00 is bezet.. roept u maarquote:
Je faalt!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Je faalt!Nou lekker begin dan hoor!
Dat belooft wat!
Ja kut man, ik was nog vergeten dat Starlight van Muse kaduuk was, zo'n tof nummerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anonimity is a bliss
Shit happens joh, kun je 'm mooi volgende keer draaien!quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:28 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ja kut man, ik was nog vergeten dat Starlight van Muse kaduuk was, zo'n tof nummer
dan ga ik eerst muziek binnenhalenquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Shit happens joh, kun je 'm mooi volgende keer draaien!
quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:29 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
dan ga ik eerst muziek binnenhalen
quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:29 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
dan ga ik eerst muziek binnenhalen
Oh echt? Is het goed als ik het morgenavond pas roep? Even kijken of we nog de stad in gaan of niet. Of in mijn eentje in de middag, dan kan elke tijd voor mij, zolang er maar iemand me over kan nemen als ik enorm faal.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
alleen 20.00 tot 22.00 is bezet.. roept u maar
en heb je een dj naam
Heul niet, ik moet nu al zut deleten omdat ik mn muziek niet meer kwijt kanquote:
Geslacht van krabben?quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:29 schreef Zokunen het volgende:
Myra is een geslacht van krabben.
DJ Krab!
* Zokunen verstopt zich....
Myra (geslacht) is een geslacht van krabben.quote:
gewoon myraele mag.. dacht zelf aan dramaqueen.. want je ondertitelquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh echt? Is het goed als ik het morgenavond pas roep? Even kijken of we nog de stad in gaan of niet. Of in mijn eentje in de middag, dan kan elke tijd voor mij, zolang er maar iemand me over kan nemen als ik enorm faal.
En mag gewoon Myraela?
quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:32 schreef Zokunen het volgende:
Oh en Faye heb je Britt- F*cking vet al?
nee, die moet ik wel echt hebben hequote:Op donderdag 30 juni 2011 00:32 schreef Zokunen het volgende:
Oh en Faye heb je Britt- F*cking vet al?
Om alvast in de stemming te komenquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:33 schreef Zokunen het volgende:
Ik ga denk ik binnenkort een uur kerstliedjes doen.
Omdat het kan.
Ohquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:31 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Myra (geslacht) is een geslacht van krabben.
Stond op wikipedia
Maar we houden je ook wel in de gaten hoorquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh
Toen ik net nieuw was, wist een user mij te vertellen dat Myraela (Mira Ela) "Kijk naar haar" betekend. Vond ik wel tof eigenlijk.
Ik moet altijd denken aan een nummer wat ik zo ga draaienquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh
Toen ik net nieuw was, wist een user mij te vertellen dat Myraela (Mira Ela) "Kijk naar haar" betekend in het spaans. Vond ik wel tof eigenlijk.
Doe eens gek ja...quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:33 schreef Zokunen het volgende:
Omdat het kan.
Van Kate Nash?quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:34 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik moet altijd denken aan een nummer wat ik zo ga draaien
Nee, maar het inladen gaat een beetje crappy, dus het kan zijn dat je maar een stukje hoort. Tis een youtube ripje en hij weigert dienstquote:
quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:33 schreef Zokunen het volgende:
Omdat het kan.
Ook fout natuurlijkquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:39 schreef Zokunen het volgende:
Zou ik me dan beperken tot de klassieke kerstliedjes of ook wat foutere variaties?
Slaap zequote:Op donderdag 30 juni 2011 00:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Oke, mensjes.. ik ga dromenland opzoeken..
faye klinkt tof...
en peeps help DJ Erik ff op weg als hij vragen heeft pls
Oke, droom zuh...quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Oke, mensjes.. ik ga dromenland opzoeken..
faye klinkt tof...
en peeps help DJ Erik ff op weg als hij vragen heeft pls
Het is allemaal al fout dus mij maakt t niet uitquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:39 schreef Zokunen het volgende:
Zou ik me dan beperken tot de klassieke kerstliedjes of ook wat foutere variaties?
Paar dagen weinig posten, nu knetters vroeg plat gaanquote:
joa.. iets met leven ofzow.. freaky shitquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:41 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Paar dagen weinig posten, nu knetters vroeg plat gaan
Jah, vind ik ook niet leuk....quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:41 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Paar dagen weinig posten, nu knetters vroeg plat gaan
ah tof! Luister je nu wel, broerquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:41 schreef Viro het volgende:
DJ Erik? ik mis echt heel veel
Vandaag diploma uitreiking van broertje, hij zag er goed uit in pak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe bevalt dat, een leven hebbenquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
joa.. iets met leven ofzow.. freaky shit
net ingetuned, net thuisquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:42 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
ah tof! Luister je nu wel, broer
quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:42 schreef Viro het volgende:
Hey ik zie een nieuwe usernieuwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
tis uhm.. engquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:42 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Hoe bevalt dat, een leven hebben
Mja dat is een echte n00bquote:
Lekker doen zou ik zeggenquote:
Zitten jullie weer op tinychat?quote:
Slaap lekker meisquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga naar dromenland en alles.. daar ben ik heul niet nieuw enzow
Hoi meneertjequote:
ik wil ook wel doorgaan, heb weer muziekquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:48 schreef Zokunen het volgende:
Als het echt niet lukt kan ik wel wat 90s instarten als filler, maar moet wel weten wat er mis gaat dan.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:48 schreef ToT het volgende:
IK
WORD
HIER
LEVEND
OPGEVRETEN
DOOR
MUGGEN!!!
Nopequote:
Dat zijn het, nog geen last van gehad gelukkigquote:
Ik wordt er hier ook helemaal gek van die klote beestenquote:
Hier ook nog steeds nietquote:
Heb jij de encoder wel uitgezet ?quote:
ik was eerstequote:Op donderdag 30 juni 2011 00:51 schreef Zokunen het volgende:
Zal ik even vullen tot het probleem duidelijk is?
Ik ben gestopt met uitzenden, dan is het toch goed?quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:51 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Heb jij de encoder wel uitgezet ?
quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:52 schreef gewoonfaye het volgende:
Oke, ik ga jjullie pesten met eliza doolittle, als dat me lukt
mr medicinequote:Op donderdag 30 juni 2011 00:52 schreef gewoonfaye het volgende:
Oke, ik ga jjullie pesten met eliza doolittle, als dat me lukt
quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:55 schreef Fokker89 het volgende:
wat een gekut! hier zegt ie dat ie gewoon uitzend
Dat verklaard een hoop..quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:55 schreef Zokunen het volgende:
Er zit iemand op de stream maar niets komt door
Welk programma....quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:55 schreef Fokker89 het volgende:
wat een gekut! hier zegt ie dat ie gewoon uitzend
quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:55 schreef Myraela het volgende:
Ik hoor helemaal niets meer. Maar ik ga zelf wel even oefenen voor morgen.
Hmm, vdj is helemaal afgesloten.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:57 schreef humorduck28 het volgende:
Nu staat er Foo Fighters, Learn to fly, maar nog geen geluid.
Jamaar ik ben nu gewoon helemaal gestopt, afgesloten en al dus dat is zo vreemdquote:Op donderdag 30 juni 2011 00:57 schreef Stiffler1988 het volgende:
VLC geeft wel aan dat er van nummers gewisseld wordt, maar er is geen geluid
Idd, ik had mijn volume nogal hard staanquote:
quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:59 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Had jij geluid dus ook hard aan?![]()
quote:
quote:
Tuurlijk niet!quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:00 schreef gewoonfaye het volgende:
Guppiemensen, vinden jullie het erg als ik morgen van 7.30 tot 8.30 draai?
Ik vind het goed...quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:00 schreef gewoonfaye het volgende:
rob is dan denk ik wel wakker.. ik verslaap mij altijd.. maar zal een wekker zettenquote:Op donderdag 30 juni 2011 01:00 schreef gewoonfaye het volgende:
9.30 proefwerk, maar sochtends lekker wakker worden met muziekjes, hmmmmmquote:
Dat is idd fijnquote:Op donderdag 30 juni 2011 01:01 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
9.30 proefwerk, maar sochtends lekker wakker worden met muziekjes, hmmmmm
quote:
Leukquote:Op donderdag 30 juni 2011 01:03 schreef gewoonfaye het volgende:
Dus voor alle vroege vogels: ontbijten met Faye
Of: Ontbijt je gezellig mee met Gewoonfaye..quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:03 schreef gewoonfaye het volgende:
Dus voor alle vroege vogels: ontbijten met Faye
jamaar tis niet gezellig, want geen micquote:Op donderdag 30 juni 2011 01:04 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Of: Ontbijt je gezellig mee met Gewoonfaye..
broeder, morgen: 7.30 tot 8.30 Faye op je radiooooooooooooooooooooooooooooooooooooquote:Op donderdag 30 juni 2011 01:05 schreef Viro het volgende:
allemaal reconnecten, dankzij knetter heb ik de dj gekicked terwijl dat niet nodig is.
en stop aub roepen met er is een ghost want dat kan niet vanwege de software die radionomy gebruikt
quote:
quote:DJ Mike Llama - Llama Whippin' Intro
Trustenquote:Op donderdag 30 juni 2011 01:05 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik ga mijn bedje opzoeken
Barst van de koppijn
Nou jah, dan is het ontbijt mee met gewoonfay,,, ook goed.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:05 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
jamaar tis niet gezellig, want geen mic
Trusten en succes morgenquote:Op donderdag 30 juni 2011 01:07 schreef gewoonfaye het volgende:
Maar ik ga nu naar bed toe, buikpijn en moet leren
Tot morgenvroeg
Slaap zuh, was goeien eersten showtjen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:07 schreef gewoonfaye het volgende:
Maar ik ga nu naar bed toe, buikpijn en moet leren
Tot morgenvroeg
Een rustigen dag begint met een rustig muziekje..maar ik hoor het wel.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:08 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik zit me nu al te bedenken: rustig wakker worden of gelijk de beuk erin...
is er wel, zodra er een ghost op de stream zit neemt de muziekbot van radionomy het over en kickt de ghost.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:09 schreef Zokunen het volgende:
Viro, software die voorkomt dat er een ghost kan zijn bestaat niet.
Dat er misschien iets te snel om geroepen werd, dat kan, maar een ghost kan altijd.
Zelfs die 20 seconden delay maken dat niet onmogelijk.
Slaap zuh, en droom zuh in dromenland...quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik moet ffdamn.. sax
nu echt weg
quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik moet ffdamn.. sax
nu echt weg
Slaap zuh, ToT..quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:15 schreef ToT het volgende:
Jah ik ga ook slapen!
Trussels folks!
En veel succes @ de nieuwe DJ!
quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:16 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Slaap zuh, ToT..
ToT next time...Kwak
Slaap zequote:Op donderdag 30 juni 2011 01:15 schreef ToT het volgende:
Jah ik ga ook slapen!
Trussels folks!
En veel succes @ de nieuwe DJ!
quote:
Ja en dus?quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
fanta zit hier te zeggen hoe erg hij aan het zuipen is?
tja, roddelenquote:Op donderdag 30 juni 2011 01:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja en dus?Mij boeit t niet. Net zo min als bv zwarte piet hier komt zeggen hoeveel kinderen hij de roe heeft gegeven. Ik lees er over heen en ga verder.
ga gewoon alleen meedoen aan thats the question.. of is dat er niet meer?quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wat is nog een duo-quiz die de moeite is om me voor aan te melden?
Leg jij me maar uit hoe ik moet modden dan.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:33 schreef Outpost76 het volgende:
[ONZ-FB] Onzin Feedback #5 - Waar Myraela en Smegmanus dictatoreren.
Wat hebben we toch een goede mod hier op onz! Meteen op de inhoud inhaken en meteen actie ondernemen!![]()
Zoals jij moe mag worden van mijn gezeik op hoe jij mod mag ik gewoon posten dat ik moe wordt van jou kut gemod. All1 is dat niet iets voor in dit topic en dus weer een punt van jou kut gemod.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Leg jij me maar uit hoe ik moet modden dan.
Ik moet nu tegen Stokstaart zeggen dat die niet mag klagen? Moet ik naar Fanta_ om hem te vertellen dat die zich niets moet aantrekken van die haters en lekker door moet posten?
Stokstaart heeft namelijk een goed punt. Ik kan alleen niets anders doen dan op de foute momenten ingrijpen.
Ik word een beetje moe van jou en je gezeik op hoe ik mod.
das soloquiz dat durf ik nietquote:Op donderdag 30 juni 2011 01:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ga gewoon alleen meedoen aan thats the question.. of is dat er niet meer?
Jij bracht het naar dit topic niet ik. In plaats van dat je eens met een andere oplossing komt loop je alleen maar te haten.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zoals jij moe mag worden van mijn gezeik op hoe jij mod mag ik gewoon posten dat ik moe wordt van jou kut gemod. All1 is dat niet iets voor in dit topic en dus weer een punt van jou kut gemod.![]()
Iddquote:Op donderdag 30 juni 2011 01:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wel een beetje dood hier, gisternacht een stuk drukker
Ik gaf een linkje voor de luisteraars hier hoe kansloos jij weer reageerd meer niet. Jij zou als mod dan gewoon daar niet op moeten reageren en dat in t fb topic dat moeten uitvechten.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij bracht het naar dit topic niet ik. In plaats van dat je eens met een andere oplossing komt loop je alleen maar te haten.
Faye is ziek, dan gebeuren deze dingenquote:Op donderdag 30 juni 2011 01:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wel een beetje dood hier, gisternacht een stuk drukker
Hey Stefanquote:Op donderdag 30 juni 2011 01:54 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Faye is ziek, dan gebeuren deze dingen
Ja, want ik als mod moet perfect zijn, sorry hoor, ik ben gewoon een user.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik gaf een linkje voor de luisteraars hier hoe kansloos jij weer reageerd meer niet. Jij zou als mod dan gewoon daar niet op moeten reageren en dat in t fb topic dat moeten uitvechten.
Ben ik ook niet maar nogmaals dat is iets voor daar niet voor hier.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:53 schreef porsche1 het volgende:
Outpost, je moet niet denken dat je koning bent in de FB.
Groetjes.
Je neemt het wel mee naar hier als ik naar Mirnequote:Op donderdag 30 juni 2011 01:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ben ik ook niet maar nogmaals dat is iets voor daar niet voor hier.
quote:
zeg zijn jullie de weg naar guppy kwijt ofzow? ik wou verdorie al een uur geleden slapen.. oke daar kunnen jullie niks aan doen.. maar ga verdorie eens wat aanvragenquote:
stephanquote:
Meh, ik ga Masterchef kijkenquote:Op donderdag 30 juni 2011 01:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
[..]
zeg zijn jullie de weg naar guppy kwijt ofzow? ik wou verdorie al een uur geleden slapen.. oke daar kunnen jullie niks aan doen.. maar ga verdorie eens wat aanvragen
ik zie je zo weinig in de reeksquote:Op donderdag 30 juni 2011 01:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
[..]
zeg zijn jullie de weg naar guppy kwijt ofzow? ik wou verdorie al een uur geleden slapen.. oke daar kunnen jullie niks aan doen.. maar ga verdorie eens wat aanvragen
joa.. laatste tijd iets van een leven.. en vind t meestal niks aanquote:Op donderdag 30 juni 2011 01:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik zie je zo weinig in de reeks
Goed verhaal. Gelukkig was en ben ik niet agressief.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
stephan
had vroeger een vriendje die zo heette, hij had adhd en ik was de enige die met hem om wou gaan...
toen begon ik de gameboy club zodat hij ook wat te doen had, gingen we samen pokemon spelen op een geheime plek in mijn buurt onder een brug
toen kreeg hij een woedeaanval en sloeg mij zo hard dat hij van school gestuurd werd.
kreeg later te horen dat hij erger was geworden op andere scholen
Maar goed, hoi stephan
je leven vind je niks aan of hier? wat doe je zoal in je 'leven'quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
joa.. laatste tijd iets van een leven.. en vind t meestal niks aankweenie wrom
maar gaat wel weer veranderen heur
nee je bent een rustige jongenquote:Op donderdag 30 juni 2011 02:00 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Goed verhaal. Gelukkig was en ben ik niet agressief.
hier vink laatste tijd nie zoveel aan...quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
je leven vind je niks aan of hier? wat doe je zoal in je 'leven'?
Je was toen aan je 6e blik bezig toch?quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
nee je bent een rustige jongen
maarja toen je kwam @ meet was ik al aangeschoten
had een sixpack mee... ik dacht we zitten lekker in het park, ben rond 7 uur weer thuis dus ik opende mijn eerste om 15:00 en in de auto nummer 2, toen jullie eindelijk kwamen rond half 6 had ik mijn sixpack bijna opquote:Op donderdag 30 juni 2011 02:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je was toen aan je 6e blik bezig toch?
hier is niks aanquote:Op donderdag 30 juni 2011 02:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hier vink laatste tijd nie zoveel aan...
treinen, films kijken, huiswerk, lezen, in de regen schommelen, bijbaantje zoeken
ja 9 juli weer tochquote:Op donderdag 30 juni 2011 02:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
sinterklaas is wel een baas heur
blij dak um gemeet heb
ja kweenie.. hoofd staat er niet naar ofzow laatste tijdquote:Op donderdag 30 juni 2011 02:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hier is niks aan
wtf het is toch gezellig zoals altijd, wat is er anders, wat is wat patat uwwww
[..]
ja 9 juli weer toch
ik kan me nog iets vaags herinneren met jou en carola op de bank toen was ik al lam geloof ik
ben nog doorgegaan tot 6:00 AM
quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
maar nu ga ik echt slapen... wil niet met laptop op schoot in slaap vallen
trusten
wtfquote:Op donderdag 30 juni 2011 02:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja kweenie.. hoofd staat er niet naar ofzow laatste tijd
9 juli ben ik niet bij.. maar hoor de verhalen nadien wel
liefffffquote:Op donderdag 30 juni 2011 02:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wtf
ik wil je weer zien
we moeten dan nog een meet doen met dezelfde mensen...?
ja tochquote:
Kan best leuk zijnquote:Op donderdag 30 juni 2011 02:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja toch
over een maand weer een meet
of ben ik nou te enthousiast
whehehe er mag bij mij wel een meetquote:Op donderdag 30 juni 2011 02:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja toch
over een maand weer een meet
of ben ik nou te enthousiast
We gaan de gefaalde picknick alsnog doenquote:Op donderdag 30 juni 2011 02:12 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Kan best leuk zijn
9 juli kan ik namelijk ook niet, en afgelopen meet ook al niet![]()
quote:
mijn ouders ookquote:Op donderdag 30 juni 2011 02:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
whehehe er mag bij mij wel een meetalleen is dat dan doorde weeks..
volgende week ouders op vkantie
quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
We gaan de gefaalde picknick alsnog doen!
whehe zondag gaan ze weg.. vrijdag komen ze terugquote:Op donderdag 30 juni 2011 02:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
mijn ouders ook
doordeweeks maakt niet uit, iedereen heeft vakantie
Tussen de hunebeddenquote:Op donderdag 30 juni 2011 02:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
whehe zodag gaan ze weg.. vrijdag komen ze terug
picknicken in drenthe is wel![]()
Utrecht is bereikbaarder voor iedereen enzooquote:Op donderdag 30 juni 2011 02:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
whehe zondag gaan ze weg.. vrijdag komen ze terug
picknicken in drenthe is wel![]()
quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Utrecht is bereikbaarder voor iedereen enzoo![]()
![]()
tenzij we er een driedaagse van maken bij jou, fok marathon, frikandelleneetwedstrijd, fokquiz, bingo enz.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Utrecht is bereikbaarder voor iedereen enzoo![]()
![]()
tenzij we er een driedaagse van maken bij jou, fok marathon, frikandelleneetwedstrijd, fokquiz, bingo enz.
vandaar de fok-driedaagse dusquote:Op donderdag 30 juni 2011 02:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wtf.. normaal moet ik fokking ver reizen voor iedereen
laat ze dat maar eens zelluf doen
zou wel tof zijn.. tentenkamp hiero in de buurt.. zou zelfs in de speeltuin achter mijn huis kunnenquote:Op donderdag 30 juni 2011 02:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
vandaar de fok-driedaagse dus![]()
er zijn genoeg dooie velden, camping bouwen, live radio en eerder genoemde actviteiten
Fok! Festivalquote:Op donderdag 30 juni 2011 02:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
vandaar de fok-driedaagse dus![]()
er zijn genoeg dooie velden, camping bouwen, live radio en eerder genoemde actviteiten
fokstivalquote:Op donderdag 30 juni 2011 02:19 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Fok! Festival
Tentje mee, slaapzakken mee
Zie het al helemaal voor me op zo'n vlakte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |