Iddquote:Op donderdag 30 juni 2011 01:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wel een beetje dood hier, gisternacht een stuk drukker
Ik gaf een linkje voor de luisteraars hier hoe kansloos jij weer reageerd meer niet. Jij zou als mod dan gewoon daar niet op moeten reageren en dat in t fb topic dat moeten uitvechten.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij bracht het naar dit topic niet ik. In plaats van dat je eens met een andere oplossing komt loop je alleen maar te haten.
Faye is ziek, dan gebeuren deze dingenquote:Op donderdag 30 juni 2011 01:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wel een beetje dood hier, gisternacht een stuk drukker
Hey Stefanquote:Op donderdag 30 juni 2011 01:54 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Faye is ziek, dan gebeuren deze dingen
Ja, want ik als mod moet perfect zijn, sorry hoor, ik ben gewoon een user.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik gaf een linkje voor de luisteraars hier hoe kansloos jij weer reageerd meer niet. Jij zou als mod dan gewoon daar niet op moeten reageren en dat in t fb topic dat moeten uitvechten.
Ben ik ook niet maar nogmaals dat is iets voor daar niet voor hier.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:53 schreef porsche1 het volgende:
Outpost, je moet niet denken dat je koning bent in de FB.
Groetjes.
Je neemt het wel mee naar hier als ik naar Mirnequote:Op donderdag 30 juni 2011 01:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ben ik ook niet maar nogmaals dat is iets voor daar niet voor hier.
quote:
zeg zijn jullie de weg naar guppy kwijt ofzow? ik wou verdorie al een uur geleden slapen.. oke daar kunnen jullie niks aan doen.. maar ga verdorie eens wat aanvragenquote:
stephanquote:
Meh, ik ga Masterchef kijkenquote:Op donderdag 30 juni 2011 01:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
[..]
zeg zijn jullie de weg naar guppy kwijt ofzow? ik wou verdorie al een uur geleden slapen.. oke daar kunnen jullie niks aan doen.. maar ga verdorie eens wat aanvragen
ik zie je zo weinig in de reeksquote:Op donderdag 30 juni 2011 01:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
[..]
zeg zijn jullie de weg naar guppy kwijt ofzow? ik wou verdorie al een uur geleden slapen.. oke daar kunnen jullie niks aan doen.. maar ga verdorie eens wat aanvragen
joa.. laatste tijd iets van een leven.. en vind t meestal niks aanquote:Op donderdag 30 juni 2011 01:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik zie je zo weinig in de reeks
Goed verhaal. Gelukkig was en ben ik niet agressief.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
stephan
had vroeger een vriendje die zo heette, hij had adhd en ik was de enige die met hem om wou gaan...
toen begon ik de gameboy club zodat hij ook wat te doen had, gingen we samen pokemon spelen op een geheime plek in mijn buurt onder een brug
toen kreeg hij een woedeaanval en sloeg mij zo hard dat hij van school gestuurd werd.
kreeg later te horen dat hij erger was geworden op andere scholen
Maar goed, hoi stephan
je leven vind je niks aan of hier? wat doe je zoal in je 'leven'quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
joa.. laatste tijd iets van een leven.. en vind t meestal niks aankweenie wrom
maar gaat wel weer veranderen heur
nee je bent een rustige jongenquote:Op donderdag 30 juni 2011 02:00 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Goed verhaal. Gelukkig was en ben ik niet agressief.
hier vink laatste tijd nie zoveel aan...quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
je leven vind je niks aan of hier? wat doe je zoal in je 'leven'?
Je was toen aan je 6e blik bezig toch?quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
nee je bent een rustige jongen
maarja toen je kwam @ meet was ik al aangeschoten
had een sixpack mee... ik dacht we zitten lekker in het park, ben rond 7 uur weer thuis dus ik opende mijn eerste om 15:00 en in de auto nummer 2, toen jullie eindelijk kwamen rond half 6 had ik mijn sixpack bijna opquote:Op donderdag 30 juni 2011 02:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je was toen aan je 6e blik bezig toch?
hier is niks aanquote:Op donderdag 30 juni 2011 02:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hier vink laatste tijd nie zoveel aan...
treinen, films kijken, huiswerk, lezen, in de regen schommelen, bijbaantje zoeken
ja 9 juli weer tochquote:Op donderdag 30 juni 2011 02:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
sinterklaas is wel een baas heur
blij dak um gemeet heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |