Leukquote:Op donderdag 30 juni 2011 01:03 schreef gewoonfaye het volgende:
Dus voor alle vroege vogels: ontbijten met Faye
Of: Ontbijt je gezellig mee met Gewoonfaye..quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:03 schreef gewoonfaye het volgende:
Dus voor alle vroege vogels: ontbijten met Faye
jamaar tis niet gezellig, want geen micquote:Op donderdag 30 juni 2011 01:04 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Of: Ontbijt je gezellig mee met Gewoonfaye..
broeder, morgen: 7.30 tot 8.30 Faye op je radiooooooooooooooooooooooooooooooooooooquote:Op donderdag 30 juni 2011 01:05 schreef Viro het volgende:
allemaal reconnecten, dankzij knetter heb ik de dj gekicked terwijl dat niet nodig is.
en stop aub roepen met er is een ghost want dat kan niet vanwege de software die radionomy gebruikt
quote:
quote:DJ Mike Llama - Llama Whippin' Intro
Trustenquote:Op donderdag 30 juni 2011 01:05 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik ga mijn bedje opzoeken
Barst van de koppijn
Nou jah, dan is het ontbijt mee met gewoonfay,,, ook goed.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:05 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
jamaar tis niet gezellig, want geen mic
Trusten en succes morgenquote:Op donderdag 30 juni 2011 01:07 schreef gewoonfaye het volgende:
Maar ik ga nu naar bed toe, buikpijn en moet leren
Tot morgenvroeg
Slaap zuh, was goeien eersten showtjen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:07 schreef gewoonfaye het volgende:
Maar ik ga nu naar bed toe, buikpijn en moet leren
Tot morgenvroeg
Een rustigen dag begint met een rustig muziekje..maar ik hoor het wel.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:08 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik zit me nu al te bedenken: rustig wakker worden of gelijk de beuk erin...
is er wel, zodra er een ghost op de stream zit neemt de muziekbot van radionomy het over en kickt de ghost.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:09 schreef Zokunen het volgende:
Viro, software die voorkomt dat er een ghost kan zijn bestaat niet.
Dat er misschien iets te snel om geroepen werd, dat kan, maar een ghost kan altijd.
Zelfs die 20 seconden delay maken dat niet onmogelijk.
Slaap zuh, en droom zuh in dromenland...quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik moet ffdamn.. sax
nu echt weg
quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik moet ffdamn.. sax
nu echt weg
Slaap zuh, ToT..quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:15 schreef ToT het volgende:
Jah ik ga ook slapen!
Trussels folks!
En veel succes @ de nieuwe DJ!
quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:16 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Slaap zuh, ToT..
ToT next time...Kwak
Slaap zequote:Op donderdag 30 juni 2011 01:15 schreef ToT het volgende:
Jah ik ga ook slapen!
Trussels folks!
En veel succes @ de nieuwe DJ!
quote:
Ja en dus?quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
fanta zit hier te zeggen hoe erg hij aan het zuipen is?
tja, roddelenquote:Op donderdag 30 juni 2011 01:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja en dus?Mij boeit t niet. Net zo min als bv zwarte piet hier komt zeggen hoeveel kinderen hij de roe heeft gegeven. Ik lees er over heen en ga verder.
ga gewoon alleen meedoen aan thats the question.. of is dat er niet meer?quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wat is nog een duo-quiz die de moeite is om me voor aan te melden?
Leg jij me maar uit hoe ik moet modden dan.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:33 schreef Outpost76 het volgende:
[ONZ-FB] Onzin Feedback #5 - Waar Myraela en Smegmanus dictatoreren.
Wat hebben we toch een goede mod hier op onz! Meteen op de inhoud inhaken en meteen actie ondernemen!![]()
Zoals jij moe mag worden van mijn gezeik op hoe jij mod mag ik gewoon posten dat ik moe wordt van jou kut gemod. All1 is dat niet iets voor in dit topic en dus weer een punt van jou kut gemod.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Leg jij me maar uit hoe ik moet modden dan.
Ik moet nu tegen Stokstaart zeggen dat die niet mag klagen? Moet ik naar Fanta_ om hem te vertellen dat die zich niets moet aantrekken van die haters en lekker door moet posten?
Stokstaart heeft namelijk een goed punt. Ik kan alleen niets anders doen dan op de foute momenten ingrijpen.
Ik word een beetje moe van jou en je gezeik op hoe ik mod.
das soloquiz dat durf ik nietquote:Op donderdag 30 juni 2011 01:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ga gewoon alleen meedoen aan thats the question.. of is dat er niet meer?
Jij bracht het naar dit topic niet ik. In plaats van dat je eens met een andere oplossing komt loop je alleen maar te haten.quote:Op donderdag 30 juni 2011 01:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zoals jij moe mag worden van mijn gezeik op hoe jij mod mag ik gewoon posten dat ik moe wordt van jou kut gemod. All1 is dat niet iets voor in dit topic en dus weer een punt van jou kut gemod.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |