ja kweenie.. hoofd staat er niet naar ofzow laatste tijdquote:Op donderdag 30 juni 2011 02:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hier is niks aan
wtf het is toch gezellig zoals altijd, wat is er anders, wat is wat patat uwwww
[..]
ja 9 juli weer toch
ik kan me nog iets vaags herinneren met jou en carola op de bank toen was ik al lam geloof ik
ben nog doorgegaan tot 6:00 AM
quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
maar nu ga ik echt slapen... wil niet met laptop op schoot in slaap vallen
trusten
wtfquote:Op donderdag 30 juni 2011 02:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja kweenie.. hoofd staat er niet naar ofzow laatste tijd
9 juli ben ik niet bij.. maar hoor de verhalen nadien wel
liefffffquote:Op donderdag 30 juni 2011 02:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wtf
ik wil je weer zien
we moeten dan nog een meet doen met dezelfde mensen...?
ja tochquote:
Kan best leuk zijnquote:Op donderdag 30 juni 2011 02:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja toch
over een maand weer een meet
of ben ik nou te enthousiast
whehehe er mag bij mij wel een meetquote:Op donderdag 30 juni 2011 02:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja toch
over een maand weer een meet
of ben ik nou te enthousiast
We gaan de gefaalde picknick alsnog doenquote:Op donderdag 30 juni 2011 02:12 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Kan best leuk zijn
9 juli kan ik namelijk ook niet, en afgelopen meet ook al niet![]()
quote:
mijn ouders ookquote:Op donderdag 30 juni 2011 02:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
whehehe er mag bij mij wel een meetalleen is dat dan doorde weeks..
volgende week ouders op vkantie
quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
We gaan de gefaalde picknick alsnog doen!
whehe zondag gaan ze weg.. vrijdag komen ze terugquote:Op donderdag 30 juni 2011 02:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
mijn ouders ook
doordeweeks maakt niet uit, iedereen heeft vakantie
Tussen de hunebeddenquote:Op donderdag 30 juni 2011 02:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
whehe zodag gaan ze weg.. vrijdag komen ze terug
picknicken in drenthe is wel![]()
Utrecht is bereikbaarder voor iedereen enzooquote:Op donderdag 30 juni 2011 02:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
whehe zondag gaan ze weg.. vrijdag komen ze terug
picknicken in drenthe is wel![]()
quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Utrecht is bereikbaarder voor iedereen enzoo![]()
![]()
tenzij we er een driedaagse van maken bij jou, fok marathon, frikandelleneetwedstrijd, fokquiz, bingo enz.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 02:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Utrecht is bereikbaarder voor iedereen enzoo![]()
![]()
tenzij we er een driedaagse van maken bij jou, fok marathon, frikandelleneetwedstrijd, fokquiz, bingo enz.
vandaar de fok-driedaagse dusquote:Op donderdag 30 juni 2011 02:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wtf.. normaal moet ik fokking ver reizen voor iedereen
laat ze dat maar eens zelluf doen
zou wel tof zijn.. tentenkamp hiero in de buurt.. zou zelfs in de speeltuin achter mijn huis kunnenquote:Op donderdag 30 juni 2011 02:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
vandaar de fok-driedaagse dus![]()
er zijn genoeg dooie velden, camping bouwen, live radio en eerder genoemde actviteiten
Fok! Festivalquote:Op donderdag 30 juni 2011 02:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
vandaar de fok-driedaagse dus![]()
er zijn genoeg dooie velden, camping bouwen, live radio en eerder genoemde actviteiten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |