Als er steeds meer mensen zijn, en een constante hoeveelheid valuta, waardoor de waarde van iedere individuele 'currency unit' omhoog gaat, heet dat dus deflatie en geen inflatie.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:42 schreef TeringHenkie het volgende:
Zelf denk ik niet dat het Bitcoin-systeem houdbaar is. Omdat er geen mogelijkheid is tot geldschepping (in 2040 stopt het toevoegen van BTC aan de 'global pool') krijg je ergens voor die tijd gierende inflatie, omdat er gewoon niet genoeg BTC beschikbaar zijn.
Of wat denk je van wanneer mensen BTC-banken gaat beginnen? Zodra er rente geheven gaat worden is de kans op defaults al héél groot, puur omdat het aantal BTC wat toegevoegd wordt erg klein is en ook steeds minder wordt.
En jij denkt serieus dat als de economie een stuk is gegroeid, en de wisselkoers dus minder fluctueert, die speculatie er nog steeds is? Hoe is dit anders dan bijvoorbeeld Forex?quote:
Want dat oppakken als scare tactic werkt ook zo goed met Anonymous enzo. Juist ja. Waar die leiders van de Spaanse en Italiaanse cellen opgepakt zijn, en de cellen volledig uiteen gevallen en verdwenen zijn.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 08:23 schreef Whuzz het volgende:
[..]
De overheid kan het gewoon verbieden, de mensen oppakken die er wat mee doen voor zover ze kunnen en dan is het klaar met bitcoin, net als met e-Gold destijds. Je pleurt een paar man de gevangenis is, verklaar de munt en het gebruik ervan illegaal, geen bedrijf die er meer gebruik van kan/mag maken, geen consument ((iig >90%) die er wat mee te maken wil hebben want het is illegaal.
met een beetje geluk accepteert de hypoverstrekker in 2012 bitcoins dan heb je niet meer dat gehannes met euri'squote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:52 schreef MaGNeT het volgende:
Nu hopen dat de koers maandag weer naar 11-12 Euro knalt
Sneller 10-20% per week verdienen op je geld lukt niet
Ik vind Bitcoin echt dé ontdekking van 2011![]()
Had alleen gehoopt dat ik 'm in 2010 had ontdekt... Dan had ik nu m'n huis afbetaald gehad
Daar lijkt een bitcoin maar ongeveer $ 7,- waard.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:49 schreef dvr het volgende:
Je kunt nu 10.000 verschillende producten met je Bitcoins bestellen: http://bitcoinworldmarket.com/default.aspx
Het is maar net waar je naar kijkt. Een goed T-shirt van hennep/katoen waar je in de winkel waarschijnlijk 25 euro voor betaalt, kost er bijvoorbeeld maar B1.03.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 21:14 schreef _superboer_ het volgende:
Daar lijkt een bitcoin maar ongeveer $ 7,- waard.
jadaag zo'n shirt kost een paar euro bij de scapinoquote:Op zondag 10 juli 2011 00:52 schreef dvr het volgende:
[..]
Het is maar net waar je naar kijkt. Een goed T-shirt van hennep/katoen waar je in de winkel waarschijnlijk 25 euro voor betaalt, kost er bijvoorbeeld maar B1.03.
Zolang je op korte termijn winst kan maken ben je goed bezig.quote:[b]Op zaterdag 9 juli 2011 18:52 schreef
Ik vind Bitcoin echt dé ontdekking van 2011![]()
Had alleen gehoopt dat ik 'm in 2010 had ontdekt... Dan had ik nu m'n huis afbetaald gehad
Dat is een mooie ontwikkeling, hennep zit in de verdomhoek en wanneer bitcoins stabiel blijven dan zit er wel wat in.quote:Op zondag 10 juli 2011 00:52 schreef dvr het volgende:
[..]
Het is maar net waar je naar kijkt. Een goed T-shirt van hennep/katoen waar je in de winkel waarschijnlijk 25 euro voor betaalt, kost er bijvoorbeeld maar B1.03.
Bij mij staat 29,99 US$...quote:Op zondag 10 juli 2011 02:35 schreef GuitarJJ het volgende:
Zijn die Yubikeys van MtGox gratis? Nice dan!
Heb er net eentje bestelt. Bij bedrag stond gewoon 0.00000 dollar.
[ afbeelding ]
zal wel eerste zoveel gratis zijnquote:Op zondag 10 juli 2011 11:37 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Huh, wat vaag.. Bij de bevestiging van m'n bestelling stond ook 'FREE'!
Zeg dat welquote:Op zondag 10 juli 2011 13:39 schreef MaGNeT het volgende:
De koers gaat omhoog
http://bitcoincharts.com/(...)inzvztgSzm1g10zm2g25
Toch verkocht op 15.59quote:Op zondag 10 juli 2011 14:00 schreef GuitarJJ het volgende:
En MtGox is weer rete traag!
[ afbeelding ]
Nog een shop erbij!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:49 schreef dvr het volgende:
Je kunt nu 10.000 verschillende producten met je Bitcoins bestellen: http://bitcoinworldmarket.com/default.aspx
Beetje het "DealExtreme" assortiment en aan de dure kant, maar het is er toch weer ééntjequote:[quote author=awozny link=topic=26790.msg346982#msg346982 date=1310292769]
Hello,
Thank you for your input. We are expanding our products line to include many sources. What you see is just a meager start. We are working very hard to bring low price deals to the BitCoin community. Five new customers today, thank you all for your patronage. Peace.
Andrew
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |