abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 juli 2011 @ 13:48:56 #154
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_99150888
quote:
met mijn timmermansoog zie ik dat het 49,5% is!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 7 juli 2011 @ 13:54:49 #155
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_99151209
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 13:48 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Bij bitcoin doen we alles met 8 digits. Graag wat specifieker dus :P
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
  donderdag 7 juli 2011 @ 14:11:03 #156
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_99151920
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 13:48 schreef Maanvis het volgende:

[..]

om precies te zijn 49.69
  donderdag 7 juli 2011 @ 14:12:06 #157
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_99151972
deepbit heeft nu 50.36%
  donderdag 7 juli 2011 @ 14:23:43 #158
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_99152533
quote:
7s.gif Op donderdag 7 juli 2011 14:12 schreef lipjes het volgende:
deepbit heeft nu 50.36%
te weinig digits!
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 7 juli 2011 @ 14:26:16 #159
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_99152630
Oh noes! Deepbit now owns the network :o
  donderdag 7 juli 2011 @ 14:29:42 #160
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_99152800
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 14:23 schreef Maanvis het volgende:

[..]

te weinig digits!
zeur neit :P

quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 14:26 schreef Whuzz het volgende:
Oh noes! Deepbit now owns the network :o

WHEEEEEEEEEEELP
WHEEEEEEEEEEELP
  donderdag 7 juli 2011 @ 15:00:50 #161
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_99154217
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 13:07 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Goesojij! Bitcoin heeft na 2 jaar bestaan een handjevol mensen die donaties accepteren! *O*
En wat doe je met je bitcoins? Waar geef je ze zoal aan uit? Wat voor producten koop je er voor?
Ik betaal ermee voor een VPS bij Cinfu (de rest van de hostingproviders die ik gebruik accepteert *nog* geen Bitcoin), en de restanten exchange ik voor euro's om de weinige rekeningen die ik heb mee te betalen. Ik geef nauwelijks geld uit aan dingen, en zowel mijn zorgverzekering als electriciteitsbedrijf als waterbedrijf als internetprovider accepteren nog geen Bitcoin als betaalmiddel. Dan heb je mijn uitgaven wel zo'n beetje gehad.

En je kunt het ook anders zien: in 2 jaar is iets uitgegroeid van een research paper door een onbekend persoon, naar een werkende valuta met werkende software, en een werkende economie (met onder andere bedrijfjes die puur Bitcoin accepteren, en een real-life restaurant dat Bitcoin accepteert), die wereldwijde publiciteit heeft gekregen, en alleen al op Mt. Gox (een van de exchanges) een 30 day trading volume heeft 'ter waarde van' ruim 27 miljoen dollar.

Wel eens geprobeerd from scratch een nieuwe valuta op te zetten?

EDIT: Ja, ik weet dat ik allemaal Engelse termen door m'n post heen gebruik... dat is net wat makkelijker als je het grootste deel van de dag in het Engels bezig bent, en zo snel even niet de Nederlandse term voor dingen kunt vinden.

EDIT2: Overigens deze (incomplete) lijst gezien? https://bitcoin.it/wiki/Trade
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
  donderdag 7 juli 2011 @ 15:08:38 #162
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_99154574
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 15:00 schreef joepie91 het volgende:
Ik betaal ermee voor een VPS bij Cinfu (de rest van de hostingproviders die ik gebruik accepteert *nog* geen Bitcoin), en de restanten exchange ik voor euro's om de weinige rekeningen die ik heb mee te betalen.
Je had het over 196 bitcoins meen ik. Dan heb jij wel hele lage rekeningen als je die daarvan kunt betalen ;)
Maar kort samengevat is dat je dus wat bitcoins accepteert als donatie en die uitgeeft aan webhosting. Dat is dan ook (uitgaan van de /trade lijst) zo'n beetje de enige mogelijke stroom met bitcoins, wellicht naast ze uit te geven op goksites.

quote:
En je kunt het ook anders zien: in 2 jaar is iets uitgegroeid van een research paper door een onbekend persoon, naar een werkende valuta met werkende software,
Moa. Dan heb je een vrij lage definitie van "werkende valuta". Met jouw definitie is monopoliegeld ook werkende valuta, zijn Linden Dollars dat ook, WoW gold, FB credits, en die locale munt die je in gelderland kunt gebruiken.

quote:
en een werkende economie
Onzin. 99% van alle bitcoin omloop is speculatie op wat exchanges. Er is geen serieuze bitcoin economie.

quote:
die wereldwijde publiciteit heeft gekregen onder nerds
Even een belangrijke toevoeging gedaan. Loop een winkelstraat in, vraag 10 man of ze weten wat bitcoins zijn en je hoort gewoon 10 keer nee.

quote:
en alleen al op Mt. Gox (een van de exchanges) een 30 day trading volume heeft 'ter waarde van' ruim 27 miljoen dollar.
Met "alleen al" impliceer je dat dat slechts een topje van de ijsberg is ofzo. Nog steeds vind echter 80% van de handel plaats via dat ene MtGox, dus dat IS de "ijsberg". In totaal nog steeds maar zo'n 100k users.

Je maakt er een mooi hallelujah verhaal van, maar de waarheid is veel kleinschaliger. En we eindigen op 0 coins uiteindelijk ;)
pi_99156402
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 15:08 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Je had het over 196 bitcoins meen ik. Dan heb jij wel hele lage rekeningen als je die daarvan kunt betalen ;)
Maar kort samengevat is dat je dus wat bitcoins accepteert als donatie en die uitgeeft aan webhosting. Dat is dan ook (uitgaan van de /trade lijst) zo'n beetje de enige mogelijke stroom met bitcoins, wellicht naast ze uit te geven op goksites.

[..]

Moa. Dan heb je een vrij lage definitie van "werkende valuta". Met jouw definitie is monopoliegeld ook werkende valuta, zijn Linden Dollars dat ook, WoW gold, FB credits, en die locale munt die je in gelderland kunt gebruiken.

[..]

Onzin. 99% van alle bitcoin omloop is speculatie op wat exchanges. Er is geen serieuze bitcoin economie.

[..]

Even een belangrijke toevoeging gedaan. Loop een winkelstraat in, vraag 10 man of ze weten wat bitcoins zijn en je hoort gewoon 10 keer nee.

[..]

Met "alleen al" impliceer je dat dat slechts een topje van de ijsberg is ofzo. Nog steeds vind echter 80% van de handel plaats via dat ene MtGox, dus dat IS de "ijsberg". In totaal nog steeds maar zo'n 100k users.

Je maakt er een mooi hallelujah verhaal van, maar de waarheid is veel kleinschaliger. En we eindigen op 0 coins uiteindelijk ;)
Oké, en nu?
  donderdag 7 juli 2011 @ 16:40:50 #164
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_99158713
whehe, deepbit ligt eruit
ziet er best leuk uit nu

donderdag 7 juli 2011 @ 17:46:30 #165
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_99161291
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 15:48 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Oké, en nu?
Realistisch blijven :Y)
pi_99161849
MtGox geeft ook een mooie mysql error.
pi_99164328
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 17:46 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Realistisch blijven :Y)
Whuzz ziet een fundering van een gebouw en roept naar de bouwvakkers:

"Dat wordt toch niets zo, er is alleen nog maar een fundering, er staat nog niet eens een gebouw, hier kan je toch niet in wonen? Dit wordt niets!"
  donderdag 7 juli 2011 @ 19:54:58 #168
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_99165869
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 19:14 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

"Dat wordt toch niets zo, er is alleen nog maar een fundering, er staat nog niet eens een gebouw, hier kan je toch niet in wonen? Dit wordt niets!"
:D _O- _O_ :D *O*
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
  donderdag 7 juli 2011 @ 19:56:56 #169
183846 joepie91
pi_99165940
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 15:08 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Ten eerst heb ik inderdaad erg lage rekeningen (namelijk precies de dingen die ik zojuist heb genoemd), en ten tweede krijg ik ook donaties via PayPal.
quote:

Want je wilt zeggen dat er geen tientallen/honderden non-hosting sites op die pagina staan? Om nog maar te zwijgen over zoals ik al eerder noemde, bedrijven die puur met Bitcoin werken? En sites als BiddingPond (eBay voor Bitcoin) en BitcoinClassifieds (Marktplaats voor Bitcoin) waar mensen hun spullen te koop aanbieden? En de Marketplace op de Bitcoin-forums? Voor een valuta die from scratch is begonnen en pas 2 jaar bestaat? Juist... Doe jij het na?
quote:

Voor het gemak mis je hier even het hoofdpunt van Bitcoin: het is gedecentraliseerd. Er is helemaal geen centrale instantie die de valuta uitgeeft (zoals het geval is bij alle voorbeelden die je zojuist noemt), en er ligt gewoon een technisch degelijk protocol en een technisch degelijke client die gewoon werken, en vrijwel zeker ook in de toekomst zullen blijven werken.
quote:

Welkom in de wereld van nieuwe valuta. En ja, die is er dus wel. Zoals ik nu al een paar keer heb gedaan refereer ik maar weer eens naar de Trade-pagina, die niet eens compleet is. Of je het nou leuk vind of niet, daar ligt gewoon een economie, klaar. Hoe klein die ook mag zijn, het is een serieuze economie.
quote:

http://news.google.com/ne(...)s_search=Search+News
Recentelijk nog door een winkelstraat gelopen en een willekeurig persoon gevraagd wat Lulzsec is, of sterker nog, wat er gisteren op het journaal was? Ga dat eerst maar eens doen, en dan zien hoeveel mensen echt onthouden waar ze naar hebben zitten kijken.

quote:
Dus? Je punt?

quote:
Oh jee, over duizenden jaren hebben we precies 0.00000000 BTC! Wat een ramp!

quote:

[..]

Dat dus.
pi_99175973
http://www.z24.nl/economi(...)an_de_toekomst_.html

quote:
DNB raadt gebruik af
Bovendien is het ontbreken van een centrale instantie achter Bitcion lastig wanneer de autoriteiten zouden besluiten dat ze een einde willen maken aan de handel in bitcoin, zoals enkele Ameriaanse senatoren graag zouden willen. Zo ver is het wat betreft De Nederlandsche Bank (DNB) nog niet, maar DNB heeft de Bitcoin naar eigen zeggen wel op de radar staan. Bovendien raadt DNB mensen af om hun geld in de crypto currency te steken.
Als de DNB het al afraadt moet het wel een succes worden :)
pi_99179172
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 22:57 schreef MaGNeT het volgende:
http://www.z24.nl/economi(...)an_de_toekomst_.html

Bovendien is het ontbreken van een centrale instantie achter Bitcion lastig wanneer de autoriteiten zouden besluiten dat ze een einde willen maken aan de handel in bitcoin, zoals enkele Ameriaanse senatoren graag zouden willen

Grappig, je zou juist zeggen dat het een heel stuk moeilijker zou zijn om uit de lucht te halen doordat er geen centrale instantie is. Ik bedoel, hoe vergaat het de autoriteiten bij het neerknuppelen van de diverse peer 2 peer initiatieven??

Can you say FUD?
pi_99180469
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 23:56 schreef anboni het volgende:

[..]

Grappig, je zou juist zeggen dat het een heel stuk moeilijker zou zijn om uit de lucht te halen doordat er geen centrale instantie is. Ik bedoel, hoe vergaat het de autoriteiten bij het neerknuppelen van de diverse peer 2 peer initiatieven??

Can you say FUD?
Bitcoin zelf is vrijwel niet uit de lucht te halen.
De exchanges wel maar die zitten wereldwijd; MtGox zit bijvoorbeeld in Japan.

Afijn, de overheid heeft liever geen munteenheid waar ze geen grip op heeft en geen belasting over kan heffen. Maar de Bitcoin community is vastberaden, van golddigger tot idealist...
pi_99181118
Zelf denk ik niet dat het Bitcoin-systeem houdbaar is. Omdat er geen mogelijkheid is tot geldschepping (in 2040 stopt het toevoegen van BTC aan de 'global pool') krijg je ergens voor die tijd gierende inflatie, omdat er gewoon niet genoeg BTC beschikbaar zijn.
Of wat denk je van wanneer mensen BTC-banken gaat beginnen? Zodra er rente geheven gaat worden is de kans op defaults al héél groot, puur omdat het aantal BTC wat toegevoegd wordt erg klein is en ook steeds minder wordt.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 08:16:33 #175
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_99186667
quote:

[..]

Whuzz ziet een fundering en denkt in eerste instantie dat het een prachtig concept en project is.
Toen zag whuzz echter de bouwtekeningen en de manier waarom de toekomstige bewoners gebruik misbruik gingen maken van het gebouw. In plaats van er in te gaan wonen, kochten alle bewoners hun appartementen alleen om er mee te speculeren. En dat in een dalende huizenmarkt.
De bewoners hadden weinig interesse in het gebouw zelf of in de architectuur, maar wilden gewoon lekker snel winst pakken. Met als resultaat dat over een paar jaar het gebouw er verlaten en verpauperd bij zal staan.
Voor je aangepast :)
  vrijdag 8 juli 2011 @ 08:23:48 #176
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_99186743
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 00:25 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Bitcoin zelf is vrijwel niet uit de lucht te halen.
De exchanges wel maar die zitten wereldwijd; MtGox zit bijvoorbeeld in Japan.

Afijn, de overheid heeft liever geen munteenheid waar ze geen grip op heeft en geen belasting over kan heffen. Maar de Bitcoin community is vastberaden, van golddigger tot idealist...
De overheid kan het gewoon verbieden, de mensen oppakken die er wat mee doen voor zover ze kunnen en dan is het klaar met bitcoin, net als met e-Gold destijds. Je pleurt een paar man de gevangenis is, verklaar de munt en het gebruik ervan illegaal, geen bedrijf die er meer gebruik van kan/mag maken, geen consument ((iig >90%) die er wat mee te maken wil hebben want het is illegaal.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 08:36:54 #177
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_99186891
hoe kan het nu dat deepbit weer zoveel kwijt is?
Een gedicht over Maanvis
pi_99194645
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 00:42 schreef TeringHenkie het volgende:
Zelf denk ik niet dat het Bitcoin-systeem houdbaar is. Omdat er geen mogelijkheid is tot geldschepping (in 2040 stopt het toevoegen van BTC aan de 'global pool') krijg je ergens voor die tijd gierende inflatie, omdat er gewoon niet genoeg BTC beschikbaar zijn.Of wat denk je van wanneer mensen BTC-banken gaat beginnen? Zodra er rente geheven gaat worden is de kans op defaults al héél groot, puur omdat het aantal BTC wat toegevoegd wordt erg klein is en ook steeds minder wordt.
Nee, geen inflatie.
pi_99194661
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 08:36 schreef Maanvis het volgende:
hoe kan het nu dat deepbit weer zoveel kwijt is?
DDOS aanval gehad.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 12:48:43 #180
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 12:50:49 #181
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_99194860
Leuk projectje, heb deze week net een tentamen gehad over genetic algorithms, moet z'n source eens bekijken hoe hij het toepast :)
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  vrijdag 8 juli 2011 @ 12:52:46 #182
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_99194935
de prijs zakt weer, jammer dat ik mijn coins niet heb verkocht op 15.4
  vrijdag 8 juli 2011 @ 13:40:49 #183
183846 joepie91
pi_99196829
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 00:42 schreef TeringHenkie het volgende:
Zelf denk ik niet dat het Bitcoin-systeem houdbaar is. Omdat er geen mogelijkheid is tot geldschepping (in 2040 stopt het toevoegen van BTC aan de 'global pool') krijg je ergens voor die tijd gierende inflatie, omdat er gewoon niet genoeg BTC beschikbaar zijn.
Of wat denk je van wanneer mensen BTC-banken gaat beginnen? Zodra er rente geheven gaat worden is de kans op defaults al héél groot, puur omdat het aantal BTC wat toegevoegd wordt erg klein is en ook steeds minder wordt.
Als er steeds meer mensen zijn, en een constante hoeveelheid valuta, waardoor de waarde van iedere individuele 'currency unit' omhoog gaat, heet dat dus deflatie en geen inflatie.

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 08:16 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Voor je aangepast :)
En jij denkt serieus dat als de economie een stuk is gegroeid, en de wisselkoers dus minder fluctueert, die speculatie er nog steeds is? Hoe is dit anders dan bijvoorbeeld Forex?

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 08:23 schreef Whuzz het volgende:

[..]

De overheid kan het gewoon verbieden, de mensen oppakken die er wat mee doen voor zover ze kunnen en dan is het klaar met bitcoin, net als met e-Gold destijds. Je pleurt een paar man de gevangenis is, verklaar de munt en het gebruik ervan illegaal, geen bedrijf die er meer gebruik van kan/mag maken, geen consument ((iig >90%) die er wat mee te maken wil hebben want het is illegaal.
Want dat oppakken als scare tactic werkt ook zo goed met Anonymous enzo. Juist ja. Waar die leiders van de Spaanse en Italiaanse cellen opgepakt zijn, en de cellen volledig uiteen gevallen en verdwenen zijn.

Oh, wacht.

EDIT: En hoe precies wil je Bitcoin illegaal verklaren?
pi_99240602
  zaterdag 9 juli 2011 @ 13:36:47 #185
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_99240837
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 13:29 schreef MaGNeT het volgende:
[ afbeelding ]
_O-.
pi_99246470
Bitcoins inzetten tegen spam?

pi_99250443
Nu hopen dat de koers maandag weer naar 11-12 Euro knalt :)

Sneller 10-20% per week verdienen op je geld lukt niet :D

Ik vind Bitcoin echt dé ontdekking van 2011 O+
Had alleen gehoopt dat ik 'm in 2010 had ontdekt... Dan had ik nu m'n huis afbetaald gehad :)
  zaterdag 9 juli 2011 @ 19:14:50 #188
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_99251138
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 18:52 schreef MaGNeT het volgende:
Nu hopen dat de koers maandag weer naar 11-12 Euro knalt :)

Sneller 10-20% per week verdienen op je geld lukt niet :D

Had alleen gehoopt dat ik 'm in 2010 had ontdekt... Dan had ik nu m'n huis afbetaald gehad :)
met een beetje geluk accepteert de hypoverstrekker in 2012 bitcoins dan heb je niet meer dat gehannes met euri's
Een gedicht over Maanvis
pi_99254085
Je kunt nu 10.000 verschillende producten met je Bitcoins bestellen: http://bitcoinworldmarket.com/default.aspx
pi_99255192
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 20:49 schreef dvr het volgende:
Je kunt nu 10.000 verschillende producten met je Bitcoins bestellen: http://bitcoinworldmarket.com/default.aspx
Daar lijkt een bitcoin maar ongeveer $ 7,- waard.
pi_99263846
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 21:14 schreef _superboer_ het volgende:

Daar lijkt een bitcoin maar ongeveer $ 7,- waard.
Het is maar net waar je naar kijkt. Een goed T-shirt van hennep/katoen waar je in de winkel waarschijnlijk 25 euro voor betaalt, kost er bijvoorbeeld maar B1.03.
  zondag 10 juli 2011 @ 01:08:50 #192
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_99264467
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 00:52 schreef dvr het volgende:

[..]

Het is maar net waar je naar kijkt. Een goed T-shirt van hennep/katoen waar je in de winkel waarschijnlijk 25 euro voor betaalt, kost er bijvoorbeeld maar B1.03.
jadaag zo'n shirt kost een paar euro bij de scapino :).
Een gedicht over Maanvis
pi_99266705
Zijn die Yubikeys van MtGox gratis? Nice dan!

Heb er net eentje bestelt. Bij bedrag stond gewoon 0.00000 dollar.

pi_99266912
quote:
0s.gif [b]Op zaterdag 9 juli 2011 18:52 schreef

Zolang je op korte termijn winst kan maken ben je goed bezig.
Whuzz heeft zeg maar 2x 100% winst op een huis betaald.
Als je er tof woont is dat geen enkel probleem

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-07-2011 02:52:10 ]
pi_99266960
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 00:52 schreef dvr het volgende:

[..]

Dat is een mooie ontwikkeling, hennep zit in de verdomhoek en wanneer bitcoins stabiel blijven dan zit er wel wat in.
pi_99267169
quote:
99s.gif Op zondag 10 juli 2011 02:35 schreef GuitarJJ het volgende:
Zijn die Yubikeys van MtGox gratis? Nice dan!

Heb er net eentje bestelt. Bij bedrag stond gewoon 0.00000 dollar.

[ afbeelding ]
Bij mij staat 29,99 US$... ;(
pi_99270949
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 03:12 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Bij mij staat 29,99 US$... ;(
Huh, wat vaag.. Bij de bevestiging van m'n bestelling stond ook 'FREE'!
  zondag 10 juli 2011 @ 11:40:12 #198
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_99270992
quote:
1s.gif Op zondag 10 juli 2011 11:37 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Huh, wat vaag.. Bij de bevestiging van m'n bestelling stond ook 'FREE'!
zal wel eerste zoveel gratis zijn :)
Een gedicht over Maanvis
pi_99271299
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 11:40 schreef Maanvis het volgende:

[..]

zal wel eerste zoveel gratis zijn :)
;(
  zondag 10 juli 2011 @ 13:25:37 #200
183846 joepie91
pi_99274242
Yubikeys zijn geloof ik alleen gratis als je in de periode waar de rollback over gaat (na de gigantische dump dus) trades hebt gemaakt. Dus ook als je een lage buy order open had staan, waarschijnlijk.
pi_99274964
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 13:39 schreef MaGNeT het volgende:
De koers gaat omhoog :)

http://bitcoincharts.com/(...)inzvztgSzm1g10zm2g25
Zeg dat wel :o
pi_99275724
En MtGox is weer rete traag!

pi_99277615