Vooral X-Rated was tof imhoquote:Op maandag 2 mei 2016 12:30 schreef MrSalazar het volgende:
Kinkfm was kut. Nooit programma's met extreme metal.
quote:
Echt heel obscuur, ja.quote:In het verleden bracht X-Rated specials met obscure bands als Einstürzende Neubauten, Laibach en Current 93.
Nog nooit x-rated geluisterd zeker. Kan het aanraden tegenwoordig is het te horen op de concert zender.quote:
Nee ik heb die kutzender nooit geluisterd, omdat ze zogenaamd alternatief waren, de hele dag uitzonden maar nooit eens extreme metal. Altijd maar van die laffe mainstream-shit. Het hardrockprogramma in het dorp waar ik woonde draaide nog betere muziek.quote:Op maandag 2 mei 2016 13:26 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nog nooit x-rated geluisterd zeker. Kan het aanraden tegenwoordig is het te horen op de concert zender.
De drie genoemde bands zijn denk ik zo'n beetje de bekendste artiesten die daar gedraaid worden.
Ok dat mag.quote:Op maandag 2 mei 2016 13:28 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Nee ik heb die kutzender nooit geluisterd, omdat ze zogenaamd alternatief waren, de hele dag uitzonden maar nooit eens extreme metal. Altijd maar van die laffe mainstream-shit. Het hardrockprogramma in het dorp waar ik woonde draaide nog betere muziek.
vara's vuurwerk!quote:Op maandag 2 mei 2016 13:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nobody beats Wild Westbroek natuurlijk
Toen was jij nog vloeibaar volgens mij.quote:
jazeker maar mijn broer had cassette bandjesquote:Op maandag 2 mei 2016 13:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Toen was jij nog vloeibaar volgens mij.
Mr leeeeeee's mysterious washing machinequote:Op maandag 2 mei 2016 13:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
En in de 90s had je op zondag ook nog een metal (naja, vrij hard iig) en een punkprogramma op 3FM, overdag.
Tof. Lekker luisteren naar The Godz, Trevor Rabin en Mother's Finest.quote:Op maandag 2 mei 2016 13:51 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
jazeker maar mijn broer had cassette bandjes
Juist.quote:Op maandag 2 mei 2016 13:51 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Mr leeeeeee's mysterious washing machine
Was alleen 99% punkrock, geen metal.quote:Op maandag 2 mei 2016 13:51 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Mr leeeeeee's mysterious washing machine
kexp.org, maar nationaal absoluut niet inderdaadquote:Op maandag 2 mei 2016 13:26 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nog nooit x-rated geluisterd zeker. Kan het aanraden tegenwoordig is het te horen op de concert zender.
De drie genoemde bands zijn denk ik zo'n beetje de bekendste artiesten die daar gedraaid worden. En toch ken ik geen andere programma's die integraal live opnames van de genoemde drie zouden durven uitzenden.
Dat was toch op radio 3?quote:Op maandag 2 mei 2016 13:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Opgezocht. t was Bad Grrrrl met Mirella Simoncini.
Het scheelt dat Kink FM dj's wil gaan aannemen, om precies te zijn dj's waar iets zinnigs uit komt, en de meeste internetstations hebben uberhaupt geen dj's.quote:Op maandag 2 mei 2016 14:59 schreef MrSalazar het volgende:
Waarom zou je überhaupt nog naar dit soort stations luisteren voor muziek? Er zijn toch genoeg van die internetstations die van alles en nog wat draaien?
Verder zal ik er waarschijnlijk beperkt naar luisteren; ik heb niks tegen gitaren, maar het gitaargehalte bij Kink zal me wat te hoog worden. Pinguin staat nu soms op (als ik in een gitaarbui ben), en is in z'n soort heel erg goed, maar het zit niet bij de meest intensief beluisterde zenders. Ikzelf zou er meer aan hebben als er een soort Fip op Dab+ komt, of als ze Studio Brussel ook in Nederland op Dab+ door zouden geven. Of een soort Nova (novaplanet.com), een andersoortig 'gemixt' popformat. Nu houdt de pret bij de voordeur op.quote:The Voice of Kink
Kink is op zoek naar mensen (v/m) die iets te vertellen hebben én ook nog van muziek houden, in die volgorde!
Wat vragen we van je?
Ervaring is niet noodzakelijk, maar helpt wel.
Niemand heeft 'verstand van muziek', dus dat zou een onzinnige eis zijn. Heb je daarentegen de beschikking over gezond verstand (& héél veel drive) dan strekt dat wél tot aanbeveling.
Wat dat verstand betreft: weten wie Euclides was en in drie zinnen kunnen uitlegggen wat de trias politica inhoudt, is alleen zinvol als je ook een verhandeling kunt houden over hamburgers en de boybands van de jaren '90. (de zgn. Grolleman-doctrine ) Enige excentriciteit wordt dus gewaardeerd.
Oh ja: binnensmonds praten en/of onbedoeld net zo klinken als Marijke Helwegen of Gerri Eickhof scoort niet hoog. De kwaliteit van je stem is dus wél van belang.
Mocht je je direct aangesproken voelen, reageer dan vooral niet..
Juist mensen die heel erg graag willen, maar denken dat ze niet geschikt zijn - en dus over enige zelfreflectie beschikken - worden uitgenodigd om een mail te sturen naar:
thevoiceof 'at' kinkfm 'punt' com
Mocht je reeds opnamen van jezelf hebben dan kun je die via WeTransfer naar hetzelfde adres sturen. (een half uurtje voldoet)
Voel je vrij om personen van wie jij denkt dat ze geïnteresseerd zouden kunnen zijn, te attenderen op deze oproep. Het delen van deze post wordt ook op prijs gesteld.
Binnenkort meer over het hoe-en-waarom-en-wanneer van dit alles. Sommige vragen zijn namelijk nog niet te beantwoorden smile-emoticon
Jan Hoogesteijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |