quote:
quote:
quote:
Meer qoutesquote:Op donderdag 23 december 2010 19:31 schreef SuperwormJim het volgende:
En het is trouwens SwJ, niet SWJ
je vergiet de poot van hont basquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:31 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Zwakke troll
Gr gr.
Anja en de kids
Groetjes terug.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:31 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Zwakke troll
Gr gr.
Anja en de kids
Het is SwJ qoutes.quote:
Hee wat een gaafe smilie ;Squote:
Ja hoor. ;Dquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:35 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Hee wat een gaafe smilie ;S
mag ik die ook gebruike? ;p ;$
Meteen corrigeren met een ban!quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:40 schreef LudoSanders het volgende:
Sinds hij geen mod meer is begint hij steeds meer op zijn leerlingen te lijken.
Leerlingen?quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:40 schreef LudoSanders het volgende:
Sinds hij geen mod meer is begint hij steeds meer op zijn leerlingen te lijken.
dit.quote:
Omdat zijn leerlingen dat niet wetenquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:43 schreef Dhaha het volgende:
[..]
JA JA, nu opeens wel, waarom postte je dat dan?
Banverwensing vanwege banverwensing vanwege banverwensing --> Ban?quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:43 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Banverwensing vanwege banverwensing --> Ban?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:44 schreef Nickjuh16 het volgende:
[..]
Banverwensing vanwege banverwensing vanwege banverwensing --> Ban?Banverwensing vanwege banverwensing vanwegeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ninja-edit!quote:
SWJquote:
quote:
Ik draai er niet omheenquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:46 schreef Dhaha het volgende:
[..]
Wat niet weten? Draai er maar weer omheen
Fixedquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik draai er niet omheen
Zijn leerlingen weten niet dat hij Fok! mod was
quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik draai er niet omheen
Zijn leerlingen weten niet dat hij Fok! mod is was
Dat is die ook nietquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik draai er niet omheen
Zijn leerlingen weten niet dat hij Fok! mod is
Je draait er zelf ook omheenquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:50 schreef Dhaha het volgende:
[..]
Je post dit, omdat zijn leerlingen niet weten dat hij FOK! mod is?:
[ afbeelding ]
Dan klopt er volgens mij iets niet in je brein.
tevens; is; Fok!
Dat wist ik wel sukkel, kijk in mijn vorige topics over SwJquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:52 schreef Dhaha het volgende:
[..]
Wat lul je nou man!!!
Ga gewoon niet lullen dat je echt wel wist dat SwJ leraar is, anders zou je dat niet posten.
Kijk dan in mijn vorige topics over SwJ!!!!!quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:57 schreef Dhaha het volgende:
[..]
Bewijs het zelf, ik heb voldoende bewijs geleverd dat je het niet wist en vervolgens met zo'n zwak excuus aankomt; "Ik postte het omdat zijn leerlingen het niet weten"
Waarom moet ik mezelf gaan bewijzen tegonover iemand als JIJquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:00 schreef Dhaha het volgende:
[..]
Welke "vorige topics" dan? Als je jezelf wilt bewijzen kom dan quotes aanleveren.
Het is FOK!.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik draai er niet omheen
Zijn leerlingen weten niet dat hij Fok! mod is
Wat een kickquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:06 schreef cablegunmaster het volgende:
Goed topic! SwJ had mij dit gestuurd
Ah, mn grootste fan (op tong80 na dan).quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:39 schreef Crocodi1e het volgende:
SuperwormJim is niks meer nu hij de mod-powers niet meer heeft
Het is SuperwormJim en jij bent een mongoolquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:39 schreef Crocodi1e het volgende:
superwormJim is niks meer nu hij de mod-powers niet meer heeft
En dat komt van iemand die zo'n super erge hekel heeft aan spelfoutenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:39 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ah, mn grootste fan (op tong80 na dan).
Denk je dat je stoer bent? Wanneer ben je jarig?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:40 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Het is SuperwormJim en jij bent een mongool
Ik heb helemaal geen 'super erge hekel' aan spelfouten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:40 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
En dat komt van iemand die zo'n super erge hekel heeft aan spelfouten
Ik ben stoer en 12 februariquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:40 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Denk je dat je stoer bent? Wanneer ben je jarig?
Haha de Taalnazi maakt zelf een foutquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:39 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ah, mn grootste fan (op tong80 na dan).
Beste SwJ, wilt u alstublieft weer mod worden?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:41 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen 'super erge hekel' aan spelfouten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes you see knopjes
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:43 schreef banapples het volgende:
[..]
Beste SwJ, wilt u alstublieft weer mod worden?Dat vroeg yvonne ook al. Maar ik eis eerst het dubbele salaris en een nieuwe auto van de zaak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F.K.A. SuperwormJim
Die nieuwe auto wil ik jou wel leveren.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:44 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat vroeg yvonne ook al. Maar ik eis eerst het dubbele salaris en een nieuwe auto van de zaak.
Dat mag je van mij eisen. Word je nu weer mod?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:44 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat vroeg yvonne ook al. Maar ik eis eerst het dubbele salaris en een nieuwe auto van de zaak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes you see knopjes
dubbele van 0 euro is 0 euroquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:44 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Geen idee wat dat te maken heeft met mijn post die je quote, maar je uitspraak klopt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:05 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
dubbele van 0 euro is 0 euro
quote:
Nagenoeg iedereen, op enkele downtjes na dan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:12 schreef Stoeprand het volgende:
Wie geeft een neuk om die gozer om bij zijn naam/afkorting de hoofdletters op de juiste plek te plaatsen?
Veel.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:26 schreef utopie het volgende:
swj SWJ SwJ Swj swJ sWj Swj
wat maakt het uit
Nee, jij bent gewoon 12. Volgend jaar in de brugklas krijg je ook deze taalregels.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:23 schreef Plastic_zak het volgende:
Beste SwJ,
Soms typ ik uit luiheid fok, ben ik nu ook slecht ?
Groetjes
Een fan
En wie ben jij nu weer?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Vergane gloriedie SWJ of hoe je het ook schrijft...
geregistreerd op: woensdag 9 september 2009 @ 21:14quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:34 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Al die newbies, dat ga ik echt niet allemaal bijhouden hoor
Dat zeg ik.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:36 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:34 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Al die newbies, dat ga ik echt niet allemaal bijhouden hoor
Lijkt me niet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:17 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nagenoeg iedereen, op enkele downtjes na dan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |