dit.quote:
Omdat zijn leerlingen dat niet wetenquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:43 schreef Dhaha het volgende:
[..]
JA JA, nu opeens wel, waarom postte je dat dan?
Banverwensing vanwege banverwensing vanwege banverwensing --> Ban?quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:43 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Banverwensing vanwege banverwensing --> Ban?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:44 schreef Nickjuh16 het volgende:
[..]
Banverwensing vanwege banverwensing vanwege banverwensing --> Ban?Banverwensing vanwege banverwensing vanwegeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ninja-edit!quote:
SWJquote:
quote:
Ik draai er niet omheenquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:46 schreef Dhaha het volgende:
[..]
Wat niet weten? Draai er maar weer omheen
Fixedquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik draai er niet omheen
Zijn leerlingen weten niet dat hij Fok! mod was
quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik draai er niet omheen
Zijn leerlingen weten niet dat hij Fok! mod is was
Dat is die ook nietquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik draai er niet omheen
Zijn leerlingen weten niet dat hij Fok! mod is
Je draait er zelf ook omheenquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:50 schreef Dhaha het volgende:
[..]
Je post dit, omdat zijn leerlingen niet weten dat hij FOK! mod is?:
[ afbeelding ]
Dan klopt er volgens mij iets niet in je brein.
tevens; is; Fok!
Dat wist ik wel sukkel, kijk in mijn vorige topics over SwJquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:52 schreef Dhaha het volgende:
[..]
Wat lul je nou man!!!
Ga gewoon niet lullen dat je echt wel wist dat SwJ leraar is, anders zou je dat niet posten.
Kijk dan in mijn vorige topics over SwJ!!!!!quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:57 schreef Dhaha het volgende:
[..]
Bewijs het zelf, ik heb voldoende bewijs geleverd dat je het niet wist en vervolgens met zo'n zwak excuus aankomt; "Ik postte het omdat zijn leerlingen het niet weten"
Waarom moet ik mezelf gaan bewijzen tegonover iemand als JIJquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:00 schreef Dhaha het volgende:
[..]
Welke "vorige topics" dan? Als je jezelf wilt bewijzen kom dan quotes aanleveren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |