Je draait er zelf ook omheenquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:50 schreef Dhaha het volgende:
[..]
Je post dit, omdat zijn leerlingen niet weten dat hij FOK! mod is?:
[ afbeelding ]
Dan klopt er volgens mij iets niet in je brein.
tevens; is; Fok!
Dat wist ik wel sukkel, kijk in mijn vorige topics over SwJquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:52 schreef Dhaha het volgende:
[..]
Wat lul je nou man!!!
Ga gewoon niet lullen dat je echt wel wist dat SwJ leraar is, anders zou je dat niet posten.
Kijk dan in mijn vorige topics over SwJ!!!!!quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:57 schreef Dhaha het volgende:
[..]
Bewijs het zelf, ik heb voldoende bewijs geleverd dat je het niet wist en vervolgens met zo'n zwak excuus aankomt; "Ik postte het omdat zijn leerlingen het niet weten"
Waarom moet ik mezelf gaan bewijzen tegonover iemand als JIJquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:00 schreef Dhaha het volgende:
[..]
Welke "vorige topics" dan? Als je jezelf wilt bewijzen kom dan quotes aanleveren.
Het is FOK!.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik draai er niet omheen
Zijn leerlingen weten niet dat hij Fok! mod is
Wat een kickquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:06 schreef cablegunmaster het volgende:
Goed topic! SwJ had mij dit gestuurd
Ah, mn grootste fan (op tong80 na dan).quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:39 schreef Crocodi1e het volgende:
SuperwormJim is niks meer nu hij de mod-powers niet meer heeft
Het is SuperwormJim en jij bent een mongoolquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:39 schreef Crocodi1e het volgende:
superwormJim is niks meer nu hij de mod-powers niet meer heeft
En dat komt van iemand die zo'n super erge hekel heeft aan spelfoutenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:39 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ah, mn grootste fan (op tong80 na dan).
Denk je dat je stoer bent? Wanneer ben je jarig?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:40 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Het is SuperwormJim en jij bent een mongool
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |