Ik heb helemaal geen 'super erge hekel' aan spelfouten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:40 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
En dat komt van iemand die zo'n super erge hekel heeft aan spelfouten
Ik ben stoer en 12 februariquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:40 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Denk je dat je stoer bent? Wanneer ben je jarig?
Haha de Taalnazi maakt zelf een foutquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:39 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ah, mn grootste fan (op tong80 na dan).
Beste SwJ, wilt u alstublieft weer mod worden?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:41 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen 'super erge hekel' aan spelfouten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes you see knopjes
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:43 schreef banapples het volgende:
[..]
Beste SwJ, wilt u alstublieft weer mod worden?Dat vroeg yvonne ook al. Maar ik eis eerst het dubbele salaris en een nieuwe auto van de zaak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F.K.A. SuperwormJim
Die nieuwe auto wil ik jou wel leveren.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:44 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat vroeg yvonne ook al. Maar ik eis eerst het dubbele salaris en een nieuwe auto van de zaak.
Dat mag je van mij eisen. Word je nu weer mod?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:44 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat vroeg yvonne ook al. Maar ik eis eerst het dubbele salaris en een nieuwe auto van de zaak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes you see knopjes
dubbele van 0 euro is 0 euroquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:44 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Geen idee wat dat te maken heeft met mijn post die je quote, maar je uitspraak klopt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:05 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
dubbele van 0 euro is 0 euro
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |