hij was de kapitein net op de bootquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:46 schreef Mascleta het volgende:
Wat is dat nou met kapitein? Ik ben te laat ingeschakeld volgens mij.
Smullen inderdaad!quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Haha hierna wéér een goed programma
quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:46 schreef Mylene het volgende:
Ik vind hem zo lekker hè? Die mond alleen al.
Ik zou ook niet overslaanquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:46 schreef Mylene het volgende:
Ha ha.. je bent hier echt de enige.....quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:46 schreef Mylene het volgende:
Nou dat snap ik wel hoor. Knappe man met wie ze in de race zitten. En als je net een leuk momentje samen hebt.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:47 schreef Injetta het volgende:
Had die laatste nou meteen al na een seconde 'kriebels' ?
Volgens willen dat soort vrouwen zo graag dat ze ook kriebels hadden gekregen als daar een gorilla had gestaan of de klokkenluider van de Notre Dames.
Voorheen nooit gekeken, dus geen idee.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:48 schreef Pisces29 het volgende:
Maar als jullie hem naast die vorige Bachelor zetten? Dan is het wel een vooruitgang toch?
Ja sowieso!!quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:48 schreef Pisces29 het volgende:
Maar als jullie hem naast die vorige Bachelor zetten? Dan is het wel een vooruitgang toch?
Dit is toch een gorilla ?quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:47 schreef Injetta het volgende:
Had die laatste nou meteen al na een seconde 'kriebels' ?
Volgens willen dat soort vrouwen zo graag dat ze ook kriebels hadden gekregen als daar een gorilla had gestaan of de klokkenluider van de Notre Dames.
Heb ik altijd hoor. Mijn man ondertussen VI RL7 jaloers meekijken op de laptop wie de gast is.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:47 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ha ha.. je bent hier echt de enige.....
Huuuuuuuuuuuuuquote:
Echt?quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:50 schreef MissJ het volgende:
als ik moet kiezen zou ik qua looks voor de vorige (Lars) gaan
Dat uitstekende haartje kan echt niet, would not hitquote:
Spioneren denk ik.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:50 schreef Mascleta het volgende:
Wat is het idee of de bedoeling van die vriendin van hem die tussen die dames zit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |