Volgens mij is je toetsenbord kapot. De v blijft hangen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:48 schreef GeoffreyCLN het volgende:
vieze kankermongolen die dat doen sterfzcvcvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv
quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:40 schreef 2NutZ het volgende:
Als of er al niet genoeg van die kutzooi speciaal voor vrouwen is.
Net5, rtl4, bouwprogramma's, soap's...
Hij bedoelt vast ombouwprogramma's, je weet wel, met botox enzo.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:52 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
![]()
Hameren en timmeren is volgens mij nog steeds een mannending hoor.
Ja, helaas wel.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:53 schreef vanBinsberge het volgende:
Ik dacht dat de link nep was, maar het bestaat echt?
Gelukkig zond één gister nog Baantjer uitquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, helaas wel.
En met bouw programmas bedoel ik dingen als help mijn man is bob de bouwer enzo.
Dat zijn zeurwijf programma's.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, helaas wel.
En met bouw programmas bedoel ik dingen als help mijn man is bob de bouwer enzo.
Nee, Net5 is voor vrouwen. En RTL7 is 'meer voor mannen'.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:24 schreef Hondenbrokken het volgende:
Is tv tegenwoordig alleen nog maar voor vrouwen ofzo? We hadden toch al rtl8?
quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:24 schreef Hondenbrokken het volgende:
en daar had het bij mogen blijven.quote:Is tv tegenwoordig alleen nog maar voor vrouwen ofzo? We hadden toch al rtl8?
en net5 en rtl4quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:24 schreef Hondenbrokken het volgende:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:09 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat zijn zeurwijf programma's.
In die TLC kan ik me ook totaal niet vinden met hun zwangerschapsperikelen, samenwonende stelletjes en dramatische familieproblemen.
Vrouwen als dezen zijn enig.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:09 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik kijk voornamelijk RTL8 ... ik zie niet in waarom er nog een vrouwenzender moet komen, terwijl Animal Planet minder uitzendtijd krijgt.
Daar kijkt toch geen hond naar, naar Animal Planet wel.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Vrouwen als dezen zijn enig.
Denk ook niet dat het lang blijft bestaan, die zender
quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:40 schreef 2NutZ het volgende:
TLC – de nieuwe tv zender voor de echte vrouwen van nu
Hebben jullie niet naast de magnetron een kleine LCD weggewerkt zitten dan?quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:51 schreef Krabs het volgende:
Daarnaast horen vrouwen in de keuken te staan. Die hebben dus helemaal geen tijd om tv te kijken.
In de jaren '70 jaquote:
Haha!!quote:
deze chickquote:
Dit ja. En waarom nou net ten koste van Animal Planetquote:
TLC - scrubsquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:40 schreef 2NutZ het volgende:
En dan komen ze ook nog met TLC
http://vaagmagazine.com/?p=3585
Vanaf 4 juli is er een nieuwe zender bij. Deze nieuwe vrouwenzender TLC is in heel Nederland beschikbaar in het analoge en digitale basispakket, met hoog kwalitatief entertainment en een focus op non-fictie. “Omdat wij aanvoelen wat vrouwen echt interessant vinden én onszelf niet te serieus nemen, is TLC er voor elke stemming en elke smaak: van een compleet andere wereld tot realiteit, van actie tot ontspanning, van fascinerend tot informatief en van gek tot grappig.” De programmering sluit aan bij de verschillende interesses van de moderne vrouw.
Vanaf 4 juli elke dag om 18:00 uur op Animal Planet.
En dan ook nog mijn geliefde Animal Planet inkorten!!!
bron (uit dat andere topic)quote:De programma’s
TLC biedt sterke en onderscheidende programma’s met een focus op non-fictie, waaronder:
- Cherry Healey Investigates’ waarin de bekende jonge Britse BBC-presentatrice in de levens duikt van zeven vrouwen in verschillende fases in hun leven, terwijl ze onder van daten, zwanger zijn en trouwen.
- Sarah Palin’s Alaska’ over het onontgonnen Alaska, bezien door de ogen van een van de meest controversiële vrouwen ter wereld;
- Mad About The House’ biedt een financiële uitkomst voor jonge stellen die gaan samenwonen, maar let wel: het is slechts de man die het geld mag uitgeven;
- Who do you think you are’ toont in elke aflevering het opzienbarende verleden van bekendheden zoals zoals Spike Lee en Sarah Jessica Parker door hun stamboom te onderzoeken;
- Offspring’, dé hitserie uit Australie, gaat over verloskundige Nina Proudman die haar tijd en emoties verdeelt tussen haar relaties, ex-man, onconventionele familie en werk;
- Skins’, de prijswinnende Britse serie is een wilde rit door het leven van een groep Britse schoolvrienden in de meest turbulente periode van hun leven: de pubertijd;
- Kell on Earth’ geeft een kijkje achter de schermen van de dynamische en hectische wereld van de fashion PR door de ogen van een van de opmerkelijkste vrouwen van New York: Kelly Cutrone.
Wat is het nummer van de caviapolitie?quote:Op maandag 4 juli 2011 19:45 schreef ouderejongere het volgende:
ik ga aangifte doen bij de dierenpolitie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2012quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:40 schreef 2NutZ het volgende:
En dan komen ze ook nog met TLC
http://vaagmagazine.com/?p=3585
Vanaf 4 juli is er een nieuwe zender bij. Deze nieuwe vrouwenzender TLC is in heel Nederland beschikbaar in het analoge en digitale basispakket, met hoog kwalitatief entertainment en een focus op non-fictie. “Omdat wij aanvoelen wat vrouwen echt interessant vinden én onszelf niet te serieus nemen, is TLC er voor elke stemming en elke smaak: van een compleet andere wereld tot realiteit, van actie tot ontspanning, van fascinerend tot informatief en van gek tot grappig.” De programmering sluit aan bij de verschillende interesses van de moderne vrouw.
Vanaf 4 juli elke dag om 18:00 uur op Animal Planet.
En dan ook nog mijn geliefde Animal Planet inkorten!!!
De britse skins wel ja, de amerikaanse is dramatisch slecht.quote:
Nooit gezien.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:51 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
De britse skins wel ja, de amerikaanse is dramatisch slecht.
quote:geachte netsplitter forumadmin,
voor 7.99 euro/maand krijgt u de zender weer terug. hopen dat we u hiermee voldoende v dienst te zijn
mvg
eelco baalmans
tv manager ziggo
Betalen voor iets dat je terug wilt hebben terwijl je het eerst gewoon standaard had.quote:
Dat dus.quote:Op maandag 4 juli 2011 19:54 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Betalen voor iets dat je terug wilt hebben terwijl je het eerst gewoon standaard had.
Ik heb geen digitale TV, betekent dit dat ik vastzit met een gare zender vol nare programma's terwijl rijkere mensen Cesar Millan kijken?quote:Op maandag 4 juli 2011 19:58 schreef Kwaliteit het volgende:
is maar tijdelijk TS, Animal Planet heeft aangegeven over een tijdje te willen overstappen naar nieuw digitale kanaal, TLC neemt het kanaal dus 24/7 over...
let maar op over een tijdje!
En dat voor zo'n blauwequote:Op maandag 4 juli 2011 19:34 schreef stevenmac26 het volgende:
Inkorten Animal Planet
moeilijk he foksearch
Het is niet te hopen dat ze ook al die kansloze series en programma's van talpa gaan overkopenquote:Op maandag 4 juli 2011 20:28 schreef 2NutZ het volgende:
Nu op TLC, Sarah Jessica Parker duikt in haar familieverleden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Die is van dat programma wat nu bezig is op rtl 5.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wie is dat blonde wijf mandie lijkt echt zwaar op E.T ja.
quote:Op maandag 4 juli 2011 20:40 schreef Markster het volgende:
Die onderste lijkt op iemand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
Die echt dus niet hum0nquote:Op maandag 4 juli 2011 20:49 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Die is van dat programma wat nu bezig is op rtl 5.
Jaquote:
Australian Master chef is wel vet.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:17 schreef Levolution het volgende:
We wijzen wel naar de vrouwen, maar het is ook wel de schuld van de Nederlandse man.
In plaats van dat hij naar epische leeuwen en machtige gorilla's kijkt, kijkt hij liever met vrouwlief mee naar kook- en verhuisprogramma's, waardoor Animal Planet simpelweg niet genoeg kijkcijfers meer heeft.
Whaha ik keek dat altijd als kleine jongen zijndequote:Op woensdag 29 juni 2011 20:35 schreef de_man_van_T.R.O.L.L. het volgende:
[..]
en daar had het bij mogen blijven.
Animal planet zendt nooit the dog whisperer uit, dat is national geographic :pquote:Op woensdag 6 juli 2011 01:09 schreef Sapstengel het volgende:
Animal planet was sowieso de laatste tijd al meer Cesar Millan planet.
Sowieso die pygmee van een Millan.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:09 schreef Sapstengel het volgende:
Geen enkele man kijkt naar die klusshit.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:52 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
![]()
Ze hebben wel een man die katten kan fluisteren zoals Millan dat met honden doetquote:Op woensdag 6 juli 2011 01:09 schreef Sapstengel het volgende:
De britse skins is de meest bazenserie ooitquote:Op maandag 4 juli 2011 19:51 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
De britse skins wel ja, de amerikaanse is dramatisch slecht.
Maar het begint pas om 18:00quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:01 schreef ouderejongere het volgende:
Sowieso een vrouwenzender
Vrouwen horen te koken voor hun man. Na 4 uur 's middags moet de tv uit.
Was zij er WEER op? met haar familieverleden? geen idee wat er nu in haar familie is geweest? vast een opa die nazi was ofso of pedo.quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:26 schreef CasB het volgende:
Ik keek gisteravond en ik zag alsnog een paard. Bleek het Sarah Jessica Parker te zijn.
Dit.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:01 schreef ouderejongere het volgende:
Ja, iets met haar familie. Ben maar snel verder gezapt aangezien ik haar niet kan uitstaan.quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Was zij er WEER op? met haar familieverleden? geen idee wat er nu in haar familie is geweest? vast een opa die nazi was ofso of pedo.
Dat gaat hier anders andersom hoor.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:01 schreef ouderejongere het volgende:
quote:Op woensdag 6 juli 2011 04:06 schreef ViezeFur het volgende:
[..]
De britse skins is de meest bazenserie ooit
Het CAPSLOCK gedeelte ben ik het mee eensquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:16 schreef female81 het volgende:
Best een aardige zender. Sommige programma's zijn goed te doen, zolang ze niet heel huilerig zijn. Leuk dat we er naar kunnen kijken.
MAAR ZE HADDEN HET VERDOMME NIET OP HET KANAAL VAN ANIMAL PLANET MOETEN ZETTEN.
Ook een beetje jammer dat TLC zich op hun site profileert met o.a. een van die dozen van Modemeisjes Met Een Missie, de ergste van de drie nog wel (die botox-muts, Tamara).
Maar ja, dat zal wel zijn omdat ze een succesvolle zakenvrouw is en daarmee een voorbeeld voor andere vrouwen en zo, waar je je zogenaamd aan kunt spiegelen...
Het blijft dus alsnog wel een beetje Animal Planet.quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:26 schreef CasB het volgende:
Ik keek gisteravond en ik zag alsnog een paard. Bleek het Sarah Jessica Parker te zijn.
Saubersau "mensen die"quote:
check de datum van de OP jonge nils skkltjequote:Op dinsdag 3 april 2012 21:05 schreef 9611Niels het volgende:
Oh, er blijken echt nog mensen naar Animal Planet te kijken
Kijken al die mensen er nu niet meer naar dan?quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
check de datum van de OP jonge nils skkltje
Nee niemand meer.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:12 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Kijken al die mensen er nu niet meer naar dan?
Animal Planet is tof jonge. Zondagmiddag uitbrakken met die nutteloze programma'squote:Op dinsdag 3 april 2012 21:05 schreef 9611Niels het volgende:
Oh, er blijken echt nog mensen naar Animal Planet te kijken
Werd tijdquote:
Alleen labiele kutwijven kijken er naar.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:52 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]![]()
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:41 schreef Sputnik het volgende:
*kick*
En nu is Animal Planet helemaal weg. Enkel nog dat verschrikkelijke TLC
No wayquote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:41 schreef Sputnik het volgende:
*kick*
En nu is Animal Planet helemaal weg. Enkel nog dat verschrikkelijke TLC
quote:Sister Wives is an American reality television series broadcast on TLC that started in 2010. The show documents the life of a polygamist family, which includes patriarch Kody Brown, his four wives and their 17 children. [2]
quote:Vanaf 4 juli is er een nieuwe zender bij. Deze nieuwe vrouwenzender TLC is in heel Nederland beschikbaar in het analoge en digitale basispakket, met hoog kwalitatief entertainment en een focus op non-fictie. “Omdat wij aanvoelen wat vrouwen echt interessant vinden
Meen je dit?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 10:03 schreef female81 het volgende:
Animal planet is er nu nog maar een uurtje of twee per dag, in het standaard-pakket (als goedmakertje vanuit TLC, en dan ook alleen de programma's die zogenaamd bij hun vrouwelijke doelgroep aan zouden slaan).![]()
En dat TLC, dat nu nagenoeg het hele kanaal vult, daar ga ik hoe langer hoe minder in zien, met hun vlakke en overdreven Amerikaanse programmering.
Extra pakket nemen, dan? Is niet bepaald goedkoop.
Ja maar het gaat om zender nummer 17 toch? zo ff uit mijn hoofd.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:16 schreef female81 het volgende:
Dan heb je vast gekeken tijdens één van die +/- 2 uurtjes per dag die er nog over zijn, want het is al iets langer het geval dan de afgelopen paar dagen.
Of je doelt op de HD-versie van Animal Planet: die is er nog wél volledig, en zit alleen in extra pakketten.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:26 schreef Chewie het volgende:
Wanneer staat de eerst honey boo boo marathon gepland?
quote:
Kinderzenders hebben veel minder en komen ook rondquote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:21 schreef female81 het volgende:
Moet je de kijkcijfers van TLC trouwens eens zien.
Dát zal veel aan reclame-inkomsten opleveren, joh.
http://www.kijkonderzoek.(...)rs/file,dp-0-501-0-p
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |