Australian Master chef is wel vet.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:17 schreef Levolution het volgende:
We wijzen wel naar de vrouwen, maar het is ook wel de schuld van de Nederlandse man.
In plaats van dat hij naar epische leeuwen en machtige gorilla's kijkt, kijkt hij liever met vrouwlief mee naar kook- en verhuisprogramma's, waardoor Animal Planet simpelweg niet genoeg kijkcijfers meer heeft.
Whaha ik keek dat altijd als kleine jongen zijndequote:Op woensdag 29 juni 2011 20:35 schreef de_man_van_T.R.O.L.L. het volgende:
[..]
en daar had het bij mogen blijven.
Animal planet zendt nooit the dog whisperer uit, dat is national geographic :pquote:Op woensdag 6 juli 2011 01:09 schreef Sapstengel het volgende:
Animal planet was sowieso de laatste tijd al meer Cesar Millan planet.
Sowieso die pygmee van een Millan.quote:Op woensdag 6 juli 2011 01:09 schreef Sapstengel het volgende:
Geen enkele man kijkt naar die klusshit.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:52 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
![]()
Hameren en timmeren is volgens mij nog steeds een mannending hoor.
Ze hebben wel een man die katten kan fluisteren zoals Millan dat met honden doetquote:Op woensdag 6 juli 2011 01:09 schreef Sapstengel het volgende:
De britse skins is de meest bazenserie ooitquote:Op maandag 4 juli 2011 19:51 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
De britse skins wel ja, de amerikaanse is dramatisch slecht.
Maar het begint pas om 18:00quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:01 schreef ouderejongere het volgende:
Sowieso een vrouwenzender
Vrouwen horen te koken voor hun man. Na 4 uur 's middags moet de tv uit.
Was zij er WEER op? met haar familieverleden? geen idee wat er nu in haar familie is geweest? vast een opa die nazi was ofso of pedo.quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:26 schreef CasB het volgende:
Ik keek gisteravond en ik zag alsnog een paard. Bleek het Sarah Jessica Parker te zijn.
Dit.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:01 schreef ouderejongere het volgende:
Ja, iets met haar familie. Ben maar snel verder gezapt aangezien ik haar niet kan uitstaan.quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Was zij er WEER op? met haar familieverleden? geen idee wat er nu in haar familie is geweest? vast een opa die nazi was ofso of pedo.
Dat gaat hier anders andersom hoor.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:01 schreef ouderejongere het volgende:
quote:Op woensdag 6 juli 2011 04:06 schreef ViezeFur het volgende:
[..]
De britse skins is de meest bazenserie ooit
Het CAPSLOCK gedeelte ben ik het mee eensquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:16 schreef female81 het volgende:
Best een aardige zender. Sommige programma's zijn goed te doen, zolang ze niet heel huilerig zijn. Leuk dat we er naar kunnen kijken.
MAAR ZE HADDEN HET VERDOMME NIET OP HET KANAAL VAN ANIMAL PLANET MOETEN ZETTEN.
Ook een beetje jammer dat TLC zich op hun site profileert met o.a. een van die dozen van Modemeisjes Met Een Missie, de ergste van de drie nog wel (die botox-muts, Tamara).
Maar ja, dat zal wel zijn omdat ze een succesvolle zakenvrouw is en daarmee een voorbeeld voor andere vrouwen en zo, waar je je zogenaamd aan kunt spiegelen...
Het blijft dus alsnog wel een beetje Animal Planet.quote:Op donderdag 7 juli 2011 10:26 schreef CasB het volgende:
Ik keek gisteravond en ik zag alsnog een paard. Bleek het Sarah Jessica Parker te zijn.
Saubersau "mensen die"quote:
check de datum van de OP jonge nils skkltjequote:Op dinsdag 3 april 2012 21:05 schreef 9611Niels het volgende:
Oh, er blijken echt nog mensen naar Animal Planet te kijken
Kijken al die mensen er nu niet meer naar dan?quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
check de datum van de OP jonge nils skkltje
Nee niemand meer.quote:Op dinsdag 3 april 2012 21:12 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Kijken al die mensen er nu niet meer naar dan?
Animal Planet is tof jonge. Zondagmiddag uitbrakken met die nutteloze programma'squote:Op dinsdag 3 april 2012 21:05 schreef 9611Niels het volgende:
Oh, er blijken echt nog mensen naar Animal Planet te kijken
Werd tijdquote:
Alleen labiele kutwijven kijken er naar.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:52 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]![]()
Hameren en timmeren is volgens mij nog steeds een mannending hoor.
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 09:41 schreef Sputnik het volgende:
*kick*
En nu is Animal Planet helemaal weg. Enkel nog dat verschrikkelijke TLC
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |