De zwaluwen gaan los inderdaad. Dat Lefevre altijd praat alsof hij katjelam is helpt ook niet.quote:
Herrie? Die beesten zijn in Nederland beschermd.quote:
Nogal onduidelijk jaquote:Op maandag 11 juli 2011 21:48 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
De zwaluwen gaan los inderdaad. Dat Lefevre altijd praat alsof hij katjelam is helpt ook niet.
sterker nog, hiermee willen ze WT team blijven, gaat het geruchtquote:Op maandag 11 juli 2011 22:04 schreef franklop het volgende:
Op 1 of andere manier denk ik dat Vacansoleil enigzins mild is omdat ze nog lang niet zeker zijn van een nieuwe WorldTour licentie en wellicht dat ze zo alvast een wildcard voor volgend jaar willen veiligstellen
Zou zo eens waar kunnen zijn.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:04 schreef franklop het volgende:
Op 1 of andere manier denk ik dat Vacansoleil enigzins mild is omdat ze nog lang niet zeker zijn van een nieuwe WorldTour licentie en wellicht dat ze zo alvast een wildcard voor volgend jaar willen veiligstellen
Dat gevoel heb ik ook.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:04 schreef franklop het volgende:
Het gaat om de punten, ze staan dik onderaan en daarom staat hun licentie ter discussie, als het zo blijftquote:Op maandag 11 juli 2011 22:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
De UCI zou geen WT-licentie geven aan Vacansoleil omdat die ASO zou afzeiken?
UCI en ASO zijn nu niet meteen de beste vrienden.
Waar kun je dat overzicht vinden?quote:Op maandag 11 juli 2011 22:07 schreef franklop het volgende:
[..]
Het gaat om de punten, ze staan dik onderaan en daarom staat hun licentie ter discussie, als het zo blijft
http://www.uci.ch/templat(...)nuId=MjExMw&LangId=1quote:Op maandag 11 juli 2011 22:08 schreef Sunshineboy het volgende:
[..]
Waar kun je dat overzicht vinden?
http://lmgtfy.com/?q=uci+rankingquote:Op maandag 11 juli 2011 22:08 schreef Sunshineboy het volgende:
[..]
Waar kun je dat overzicht vinden?
Kost teveel energiequote:Op maandag 11 juli 2011 22:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom ontsnap je eigenlijk niet als 1 ploeg?
Daar verandert kritiek op ASO toch niets aan?quote:Op maandag 11 juli 2011 22:07 schreef franklop het volgende:
[..]
Het gaat om de punten, ze staan dik onderaan en daarom staat hun licentie ter discussie, als het zo blijft
quote:Op maandag 11 juli 2011 22:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Daar verandert kritiek op ASO toch niets aan?
quote:Op maandag 11 juli 2011 22:04 schreef franklop het volgende:
Rabo deed het twee jaar terug in Omloop het nieuwsbladquote:Op maandag 11 juli 2011 22:11 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Kost teveel energie
Waarom zou je dat doen?
Dan heb je gelijk, daar had ik over gelezen.quote:
Strijdbaar en fit vond ik. Verder niets nieuws, nuchter als altijd.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:24 schreef Appelmoesmaker het volgende:
Johnny zou hier toch te gast zijn vanavond? Nog wat nieuws gezegd?
bedorven kipquote:Op maandag 11 juli 2011 22:26 schreef franklop het volgende:
Morgen: "Leopard-Trek uit de Tour wegens voedselvergiftiging"
Marianne Vosquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
In vrouwenwielrennen kom je toch altijd overal dezelfde naam tegen?
Greipel is ook geen schoonheidquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dat gezeik over de "looks" van Vos begint ook wel eentonig te worden, we weten het ondertussen wel, nadat het op FOK! al 7169 keer werd opgemerkt.
/insert swedish girls memequote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:09 schreef Contador_The_Best het volgende:
Emma Johansson is best een behoorlijk leuke meid. Sodejuh.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:09 schreef Contador_The_Best het volgende:
Emma Johansson is best een behoorlijk leuke meid. Sodejuh.
De nederlandse tv heeft Sierd al!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:21 schreef TLC het volgende:
De Belgische tv heeft Vos eerder dan de Nederlandse
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:22 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
De nederlandse tv heeft Sierd al!
Hehe.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:22 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
De nederlandse tv heeft Sierd al!
Een kind van Bertje en Vos rijdt dan wel iedereen naar huisquote:
zorgen dat ie een nederlands paspoort krijgtquote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:24 schreef PirE het volgende:
[..]
Een kind van Bertje en Vos rijdt dan wel iedereen naar huis.
Holy shit een kind van Vos + Contadorquote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:26 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
zorgen dat ie een nederlands paspoort krijgt
Sporza en NOS doen wel eens aan uitwisseling, zodat het minder geld kost om bepaalde gasten te laten komen, daar horen ook dealtjes bij over wie een renner als eerste aan tafel mag hebbenquote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:21 schreef TLC het volgende:
De Belgische tv heeft Vos eerder dan de Nederlandse
Ik denk dat Mart gruwelt van het feit dat ZIJN Vos nu bij de VRT zit...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:30 schreef franklop het volgende:
[..]
Sporza en NOS doen wel eens aan uitwisseling, zodat het minder geld kost om bepaalde gasten te laten komen, daar horen ook dealtjes bij over wie een renner als eerste aan tafel mag hebben
Vos een gebruiker?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:28 schreef Cara het volgende:
[..]
Holy shit een kind van Vos + Contador
Die poept gewoon doping tijdens het opgroeien
Daarnaast zat Greipel ook nog bij Lieve aan tafel... daar kan de NOS niet tegenop kennelijk.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:31 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ik denk dat Mart gruwelt van het feit dat ZIJN Vos nu bij de VRT zit...
Dat heeft met niets anders dan het tijdstip te maken. Er gaat natuurlijk geen renner tot een uur of twaalf bij De Mart zitten.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Daarnaast zat Greipel ook nog bij Lieve aan tafel... daar kan de NOS niet tegenop kennelijk.
Ja, maar dat is toch evident he.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:45 schreef ThePlaneteer het volgende:
Goesting.
Ja we zitten weer naar Vlamen te kijken.
Dat geloof ik nooit. Ze kunnen toch zo'n interview ook op voorhand opnemen ? Maar dat doen ze ook niet ... Dus kunnen ze gewoon zo'n renners niet in het programma krijgen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat heeft met niets anders dan het tijdstip te maken. Er gaat natuurlijk geen renner tot een uur of twaalf bij De Mart zitten.
Ja, kan even geen voorbeeld noemen, maar dat deed 'ie idd, als altijd bij een enigszins schone madame.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:10 schreef marcodej het volgende:
Heeft Karl nog geflirt met die vrouw? Vast wel.
hij wilde ook de tour gaan fietsen, zoals die man in de reportage en stelde dan voor dat die vrouw als soigneur meegingquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:12 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, kan even geen voorbeeld noemen, maar dat deed 'ie idd, als altijd bij een enigszins schone madame.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:47 schreef Ambrosius het volgende:
Niet echt boeiende gast, maar toch maar kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |