Ik denk dat Mart gruwelt van het feit dat ZIJN Vos nu bij de VRT zit...quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:30 schreef franklop het volgende:
[..]
Sporza en NOS doen wel eens aan uitwisseling, zodat het minder geld kost om bepaalde gasten te laten komen, daar horen ook dealtjes bij over wie een renner als eerste aan tafel mag hebben
Vos een gebruiker?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:28 schreef Cara het volgende:
[..]
Holy shit een kind van Vos + Contador
Die poept gewoon doping tijdens het opgroeien
Daarnaast zat Greipel ook nog bij Lieve aan tafel... daar kan de NOS niet tegenop kennelijk.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:31 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ik denk dat Mart gruwelt van het feit dat ZIJN Vos nu bij de VRT zit...
Dat heeft met niets anders dan het tijdstip te maken. Er gaat natuurlijk geen renner tot een uur of twaalf bij De Mart zitten.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Daarnaast zat Greipel ook nog bij Lieve aan tafel... daar kan de NOS niet tegenop kennelijk.
Ja, maar dat is toch evident he.quote:Op woensdag 13 juli 2011 21:45 schreef ThePlaneteer het volgende:
Goesting.
Ja we zitten weer naar Vlamen te kijken.
Dat geloof ik nooit. Ze kunnen toch zo'n interview ook op voorhand opnemen ? Maar dat doen ze ook niet ... Dus kunnen ze gewoon zo'n renners niet in het programma krijgen.quote:Op woensdag 13 juli 2011 15:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat heeft met niets anders dan het tijdstip te maken. Er gaat natuurlijk geen renner tot een uur of twaalf bij De Mart zitten.
Ja, kan even geen voorbeeld noemen, maar dat deed 'ie idd, als altijd bij een enigszins schone madame.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:10 schreef marcodej het volgende:
Heeft Karl nog geflirt met die vrouw? Vast wel.
hij wilde ook de tour gaan fietsen, zoals die man in de reportage en stelde dan voor dat die vrouw als soigneur meegingquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:12 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, kan even geen voorbeeld noemen, maar dat deed 'ie idd, als altijd bij een enigszins schone madame.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:47 schreef Ambrosius het volgende:
Niet echt boeiende gast, maar toch maar kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |