Heb net bij Bwin even ingezet op een podiumplaats voor Velits 1:21quote:Op zondag 10 juli 2011 22:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
Die 2 HTC-renners staan daar toch ook maar mooi.
Hoeveel?quote:Op zondag 10 juli 2011 22:02 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Heb net bij Bwin even ingezet op een podiumplaats voor Velits 1:21
alleen aan het begin gehoordquote:Op zondag 10 juli 2011 22:05 schreef ThePlaneteer het volgende:
Arme David...![]()
Noemt iemand nog Johnny? :p
Ik vind het echt knap, waar ie het vandaan haalt..quote:Op zondag 10 juli 2011 22:11 schreef Van_Poppel het volgende:
Mooie relativerende woorden van Sjonnie
Of... Hij zegt dit met pijn in zijn hart omdat VAC anders niet meer wordt uitgenodigtquote:Op zondag 10 juli 2011 22:11 schreef Van_Poppel het volgende:
Mooie relativerende woorden van Sjonnie
quote:Op zondag 10 juli 2011 22:15 schreef kawotski het volgende:
[..]
Of... Hij zegt dit met pijn in zijn hart omdat VAC anders niet meer wordt uitgenodigt
Read between the linesquote:Op zondag 10 juli 2011 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
jij vindt het helemaal niet erg hé wat er met hem is gebeurd, valt me echt op.
quote:Cancellara maakt currysoep met rijst en kip
ma 11/07/2011 - 17:35 Niet iedereen kan rusten op de rustdag in de Tour. Zo moesten Fabian Cancellara en Karl Vannieuwkerke hun beloften nakomen omdat de voorbije twee dagen 42.726 sms'jes waren verstuurd voor de Make-A-Wish-stichting.
Fabian Cancellara bereidde het eten voor zijn teammaats bij Leopard-Trek. "Er waren allerlei slaatjes en ik heb ook currysoep met kokosnootsmaak gemaakt, met rijst en kip. Speciaal voor Stuart O'Grady was er nog quiche lorraine."
Ook Vannieuwkerke kweet zich van zijn taak. "De teambus van Leopard schittert als de zon. Ik heb zelfs het toilet gepoetst", twitterde de tv-presentator.
Wilt u het resultaat zien van de kookkunsten van Fabian Cancellara en de poetskunsten van Karl Vannieuwkerke? Kijk dan vanavond vanaf 21.30u naar Tour 2011, Vive le vélo
http://sporza.be/cm/sporz(...)ellara_Vannieuwkerke
Ik ging al kijken om Cancellara te zien koken en om de presentator te zien schoonmaken.quote:Op maandag 11 juli 2011 14:42 schreef Cara het volgende:
TV TIP :
Hoogerland zit vanavond aan dé tafel bij Lieven Van Gils in het Vlaamse tv-programma Tour 2011 Vive le Vélo (21:30 op Eén)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |