De zwaluwen gaan los inderdaad. Dat Lefevre altijd praat alsof hij katjelam is helpt ook niet.quote:
Herrie? Die beesten zijn in Nederland beschermd.quote:
Nogal onduidelijk jaquote:Op maandag 11 juli 2011 21:48 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
De zwaluwen gaan los inderdaad. Dat Lefevre altijd praat alsof hij katjelam is helpt ook niet.
sterker nog, hiermee willen ze WT team blijven, gaat het geruchtquote:Op maandag 11 juli 2011 22:04 schreef franklop het volgende:
Op 1 of andere manier denk ik dat Vacansoleil enigzins mild is omdat ze nog lang niet zeker zijn van een nieuwe WorldTour licentie en wellicht dat ze zo alvast een wildcard voor volgend jaar willen veiligstellen
Zou zo eens waar kunnen zijn.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:04 schreef franklop het volgende:
Op 1 of andere manier denk ik dat Vacansoleil enigzins mild is omdat ze nog lang niet zeker zijn van een nieuwe WorldTour licentie en wellicht dat ze zo alvast een wildcard voor volgend jaar willen veiligstellen
Dat gevoel heb ik ook.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:04 schreef franklop het volgende:
Het gaat om de punten, ze staan dik onderaan en daarom staat hun licentie ter discussie, als het zo blijftquote:Op maandag 11 juli 2011 22:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
De UCI zou geen WT-licentie geven aan Vacansoleil omdat die ASO zou afzeiken?
UCI en ASO zijn nu niet meteen de beste vrienden.
Waar kun je dat overzicht vinden?quote:Op maandag 11 juli 2011 22:07 schreef franklop het volgende:
[..]
Het gaat om de punten, ze staan dik onderaan en daarom staat hun licentie ter discussie, als het zo blijft
http://www.uci.ch/templat(...)nuId=MjExMw&LangId=1quote:Op maandag 11 juli 2011 22:08 schreef Sunshineboy het volgende:
[..]
Waar kun je dat overzicht vinden?
http://lmgtfy.com/?q=uci+rankingquote:Op maandag 11 juli 2011 22:08 schreef Sunshineboy het volgende:
[..]
Waar kun je dat overzicht vinden?
Kost teveel energiequote:Op maandag 11 juli 2011 22:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom ontsnap je eigenlijk niet als 1 ploeg?
Daar verandert kritiek op ASO toch niets aan?quote:Op maandag 11 juli 2011 22:07 schreef franklop het volgende:
[..]
Het gaat om de punten, ze staan dik onderaan en daarom staat hun licentie ter discussie, als het zo blijft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |