SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Twee klompjes en drie hevige shakes voor de mannen!
DE OP IS HIER TE VINDEN
furminator is een speciale kattenkam die heel veel haar weghaalt in maar een paar haaltjes over de kat heen, dit haar is van kat 1:quote:
Huh!!!quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
furminator is een speciale kattenkam die heel veel haar weghaalt in maar een paar haaltjes over de kat heen, dit haar is van kat 1:
[ afbeelding ]
hahaha op je borst neem ik aan?quote:
Tering heb je gelijk een half huisdierquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:34 schreef Sharana_LV het volgende:
en ik heb btw niet eens een langharige kat ofzo
Vanaf 2.10 zie je hoe het bij kat werkt
5 euroquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:37 schreef wc-eend het volgende:
Als ik zaterdag 23 juli kan... weet nog niet... mag ik dan ook op de meet komen
hahahaaquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:36 schreef Solique het volgende:
[..]
Tering heb je gelijk een half huisdier
o.a.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:33 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
hahaha op je borst neem ik aan?
Awesomequote:Op woensdag 29 juni 2011 19:34 schreef Sharana_LV het volgende:
Holy crap, die stuur ik even door!quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:34 schreef Sharana_LV het volgende:
Nice Rossdale!quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:47 schreef Rossdale het volgende:
Borderlands 1750 / 1750 cheevo's
God wat ben ik ondertussen klaar met die game zeg
Preciesquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:36 schreef Solique het volgende:
[..]
Tering heb je gelijk een half huisdier
jaa gemiddeld kattenkammetje kot tussen 5-10 euro, deze is wel 30 maar het is het echt wel waard!quote:
Damn, moet ik ook hebbenquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:34 schreef Sharana_LV het volgende:
hij is ook zeker duur maar hij werkt bij mijn katten iig 231432423 keer beter dan andere kammen, scheelt ook een hoop haar door het huis heen, en je doet natuurlijk lang met een kam dus ik vind het persoonlijk wel waardquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:06 schreef koei het volgende:
Zo'n furminator-kloon had ik ook besteld laatst Sharana! Met name mijn zwart/witte kat verliest continu haren, daar valt niet tegenop te kammen. De andere heeft een vreemd soort vacht waar vrijwel geen haar vanaf lijkt te komen. Kammen is bij hem iig zinloos.
Maar goed, mijn creditcard werd geweigerd door deal-extreme en ik ben te lui om paypal te regelen dus heb mijn borstel nog steeds niet. Die originele furminator vind ik veel te duur voor een kattenkam...
quote:
Je zou onze gordijnen moeten zien, op sommige plekken hariger dan de katten zelfquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hij is ook zeker duur maar hij werkt bij mijn katten iig 231432423 keer beter dan andere kammen, scheelt ook een hoop haar door het huis heen, en je doet natuurlijk lang met een kam dus ik vind het persoonlijk wel waard
[..]goedzo! hou er rekening mee dat je niet te hard drukt, gewoon lekker kammen en het haar vliegt eraf
Ach, een goede kloon zal waarschijnlijk net zo goed kammen! Het ding kreeg iig enkel lovende recensies en scheen niet onder te doen van het origineel. En mijn kammen gaan gemiddeld ook maar een jaartje mee omdat ik er zo slordig mee om gaquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hij is ook zeker duur maar hij werkt bij mijn katten iig 231432423 keer beter dan andere kammen, scheelt ook een hoop haar door het huis heen, en je doet natuurlijk lang met een kam dus ik vind het persoonlijk wel waard
Dat heb ik ookquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:15 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Je zou onze gordijnen moeten zien, op sommige plekken hariger dan de katten zelf
de paarse is voor katten de gele voor hondenquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:18 schreef lkb9000 het volgende:
http://www.dealextreme.co(...)pets-cats-dogs-32456
deze?
dan heb je hem over 8 maanden ofzoquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:18 schreef lkb9000 het volgende:
deze?
quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:18 schreef lkb9000 het volgende:
deze?
laatste bestelling duurde 2 maanden voordat ik het hadquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:23 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Tot nu toe alles van dealextreme in 3 week binnen gehad, en dat is best veel spul
Het ligt er aan wat je bestelt. Mijn ervaringen met deal extreme zijn erg goed, alleen is het vervelend dat ze alles aangetekend versturen en ook orders splitsen als een deel al klaar is, waardoor ik vier keer in twee weken langs het postkantoor moest voor in totaal 15 euro aan spullenquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:24 schreef Tain het volgende:
[..]
laatste bestelling duurde 2 maanden voordat ik het had
Bring it on!quote:
Naissssssssquote:
Zo krijgt de meet weer een andere wending!quote:
Krijgen wij allemaal spank danquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:46 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Zo krijgt de meet weer een andere wending!
quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:51 schreef Kuukske het volgende:
Vier gaatjes. Binnenkort terug om ze te laten vullen.
EN NEE. IK HEB HET NIET OVER DIE GAATJES!! Gaatjes in m'n kiezen. Boefuckinghoe..
Hahaha ik moest echt hardop lachen!quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
edit: de fuck? dat moet natuurlijk![]()
![]()
![]()
![]()
zijn
same here, ik vind het niet zo erg om te laten doen, het is zo voorbijquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:56 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Hahaha ik moest echt hardop lachen!
Maar Kuuk balen! Maar op zich is vullen niet zo'n big deal, ik voelde er eigenlijk niets van.
Jawel. Bij ons wel. Gelukkig. Niet te geloven dat ik dat altijd zonder heb gedaan.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:01 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ze verdoven toch niet bij gaatjes vullen?
Of heb ik dat dan verdrongen?
Ook wel bekend als Boone. Uit Lost.quote:
omnomnomquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ook wel bekend als Boone. Uit Lost.
Maar Damon uit The Vampire Diaries.
Ik denk dat ik die dvd's mooi meeneem op vakantiequote:Op woensdag 29 juni 2011 21:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
omnomnomals je op vakantie gaat of moet werken mag ik em dan lenen?
Moet je m wel even afsoppenquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
omnomnomals je op vakantie gaat of moet werken mag ik em dan lenen?
oh dvdsquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik denk dat ik die dvd's mooi meeneem op vakantie
Mja, hij doet het met z'n tegenspeelster. *Yawn*.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh dvdsik heb liever de vent zelf
alles kan kapot!!!quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:04 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja, hij doet het met z'n tegenspeelster. *Yawn*.
Dat is in tegenwoordig, in Hollywood. Eerst al Sookie en Bill, nu Damon en Elena.
Oh en vergeet Bella en Edward niet.
Dat is waar!quote:
Oh, ik wou net vragen of je Co-op wou spelenquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:47 schreef Rossdale het volgende:
Borderlands 1750 / 1750 cheevo's
God wat ben ik ondertussen klaar met die game zeg
Ik had eigenlijk nooit issues met m'n gebit.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:16 schreef koei het volgende:
Ben je zo'n tijd niet naar de tandarts geweest Kuuk? Of an sich al slechte tanden?
Ik heb ooit één gaatje gehad en vond het een hel toen die gevuld moest worden. Niet vanwege het vullen an sich, maar het gaatje moest eerst om de een of andere reden nog groter geboord worden wat heel fijn isMaar goed, daarna overgestapt naar de andere tandarts in die praktijk en die is een stuk aardiger én een stuk beter! Al heeft die eerste tandarts er wel voor gezorgd dat mn moeder nog steeds mn tandarts afspraak moet maken omdat ik anders gewoon niet ga
Of van mij! Mijn oude tandarts kon door mij met vervroegd pensioen volgens mij.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:18 schreef Sharana_LV het volgende:
Wees blij dat jullie die drama van mij niet hebben
ik heb het door mijn ziektequote:Op woensdag 29 juni 2011 21:19 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Of van mij! Mijn oude tandarts kon door mij met vervroegd pensioen volgens mij.
En ik ben ook nog lang niet klaar
nouja, balen iig!quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk nooit issues met m'n gebit.
JD had het wel vroeger altijd, en die heeft nu nergens meer last van. De tandarts zei dat bij iedereen een keer de zwakke plekken aan de beurt zijn. Guess it's my time.
Ja. Nouja. Komt wel goed.quote:
ik heb nog melktanden..quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb het door mijn ziekte
maar ze gaan nu bij mij een laag om mijn tanden zetten die je niet zitten ofzo maar waardoor ik geen gaatjes meer krijgmijn speekselklieren werken niet meer dus mijn tanden hebben geen bescherming waardoor ze dus erg snel gaatjes krijgen. Heb er al 8 gehad ofzo, in deze tanden dan
in mijn melktanden zaten ook gaatjes maarja die zijn er toch uit
gelukkig zie je met die witte vullingen niets!
.. Huh?quote:
Ik know! Ik ben 24 for fuck sake! Mja niets aan te doen, er zitten geen tanden onder dus het is wachten tot de wortels helemaal opgelost zijn en dan gaan er kronen in.quote:
mijn melktanden gingen er ook niet uit dus de tandarts heeft er nog 8 moeten trekken en toen kwamen de andere door ... mar wel raar dat er bij jou nix onder zit! balen zegquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:40 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik know! Ik ben 24 for fuck sake! Mja niets aan te doen, er zitten geen tanden onder dus het is wachten tot de wortels helemaal opgelost zijn en dan gaan er kronen in.
Als ze ze bij mij trekken dan blijft er een gat over.. mijn lichaam is gewoon vergeten nieuwe tanden klaar te zetten. Dus ik hoop dat mijn melktandjes het nog 1 jaar volhouden. Dan ben ik klaar met studeren en is zo'n grapje financieel iets minder pijnlijk.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mijn melktanden gingen er ook niet uit dus de tandarts heeft er nog 8 moeten trekken en toen kwamen de andere door ... mar wel raar dat er bij jou nix onder zit! balen zeg
ahjaquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:43 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Als ze ze bij mij trekken dan blijft er een gat over.. mijn lichaam is gewoon vergeten nieuwe tanden klaar te zetten. Dus ik hoop dat mijn melktandjes het nog 1 jaar volhouden. Dan ben ik klaar met studeren en is zo'n grapje financieel iets minder pijnlijk.
Ik negeer het gewoon nog even zolang ik student benquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ahjamaar als je straks misschien met je nieuwe tanden een beugel nodig hebt is t dan wel vet duur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |