hihi ik las trillenquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:35 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik ben juist gestopt met benen en billen trainen, werkte iets te goed!
Haha nee ik doe niet aan de powerplate!quote:
Je beeldscherm gaat kapot als je mijn foto ziet!quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:59 schreef Sharana_LV het volgende:
stom dat jullie allemaal elkaars stem kennen en weten hoe iedereen eruit ziet
ik wil ook fotos!
Meeten meisje.. Meetenquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:59 schreef Sharana_LV het volgende:
ik wil ook fotos!
Heel niet Pheno Pheno boyuuuh!!quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je beeldscherm gaat kapot als je mijn foto ziet!
He getverquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik hoor net iemand van tweakers op de radio, bijna dezelfde stem als die van Rossdale
quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:15 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik had dus _WEL_ teruggelezen vandaar SNEL NAAR HUIS WANT BOOBIES
en Poit. denk je aan de nieuwe policy
Van Rossdale weet ik vanwege Xbox livequote:Op woensdag 29 juni 2011 17:59 schreef Sharana_LV het volgende:
ik wil ook fotos!
quote:
mooi zoquote:Op woensdag 29 juni 2011 18:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Van Rossdale weet ik vanwege Xbox live.
En heb maar 1 vage foto van jou gezien
[..]
LOLquote:
Ik ga zo maar eens kokenquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:07 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Zo het avond-eten smaakte goed!
Is er al een plaats bekend voor de meet?
Oh nee.. wat heeft ze?quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:09 schreef Poit het volgende:
Ohjeeej.. Kuukske is niet zonder kleerscheuren van de tandarts afgekomen
Dunno maar zag net op Facebook dat ze nog niet klaar is..quote:
Ocherm!quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:13 schreef Poit het volgende:
[..]
Dunno maar zag net op Facebook dat ze nog niet klaar is..
flauwekul. Ik stel voor dat je eens naar de Livera gaat en je 'rare lijf' eens laat meten. 80 procent van de vrouwen hebben de verkeerde maat.quote:Ja dat probeerde ik, maar ik heb gewoon een raar lijf maat-technisch gezien.
Maar desnoods hou ik het bij mijn oude bikini. (die past heel goed, maar is zo'n op-het-strand-lig-bikini waarin ik niet teveel moet bewegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
arme kuuksquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:13 schreef Poit het volgende:
[..]
Dunno maar zag net op Facebook dat ze nog niet klaar is..
gewat?quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
arme kuuks
ik heb net een van mijn katten gefurminate, ik heb het idee dat het nu 2 katten geworden zijnwordt nog wat als die andere kat thuis komt!
quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:22 schreef Mday het volgende:
wtf hebben ze het over bikini's en maximizer en shizzle, mis ik de hele convo!
[..]
flauwekul. Ik stel voor dat je eens naar de Livera gaat en je 'rare lijf' eens laat meten. 80 procent van de vrouwen hebben de verkeerde maat.Nee het ging niet over bh's maar over bikini's en met rare maten bedoelde ik broekje vs topjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |