Durft hij niet.quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:08 schreef gogosweden het volgende:
waar blijft smegmanus met zijn slotje?![]()
Rebels.quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:08 schreef coban het volgende:
Mods mogen veel meer dan wij
Als ik zo'n topic open krijg ik een ban
Admins die denken meer te mogen
Yvonne
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar KLB verkiezingen 2012.
die kan ze niet krijgen oetlulquote:Op woensdag 29 juni 2011 18:10 schreef stevenmac26 het volgende:
wanneer krijgt zij eens een ban, pfff
crewbash of zie je mijn blauwe kleurtje niet kleurenblinde?quote:
ban me dan maarquote:Op woensdag 29 juni 2011 18:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
crewbash of zie je mijn blauwe kleurtje niet kleurenblinde?
Sarcasme druipt er vanafquote:Op woensdag 29 juni 2011 18:13 schreef SuperwormJim het volgende:
Wat een goed topic.
Het is natuurlijk logisch dat mods en fa's iets meer mogen dan de users. Hetzelfde geldt voor het verschil tussen de users. Sommigen mogen nu eenmaal iets meer dan anderen. Gelukkig is niemand hetzelfde; de regels moeten soepel kunnen worden toegepast.
yvonne
Daarom ben jij dus geen mod.quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:13 schreef Karina het volgende:
Als ik mod was zou ik elke dat zo een topic openen, al was het maar om iedereen op de kast te jagen
Nee, nee, je begrijpt het verkeerd. Bij sarcasme zou dit er bij staan:quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:13 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Sarcasme druipt er vanaf [ afbeelding ]
Zure Mod allertquote:Op woensdag 29 juni 2011 18:13 schreef SuperwormJim het volgende:
Wat een goed topic.
Het is natuurlijk logisch dat mods en fa's iets meer mogen dan de users. Hetzelfde geldt voor het verschil tussen de users. Sommigen mogen nu eenmaal iets meer dan anderen. Gelukkig is niemand hetzelfde; de regels moeten soepel kunnen worden toegepast.
yvonne
quote:
Jij adoreert nooit.quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:14 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee, nee, je begrijpt het verkeerd. Bij sarcasme zou dit er bij staan:
Heb je éénmalig van TS genote?quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:13 schreef smegmanus het volgende:
Ik heb TS éénmalig genote, toen had ik geen internet meer en gaven de koeien 3 weken lang zure melk. Ja hallo, pas wel op zeg.
Denken dat mods kunnen bannenquote:Op woensdag 29 juni 2011 18:15 schreef Karina het volgende:
[..]
ALS ik het was had jij al een ban aan je broek
Toekomstige PTA mod hoorquote:
Mag ook in dit topic.quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:22 schreef maickeltje het volgende:
ik moet opeens flink schijten..zo terug!
Een backfiretopic tegen Yvonne beginnen ja? Lijkt me erg goed voor je postrechtenquote:
Ik durf zelf dan ook niet te beginnen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Een backfiretopic tegen Yvonne beginnen ja? Lijkt me erg goed voor je postrechten.
Ik ben al begonnen..quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:26 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik durf zelf dan ook niet te beginnen.![]()
quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:20 schreef Ingenieur-Kippezak het volgende:
Wat een faal topic dit zeg!
slotje!
Ze zijn bang dat ze hun modrechten moeten inleveren zoals bij SwJ.quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:46 schreef stevenmac26 het volgende:
niemand durft dit topic te sluiten omdat het van yvonne is
stelletje mietjes man
Ik zou niet durven. Straks staat TS voor mijn deur, straks word ik ontslagen, heb ik geen kleurtje en geen knopjes meer. Moet ik mijn zakelijke PC en telefoon inleveren, rijd ze terug met mijn lease auto. En dan heb ik het nog niet eens over mijn 7 kinderen, hoe moet ik die voeden zonder mijn mod-inkomsten?quote:
Daarom hebben we een mod zoals jou nodig.quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:46 schreef stevenmac26 het volgende:
stelletje mietjes man
Ik zou deze meuk gewoon sluiten iddquote:Op woensdag 29 juni 2011 18:49 schreef JApieman het volgende:
[..]
Daarom hebben we een mod zoals jou nodig.
slijmbalquote:Op woensdag 29 juni 2011 18:52 schreef Ikbenserieus het volgende:
YVONNE! YVONNEE! YVONNEEE! IK BEN STAPELGEK OP JOUWWWWW
Daarom is deze zuurpruim ook geen mod meerquote:Op woensdag 29 juni 2011 18:13 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Sarcasme druipt er vanaf [ afbeelding ]
Flikker toch op man, ik zal je nog eens unbannenquote:Op woensdag 29 juni 2011 18:46 schreef stevenmac26 het volgende:
stelletje mietjes man
Dat is toch heel wat anders schatje van mijquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Flikker toch op man, ik zal je nog eens unbannen
quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Daarom is deze zuurpruim ook geen mod meer
OH JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA?!quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat is toch heel wat anders schatje van mij
Die laatste is van mijquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:01 schreef yvonne het volgende:
Report gemaakt op 29-06-2011 18:21
Ja en dit mag wel?
Report gemaakt op 29-06-2011 18:25
Raar topic dit gewoon :S
Report gemaakt op 29-06-2011 18:41
ik heb nog geen slotjesrechten maar bij deze, kuttopic en slotje svp
Voorspelbaar
Ja dit is een kuttopic, houd niet in dat ik jou ook kut vindtquote:
Ja dat weet ik oetlul, haal ik netjes je naam weg....quote:
18 zijn en 7 kinderen hebbenquote:Op woensdag 29 juni 2011 18:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou niet durven. Straks staat TS voor mijn deur, straks word ik ontslagen, heb ik geen kleurtje en geen knopjes meer. Moet ik mijn zakelijke PC en telefoon inleveren, rijd ze terug met mijn lease auto. En dan heb ik het nog niet eens over mijn 7 kinderen, hoe moet ik die voeden zonder mijn mod-inkomsten?
ohquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja dat weet ik oetlul, haal ik netjes je naam weg....
Ik las ''ik heb een stageplek voor jou''.quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:52 schreef Ikbenserieus het volgende:
YVONNE! YVONNEE! YVONNEEE! IK BEN STAPELGEK OP JOUWWWWW
quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:23 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik nip nog even van mn sherry terwijl ik dit topic doorlees.
Dank je, het was echter gewoon een weerspiegeling van mijn moment.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:26 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Dat was een zeer mooie reactie van U.
Weerspiegelingen kunnen ook mooi zijn.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:26 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dank je, het was echter gewoon een weerspiegeling van mijn moment.
Iemand noemde dit een baggertopic. Tvp dusquote:Op woensdag 29 juni 2011 18:05 schreef yvonne het volgende:
De te verwachten reacties:
Mods mogen veel meer dan wij
Als ik zo'n topic open krijg ik een ban
Admins die denken meer te mogen
yvonne
Wilt U dit topic gaarne sluiten oetlul?quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:15 schreef smegmanus het volgende:
TS wanneer mag ik met je/uw dochter daten.
Ben van nature lief en maar 825 notes.
Gr gr topmod smegmanus.
Nee meneer motorpak met ogen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:16 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Wilt U dit topic gaarne sluiten oetlul?
Dat tegen een neger zeggen is best wel dubieus toch?quote:
Ja, was de bedoeling ookquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat tegen een neger zeggen is best wel dubieus toch?
OHH IK DACHT ZO EEN MOTORPAK MET 2 VAN OGEN OPGEPLAKT ZO HA HAquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:20 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ja, was de bedoeling ook
Snap dat dan
Hahahahaha. Snap er geen reet van.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:21 schreef K-Cash het volgende:
[..]
OHH IK DACHT ZO EEN MOTORPAK MET 2 VAN OGEN OPGEPLAKT ZO HA HA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |