Durft hij niet.quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:08 schreef gogosweden het volgende:
waar blijft smegmanus met zijn slotje?![]()
Rebels.quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:08 schreef coban het volgende:
Mods mogen veel meer dan wij
Als ik zo'n topic open krijg ik een ban
Admins die denken meer te mogen
Yvonne
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar KLB verkiezingen 2012.
die kan ze niet krijgen oetlulquote:Op woensdag 29 juni 2011 18:10 schreef stevenmac26 het volgende:
wanneer krijgt zij eens een ban, pfff
crewbash of zie je mijn blauwe kleurtje niet kleurenblinde?quote:
ban me dan maarquote:Op woensdag 29 juni 2011 18:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
crewbash of zie je mijn blauwe kleurtje niet kleurenblinde?
Sarcasme druipt er vanafquote:Op woensdag 29 juni 2011 18:13 schreef SuperwormJim het volgende:
Wat een goed topic.
Het is natuurlijk logisch dat mods en fa's iets meer mogen dan de users. Hetzelfde geldt voor het verschil tussen de users. Sommigen mogen nu eenmaal iets meer dan anderen. Gelukkig is niemand hetzelfde; de regels moeten soepel kunnen worden toegepast.
yvonne
Daarom ben jij dus geen mod.quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:13 schreef Karina het volgende:
Als ik mod was zou ik elke dat zo een topic openen, al was het maar om iedereen op de kast te jagen
Nee, nee, je begrijpt het verkeerd. Bij sarcasme zou dit er bij staan:quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:13 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Sarcasme druipt er vanaf [ afbeelding ]
Zure Mod allertquote:Op woensdag 29 juni 2011 18:13 schreef SuperwormJim het volgende:
Wat een goed topic.
Het is natuurlijk logisch dat mods en fa's iets meer mogen dan de users. Hetzelfde geldt voor het verschil tussen de users. Sommigen mogen nu eenmaal iets meer dan anderen. Gelukkig is niemand hetzelfde; de regels moeten soepel kunnen worden toegepast.
yvonne
quote:
Jij adoreert nooit.quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:14 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee, nee, je begrijpt het verkeerd. Bij sarcasme zou dit er bij staan:
Heb je éénmalig van TS genote?quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:13 schreef smegmanus het volgende:
Ik heb TS éénmalig genote, toen had ik geen internet meer en gaven de koeien 3 weken lang zure melk. Ja hallo, pas wel op zeg.
Denken dat mods kunnen bannenquote:Op woensdag 29 juni 2011 18:15 schreef Karina het volgende:
[..]
ALS ik het was had jij al een ban aan je broek
Toekomstige PTA mod hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |