Nee kut, ik wil mod spelen op klb, zo moeilijk is dat toch niet??quote:wo 29 juni 2011 17:22u door Yvonne
Hee Steven,
Hoe gaat het dushi?
We zitten al een tijdje na te denken over of jij misschien forumadmin wilt zijn?
Wat dacht jij ervan?
Jij lijkt ons verder gewoon een zeer goed geschikte kandidaat!
Gr.
Yvonne
Dit is niet om te lachen jaquote:
Sinds wanneer is het verboden om pm's te posten?quote:
Houdoequote:
Net nieuw, uurtje geleden ofzoquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is het verboden om pm's te posten?
Wanneer danquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:28 schreef porsche1 het volgende:
Nep.
Want ik word toch eerder mod dan jij.
Weet niet.quote:
Shit man, ze vertellen mij echt nooit wat hequote:
Wie ben jij eigelijk?quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:29 schreef Madame_Paon het volgende:
Zelfs ik zou nog eerder als mod worden gevraagd.
En dat wil wat zeggen.
Eet eens wat danquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:30 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Ik kreeg een oprisping en nu zitten er zure stukjes in mijn keelgat.
Dat weet je best.quote:
Ja of je valt gewoon niet opquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:31 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat weet je best.
Anders heb je de afgelopen 3 maanden niet opgelet.
shit..quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En toch kijk en post je, dus ergens heb je dat wel
Dat zullen veel mensen niet met je eens zijn.quote:
Pm naar wat users gestuurd en niemand kent je dus wat doe je nou stoer?quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:33 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat zullen veel mensen niet met je eens zijn.
Ik had zelfs mijn eigen fantopic.quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Pm naar wat users gestuurd en niemand kent je dus wat doe je nou stoer?
En je bent nog een wijf ook
Je bent gewoon geowned door haarquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:36 schreef HSG het volgende:
[..]
Je bent gewoon geowned door haarhahah echt, wanneer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Ik let gewoon niet op, mijn excuses hahaquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:36 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik had zelfs mijn eigen fantopic.
Bekend willen zijn op een internetforumquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
wel manquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:41 schreef nuget het volgende:
wilt![]()
![]()
Dat is dus 100% zeker geen Yvonne hehe
Ik heb haat aan Indianenquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:44 schreef Pharkus het volgende:
Indianen is dit niks voor je om te modden? kortste weg naar KLB-mod
Oke oke, ik kan niet wachtenquote:
Je goed gedragen en "solliciteren", neem ik aan.quote:
Gezien de drukte op dat forum is dat zo'n beetje de enige vereiste.quote:
bij dezequote:Op woensdag 29 juni 2011 17:51 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Je goed gedragen en "solliciteren", neem ik aan.
dat goed gedragen is niet nodigquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:51 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Je goed gedragen en "solliciteren", neem ik aan.
Triets.quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoi Shell, bij deze wil ik graag algemeen directeur worden.quote:
Het nog serieus nemen ookquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:52 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Triets.
Zelfde als kinderen doen, Ja toch mama!? Dat is wel zo he mama!
In be4 editquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het nog serieus nemen ook
Dat is past triets triest
Ik deed hem na hahah, check de quote maarquote:
Tja, bij jou weet je het maar nooit.quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het nog serieus nemen ook
Dat is past triets
Ahh je kent mijquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:54 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Tja, bij jou weet je het maar nooit.
Juni is het nerdquote:
deze manquote:Op woensdag 29 juni 2011 18:19 schreef vanBinsberge het volgende:
stevenmac26 erin
swarma en de rest eruit. +adelante mag blijven
idd ik wordtquote:
En deze ook natuurlijkquote:
Ik ben toch ook een dushiquote:
Mee eens.quote:
Dat eigen adoreren begint een beetje irritant te worden.quote:
Tuurlijk, althans, de betekenis van dushi slaat op jouw persoonlijkheid.quote:
Ja zo noemt Yvonne mij nou, wanneer ze mij mailt,smst, pm stuurt, altijd begint ze met he dushiquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Tuurlijk, althans, de betekenis van dushi slaat op jouw persoonlijkheid.
Echter, het woord dushi
Ook die keer dat ze aan je zak zat? of was ze toen stil?quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja zo noemt Yvonne mij nou, wanneer ze mij mailt,smst, pm stuurt, altijd begint ze met he dushi
Alleen wanneer ze mij pijpt is ze stil, dan heeft ze haar mondje al volquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ook die keer dat ze aan je zak zat? of was ze toen stil?
quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Alleen wanneer ze mij pijpt is ze stil, dan heeft ze haar mondje al vol
Ja ik was vergeten er een screen van te makenquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
Wil je toch een keer in blauw zien man, die vorige keer heb ik het gemist
Deze man spreekt de harde waarheidquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:11 schreef hugecooll het volgende:
stevenmac heeft altijd wel relaxte posts, porsche1 is daarentegen gewoon een mongool
wat?quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:52 schreef GSbrder het volgende:
TS doet naar voorbeeld van Hans Teeuwen zijn eigen interpretatie van een Beatrixje.
Ja harde vraagquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:59 schreef Buitendam het volgende:
Wanneer krijgt ie nou éindelijk eens een kans?!
quote:Hallo,
Mocht je admin worden, ben ik bereid om voor 250 euro je account over te kopen, zodat ik dus admin word. Maar dat het lijkt dat jij het bent.
Over de prijs is nog te onderhandelen
Hopelijk hoor ik snel van je.
Deze manquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:14 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik kreeg dit wel als DM van ene verwarmingsbank!!!!
[..]
quote:Dit is een serieuze reactie en als ik jou was zou ik maar even serieus gaan overwegen of je je account wilt verkopen.
Want 250 euro is toch een leuk zakcentje voor je lijkt me, en hierover is nog te onderhandelen.
quote:Voor 400 euro hebben we een deal, ik wil wel eerst zien dat je admin bent.
Oke?
quote:Oke dan, zodra je admin bent kan je mij je rekeningnummer sturen. Ik zal je dan eerst ¤200,- overmaken, waarna jij me jouw wachtwoord geeft. Vervolgens zal ik dan de andere ¤200,- overmaken. Graag dit stil te houden.
quote:Ik heb toch het idee dat je mij niet helemaal serieus neemt. Daarom wil ik je vragen om alvast je rekeningnummer naar mij te sturen zodat ik al een ¤50,- over kan maken. Je moet weten dat ik serieuze interesse heb.
Das mooi.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:41 schreef verwarmingsbank het volgende:
He TS ik hoef dat kankeraccount van je niet meer !!
Over welke 200 euro heb jij het nou weer? Autistische lamlul !quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:43 schreef stevenmac26 het volgende:
hahahah toch bedankt voor die 200euro he nerd
Ja!quote:
Die je net overmaakte aan mijquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:44 schreef verwarmingsbank het volgende:
[..]
Over welke 200 euro heb jij het nou weer? Autistische lamlul !
Ik deed niksquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:43 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Das mooi.
Handel in accounts is namelijk verboden.
Tot ziens.
Yvonne is daar te alim voor. Verzonnen topicsquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee kut, ik wil mod spelen op klb, zo moeilijk is dat toch niet??
Klacht: Fok wil dat ik forumadmin word maar ik zie dat niet zitten hoor!
Kut man, ik haat alim mensenquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:46 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Yvonne is daar te alim voor. Verzonnen topics
IS goedquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:46 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Jij bent mijn held. Zullen vriendjes op Fok! worden?
Waarom zit jij nou weer krokodillentranen te huilen?quote:
Straks ben ik ook de lul omdat iemand mijn account wou kopenquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:47 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Waarom zit jij nou weer krokodillentranen te huilen?
Jij zal nooit den lul zijn. Ik ga voor je door het vuur. Ik zal me voor je opofferen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Straks ben ik ook de lul omdat iemand mijn account wou kopen
Ik ook.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:50 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Jij zal nooit den lul zijn. Ik ga voor je door het vuur. Ik zal me voor je opofferen.
nee dan had ik het misschien gemist.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:51 schreef stevenmac26 het volgende:
Eigelijk had ik hierover gewoon een aparte topic moeten maken
Hey laat hem met rust Ludo! Ik dacht dat je goed werd nadat je dood was gemaakt door Morris!quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:52 schreef LudoSanders het volgende:
Hopelijk op dat WO II forum van yvonne, kun je hier mooi verdwijnen.
Ik moest lachenquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:52 schreef LudoSanders het volgende:
Dat was gewoon een leugen. Hij heeft ondertussen alweer genoeg slechte dingen gedaan.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:52 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Hey laat hem met rust Ludo! Ik dacht dat je goed werd nadat je dood was gemaakt door Morris!
Praat me bij, schatje.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:58 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat was gewoon een leugen. Hij heeft ondertussen alweer genoeg slechte dingen gedaan.
quote:
Ken ik alledrie nietquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:03 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Martijns vingers gebroken, Maxime neergeschoten, Frederik bedreigd, ...
Ik moet even nadenken hoor. Ik weet niet meer wat hij precies heeft uitgespookt de afgelopen jaren.
Martijn Huygens, gespeeld door Peter Post. Te zien van april 2008 tot oktober 2010.quote:
Hij had wel een happyending met die verwarmingsbank ja hahahaquote:
Wat wou je neerzetten dan?quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:11 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Ik wilde hier eerst iets anders neerzetten maar dan krijg ik weer een ban.
WO I, ludo, WO I...quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:52 schreef LudoSanders het volgende:
Daar is ook goed hoorquote:
Ik kreeg een keer een weekban omdat ik in een klb topic van haar "yvonnequote:Op woensdag 29 juni 2011 22:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat wou je neerzetten dan?
Van mij mag het
Ja maar dit is een topic van mij dus doe maarquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:14 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ik kreeg een keer een weekban omdat ik in een klb topic van haar "yvonne" had geplaatst.
Er is iets mis met jouw defenitie van hard.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:22 schreef Kekster het volgende:
400 harde euro's voor dit topic
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Flikker lekker weer op naar onz zemmelquote:
Ehhh ik kom heel af en toe in onz.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:08 schreef Trollscience het volgende:
Zelf zat je eerst ook in ONZ hypocriet![]()
zemmel = oostenrijkse broodbol![]()
![]()
DM van verwarmingsbank bedoel jequote:
Ja en ik krijg 500euro dan van ene verwarmingsbankquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:29 schreef Zapato het volgende:
Dm dan, maakt niet zoveel uit. Hoe chill
Zou wel mooi zijn, Ajax als admin
Ik zou meer vragen, wel goed verdienenquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja en ik krijg 500euro dan van ene verwarmingsbank
Sowieso, het inschattingsvermogen hebben van een aap op LSD. Alsof jij oot admin wordtquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:33 schreef stevenmac26 het volgende:
Hij is geloof al geband door Netsplitter omdat je niet mag handelen in accounts
Ik vond het al vreemd dat mensen dit topic serieus namenquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:35 schreef Zapato het volgende:
[..]
Sowieso, het inschattingsvermogen hebben van een aap op LSD. Alsof jij oot admin wordt
No offence
3 augustus van der sarquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik vond het al vreemd dat mensen dit topic serieus namen
Daar ben ik zeker aanwezig.quote:
Ik kon het ook haast niet geloven, dat Yvonne zo omhoog zat met gebrek aan admins dat ze jou zou vragen...quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik vond het al vreemd dat mensen dit topic serieus namen
quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
DM van verwarmingsbank bedoel je
[ afbeelding ]
Hier helemaal hahahaha
EN toch deed je het een beetjequote:Op woensdag 29 juni 2011 23:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik kon het ook haast niet geloven, dat Yvonne zo omhoog zat met gebrek aan admins dat ze jou zou vragen...
Ernstig of nietquote:
Nee manquote:
Nee zo sneu ben ik nietquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:44 schreef Zapato het volgende:
Stiekem verdenk ik steven van het maken van de kloon verwarmingsbank
Okquote:
Helaas is het waar jaquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:52 schreef TheNetwork het volgende:
Die pic op pagina 5.![]()
, Verwarmingsbank
, als dat waar is.
Topic: A. Als dit waar was, nu niet meer.
B. Als dit niet waar was, slapen de feedback hooligans.
C. Met A en B als gezegd, moet ik dit serieus nemen?
D. ik geloofde die PM van Yvone wel..... ach ja. ''Duchi'' hoor je genoeg in de Randstad.![]()
Jij zet wel moeite in dit topic gozer.... speciaal for hem moeten we een grapmod invoeren.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ehhh ik kom heel af en toe in onz.
1x een week lang omdat ik een klb ban had
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |