quote:Ik heb toch het idee dat je mij niet helemaal serieus neemt. Daarom wil ik je vragen om alvast je rekeningnummer naar mij te sturen zodat ik al een ¤50,- over kan maken. Je moet weten dat ik serieuze interesse heb.
Das mooi.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:41 schreef verwarmingsbank het volgende:
He TS ik hoef dat kankeraccount van je niet meer !!
Over welke 200 euro heb jij het nou weer? Autistische lamlul !quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:43 schreef stevenmac26 het volgende:
hahahah toch bedankt voor die 200euro he nerd
Ja!quote:
Die je net overmaakte aan mijquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:44 schreef verwarmingsbank het volgende:
[..]
Over welke 200 euro heb jij het nou weer? Autistische lamlul !
Ik deed niksquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:43 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Das mooi.
Handel in accounts is namelijk verboden.
Tot ziens.
Yvonne is daar te alim voor. Verzonnen topicsquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee kut, ik wil mod spelen op klb, zo moeilijk is dat toch niet??
Klacht: Fok wil dat ik forumadmin word maar ik zie dat niet zitten hoor!
Kut man, ik haat alim mensenquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:46 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Yvonne is daar te alim voor. Verzonnen topics
IS goedquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:46 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Jij bent mijn held. Zullen vriendjes op Fok! worden?
Waarom zit jij nou weer krokodillentranen te huilen?quote:
Straks ben ik ook de lul omdat iemand mijn account wou kopenquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:47 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Waarom zit jij nou weer krokodillentranen te huilen?
Jij zal nooit den lul zijn. Ik ga voor je door het vuur. Ik zal me voor je opofferen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Straks ben ik ook de lul omdat iemand mijn account wou kopen
Ik ook.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:50 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Jij zal nooit den lul zijn. Ik ga voor je door het vuur. Ik zal me voor je opofferen.
nee dan had ik het misschien gemist.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:51 schreef stevenmac26 het volgende:
Eigelijk had ik hierover gewoon een aparte topic moeten maken
Hey laat hem met rust Ludo! Ik dacht dat je goed werd nadat je dood was gemaakt door Morris!quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:52 schreef LudoSanders het volgende:
Hopelijk op dat WO II forum van yvonne, kun je hier mooi verdwijnen.
Ik moest lachenquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:52 schreef LudoSanders het volgende:
Dat was gewoon een leugen. Hij heeft ondertussen alweer genoeg slechte dingen gedaan.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:52 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Hey laat hem met rust Ludo! Ik dacht dat je goed werd nadat je dood was gemaakt door Morris!
Praat me bij, schatje.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:58 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat was gewoon een leugen. Hij heeft ondertussen alweer genoeg slechte dingen gedaan.
quote:
Ken ik alledrie nietquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:03 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Martijns vingers gebroken, Maxime neergeschoten, Frederik bedreigd, ...
Ik moet even nadenken hoor. Ik weet niet meer wat hij precies heeft uitgespookt de afgelopen jaren.
Martijn Huygens, gespeeld door Peter Post. Te zien van april 2008 tot oktober 2010.quote:
Hij had wel een happyending met die verwarmingsbank ja hahahaquote:
Wat wou je neerzetten dan?quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:11 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Ik wilde hier eerst iets anders neerzetten maar dan krijg ik weer een ban.
WO I, ludo, WO I...quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:52 schreef LudoSanders het volgende:
Daar is ook goed hoorquote:
Ik kreeg een keer een weekban omdat ik in een klb topic van haar "yvonnequote:Op woensdag 29 juni 2011 22:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat wou je neerzetten dan?
Van mij mag het
Ja maar dit is een topic van mij dus doe maarquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:14 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ik kreeg een keer een weekban omdat ik in een klb topic van haar "yvonne" had geplaatst.
Er is iets mis met jouw defenitie van hard.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:22 schreef Kekster het volgende:
400 harde euro's voor dit topic
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |