Flikker lekker weer op naar onz zemmelquote:
Ehhh ik kom heel af en toe in onz.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:08 schreef Trollscience het volgende:
Zelf zat je eerst ook in ONZ hypocriet![]()
zemmel = oostenrijkse broodbol![]()
![]()
DM van verwarmingsbank bedoel jequote:
Ja en ik krijg 500euro dan van ene verwarmingsbankquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:29 schreef Zapato het volgende:
Dm dan, maakt niet zoveel uit. Hoe chill
Zou wel mooi zijn, Ajax als admin
Ik zou meer vragen, wel goed verdienenquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja en ik krijg 500euro dan van ene verwarmingsbank
Sowieso, het inschattingsvermogen hebben van een aap op LSD. Alsof jij oot admin wordtquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:33 schreef stevenmac26 het volgende:
Hij is geloof al geband door Netsplitter omdat je niet mag handelen in accounts
Ik vond het al vreemd dat mensen dit topic serieus namenquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:35 schreef Zapato het volgende:
[..]
Sowieso, het inschattingsvermogen hebben van een aap op LSD. Alsof jij oot admin wordt
No offence
3 augustus van der sarquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik vond het al vreemd dat mensen dit topic serieus namen
Daar ben ik zeker aanwezig.quote:
Ik kon het ook haast niet geloven, dat Yvonne zo omhoog zat met gebrek aan admins dat ze jou zou vragen...quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik vond het al vreemd dat mensen dit topic serieus namen
quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
DM van verwarmingsbank bedoel je
[ afbeelding ]
Hier helemaal hahahaha
EN toch deed je het een beetjequote:Op woensdag 29 juni 2011 23:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik kon het ook haast niet geloven, dat Yvonne zo omhoog zat met gebrek aan admins dat ze jou zou vragen...
Ernstig of nietquote:
Nee manquote:
Nee zo sneu ben ik nietquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:44 schreef Zapato het volgende:
Stiekem verdenk ik steven van het maken van de kloon verwarmingsbank
Okquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |