Ik ben toch ook een dushiquote:
Mee eens.quote:
Dat eigen adoreren begint een beetje irritant te worden.quote:
Tuurlijk, althans, de betekenis van dushi slaat op jouw persoonlijkheid.quote:
Ja zo noemt Yvonne mij nou, wanneer ze mij mailt,smst, pm stuurt, altijd begint ze met he dushiquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Tuurlijk, althans, de betekenis van dushi slaat op jouw persoonlijkheid.
Echter, het woord dushi
Ook die keer dat ze aan je zak zat? of was ze toen stil?quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja zo noemt Yvonne mij nou, wanneer ze mij mailt,smst, pm stuurt, altijd begint ze met he dushi
Alleen wanneer ze mij pijpt is ze stil, dan heeft ze haar mondje al volquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ook die keer dat ze aan je zak zat? of was ze toen stil?
quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Alleen wanneer ze mij pijpt is ze stil, dan heeft ze haar mondje al vol
Ja ik was vergeten er een screen van te makenquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
Wil je toch een keer in blauw zien man, die vorige keer heb ik het gemist
Deze man spreekt de harde waarheidquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:11 schreef hugecooll het volgende:
stevenmac heeft altijd wel relaxte posts, porsche1 is daarentegen gewoon een mongool
wat?quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:52 schreef GSbrder het volgende:
TS doet naar voorbeeld van Hans Teeuwen zijn eigen interpretatie van een Beatrixje.
Ja harde vraagquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:59 schreef Buitendam het volgende:
Wanneer krijgt ie nou éindelijk eens een kans?!
quote:Hallo,
Mocht je admin worden, ben ik bereid om voor 250 euro je account over te kopen, zodat ik dus admin word. Maar dat het lijkt dat jij het bent.
Over de prijs is nog te onderhandelen
Hopelijk hoor ik snel van je.
Deze manquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:14 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik kreeg dit wel als DM van ene verwarmingsbank!!!!
[..]
quote:Dit is een serieuze reactie en als ik jou was zou ik maar even serieus gaan overwegen of je je account wilt verkopen.
Want 250 euro is toch een leuk zakcentje voor je lijkt me, en hierover is nog te onderhandelen.
quote:Voor 400 euro hebben we een deal, ik wil wel eerst zien dat je admin bent.
Oke?
quote:Oke dan, zodra je admin bent kan je mij je rekeningnummer sturen. Ik zal je dan eerst ¤200,- overmaken, waarna jij me jouw wachtwoord geeft. Vervolgens zal ik dan de andere ¤200,- overmaken. Graag dit stil te houden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |