Ik vind amu wel leuk..speel wel redelijk tanky.Die 9/0/21 build met mana regen / cdr / magic penetration runes was mij toch wat té squishy.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:48 schreef mikukuuu66 het volgende:
[..]
Hield zelf ook niet zo van tanks, maar vind Amumu gewoon leuk om te spelen en heb al een aantal keer het verschil kunnen maken in een potje dat niet zo goed begon door gewoon goed te gaan tanken. Zulke dingen maken het dan wel weer leuk.![]()
Overigens kun je Garen inderdaad als tank spelen.
Met een fatsoenlijk team en een tanky build is die ult wel redelijk OP ja, zeker wanneer je tegenstander zo handig is om met 5 man op een kluitje te gaan staan en je erin kan vliegen met bandage toss / flash.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:31 schreef mikukuuu66 het volgende:
Klopt, dan is ie best nog wel squishy. Die ulti van Amumu is wel OP in teamfights.![]()
Is de server trouwens nog steeds busy?
Op zich kan iedereen die gefarmed heeft goed pushenquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:59 schreef ems. het volgende:
Wacht maar tot je een gefarmde sivir/karthus/anivia ziet pushen
Als hij op busy staat gewoon de game client een keer of 10 opnieuw opstarten, dan kan je vanzelf wel een keer inloggen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:12 schreef mikukuuu66 het volgende:
Gvd, dacht dat ik nou onderhand wel een potje kon gaan doen...
Het is nu elke dag wel een probleem.
Je moet niet re-starten. Gewoon wachten tot ie op online springt, kan ff duren.quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:44 schreef Nystiq het volgende:
Server hele fucking dag op busy. Ik heb al 100x gerestart, maar er veranderd weinig.
Je moet hem niet restarten.quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:44 schreef Nystiq het volgende:
Server hele fucking dag op busy. Ik heb al 100x gerestart, maar er veranderd weinig.
Je moet de client niet opnieuw opstarten, gewoon wachten.quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:23 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Als hij op busy staat gewoon de game client een keer of 10 opnieuw opstarten, dan kan je vanzelf wel een keer inloggen.
Mensen die Singed chasenquote:
Yep. Mercibokoe.quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:52 schreef Monolith het volgende:
Wayward en Omnom toegevoegd aan de OP. Neem aan dat het EU accounts waren?
Haha ja!quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:46 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je moet de client niet opnieuw opstarten, gewoon wachten.
[..]
Mensen die Singed chasen_________!
Niet echt, maar ik begrijp wat je bedoelt. Mijn voorbeelden zijn geloof ik toch wel de hardste pushersquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:12 schreef jespertje het volgende:
[..]
Op zich kan iedereen die gefarmed heeft goed pushen
Corki, Sivir en Trisana zijn de beste wel. Eten turrets veel harder dan Karthus en Aniviaquote:Op woensdag 29 juni 2011 18:25 schreef ems. het volgende:
[..]
Niet echt, maar ik begrijp wat je bedoelt. Mijn voorbeelden zijn geloof ik toch wel de hardste pushers
Als je het over creepwaes melten hebt vind ikzelf malzahar een van de beste. Helaas bannen ze deze vaak op de elo waar ik op zitquote:Op woensdag 29 juni 2011 18:38 schreef ems. het volgende:
Je hebt ook gelijk. Ik zat te spacen en dacht bij pushen alleen aan creepwaves smelten.
Karthus met zijn E (die AoE-cirkel die belachelijk veel damage doet) en Anivia met dr ult zijn toch echt vele malen sneller. 2 seconden aan en de hele creepwave is weg. Dat gaat Corki dus echt niet lukken in die tijd.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:04 schreef jespertje het volgende:
[..]
Als je het over creepwaes melten hebt vind ikzelf malzahar een van de beste. Helaas bannen ze deze vaak op de elo waar ik op zitMet een gemiddeld potje hebt je toch al snel zon 200-250 creep kills
Pushen? Niet te negatief over Anivia eh, want nu heb ik zo het gevoel dat ze geldverspilling is.quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:26 schreef Keselo het volgende:
[..]
Corki, Sivir en Trisana zijn de beste wel. Eten turrets veel harder dan Karthus en Anivia
Het is ook geen carry, het is een AP. En natuurlijk doet ze niet veel damage op turrets, het is een caster..quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:26 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Pushen? Niet te negatief over Anivia eh, want nu heb ik zo het gevoel dat ze geldverspilling is.
Ik vind haar totaal GEEN carry namelijk :p
(Y) Nidaleequote:Op woensdag 29 juni 2011 19:44 schreef Zeroku het volgende:
Speel nu vrij aardig; Ashe, Teemo, Sona, Xin, Soraka, Sivir. Iemand nog een ideetje voor een nieuwe hero?
Hmmja. Die is wel tof op zich ja.quote:
Die wachttijden zijn er echt pas sinds Dreamhack, paar weken terug. Word er nu al schijtziek vanquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:35 schreef Kijana het volgende:
Flink irritant ja dat lange wachten. Ik ben sinds eergisteren begonnen, leuk spel. Met Kayle lukt het mij nu wel aardig, maar die is ook easy.
Ik ben helemaal nog niet gedisconnect vandaag maar als ze dan de queue disablen heb je daar ook bijster weinig aanquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:49 schreef ems. het volgende:
Ik heb vanmiddag ergens een ninja inlog gedaan en tot noch toe ben ik niet gedisconnect
Ze zijn een emergency maintenance aan het houdenquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:36 schreef MrManuel het volgende:
Gvd man..
Server: Unavailable en als ik er dan op klik bij Read More staat er Busy..
Maar inloggen ho maar..
SON,quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:42 schreef Zeroku het volgende:
Uit armoede maar even HoN gekocht. Daar heb je geen queue voor een queue.
Ik ga geen middag zitten wachten om een potje te spelen. In die tijd ben ik al toprating HoNquote:
Ik heb mijn laatste potje vanmiddag gespeeld. Heb ook gewoon geen zin om te wachten. Als ik wil spelen, wil ik meteen kunnen spelen. Zo niet, dan doe ik wat anders en kan Riot de rattentyfus krijgenquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik ga geen middag zitten wachten om een potje te spelen. In die tijd ben ik al toprating HoN.
Ja, dat heb ik dus ook. Straks ook, wilde ik even snel een potje doen. Queue van 30 minuten, naja wachten we dan maar op. Log in, wordt alles grijs, faalt de inlog en kan ik op een queue van 3 uur wachtenquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:49 schreef WaywardOne het volgende:
[..]
Ik heb mijn laatste potje vanmiddag gespeeld. Heb ook gewoon geen zin om te wachten. Als ik wil spelen, wil ik meteen kunnen spelen. Zo niet, dan doe ik wat anders en kan Riot de rattentyfus krijgen
Laatste game was ook met een leaver en 2 zeikerds dus daar zal het ook wel aan liggen. Tering kinderen in dat spel. Wilde ze echt zo graag stompen irl.
LoL zou 18 plus moeten zijn. En dan nog ben ik bang dat het geen verschil maakt. Te veel retards die met hun gedrag het spel verzieken.
Ja, daar wordt je ook echt zo moe van... en dan zelf het hardste falen..quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:50 schreef Kijana het volgende:
Mja ik ben ook al wat mensen tegengekomen die meteen noob roepen of boos worden om het minste geringste.
Inderdaad. Punkassloserbitchhomotrutkutlulgayteringtyfus-Riot.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dus ook. Straks ook, wilde ik even snel een potje doen. Queue van 30 minuten, naja wachten we dan maar op. Log in, wordt alles grijs, faalt de inlog en kan ik op een queue van 3 uur wachten.
Hmhm, ben benieuwd wat DotA 2 gaat brengen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:53 schreef WaywardOne het volgende:
[..]
Inderdaad. Punkassloserbitchhomotrutkutlulgayteringtyfus-Riot.![]()
Riot wanneer DotA er is
CRASHING SERVERS ROFLCOPTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hmhm, ben benieuwd wat DotA 2 gaat brengen.
3e Dag in a row voor mij al dat ik niet kan spelen na het werk.. ¬¬quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:37 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ze zijn een emergency maintenance aan het houden![]()
kut riot denk ik nog ff te kennen spelen na het werk, mooi niet dus
Had vanavond idd nog even snel zo'n potje met een poppy die er niets van snapte.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, daar wordt je ook echt zo moe van... en dan zelf het hardste falen..
Af en toe speel ik met een vriend die pas begonnen is en dan echt, ieder potje, zitten ze te zeveren over mijn score als Sona. Nee, 0/0/17 is inderdaad slechtquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Had vanavond idd nog even snel zo'n potje met een poppy die er niets van snapte.
Ja als je support speelt kun je je lol niet op. Idioten die denken dat je ze gaat lopen healen e.d. als ze in hun ééntje op 5 man inrennen, zoals jij zegt niet snappen dat je als support eigenlijk juist zo min mogelijk kills moet halen, enz.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Af en toe speel ik met een vriend die pas begonnen is en dan echt, ieder potje, zitten ze te zeveren over mijn score als Sona. Nee, 0/0/17 is inderdaad slecht. WANT JE HEBT GEEN KILLS!!!1!1111!
Ja, ook zo'n feest jaquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja als je support speelt kun je je lol niet op. Idioten die denken dat je ze gaat lopen healen e.d. als ze in hun ééntje op 5 man inrennen, zoals jij zegt niet snappen dat je als support eigenlijk juist zo min mogelijk kills moet halen, enz.
Nou ja dat ten eerste en ten tweede niet snappen dat als jij er ook in gaat je ze gewoon 2 kills feed ipv 1.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:00 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, ook zo'n feest ja. Dat mensen denken dat ze onoverwinnelijk zijn zolang er een support in de buurt is
.
Dat was alleen in WoW met een prot/holy paladin.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja als je support speelt kun je je lol niet op. Idioten die denken dat je ze gaat lopen healen e.d. als ze in hun ééntje op 5 man inrennen, zoals jij zegt niet snappen dat je als support eigenlijk juist zo min mogelijk kills moet halen, enz.
Fuck yeah.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:02 schreef Thormodo het volgende:
Prepare for EU West and EU Nordic & East!
http://eu.leagueoflegends(...).php?t=281831&page=1
[ afbeelding ]
HoN is bijna een exacte kopie van DotA.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:03 schreef EpicKnife het volgende:
Volledig overgestapt naar HoN en is het bepaald beter? En leuk voor newbs?
Btw DotA 2 dit en dat enzo, maar een normale trailer kan ik niet vinden..?
Zo bezien zijn we ongeveer van al het irritante gebrabbel af, met het vertrek van de Oost-Europeanen en Scandinaviërs.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:04 schreef WaywardOne het volgende:
[..]
Fuck yeah.
Geen Russen meer met hun hyroglyphen chat.
Niet per definitie beter. DotA was alleen een mod voor Warcraft III, HoN en LoL zijn games op zich en hebben dus sowieso veel meer ruimte om uit te breiden of om andere dingen toe te voegen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:06 schreef EpicKnife het volgende:
DotA is eerder dus ook beter of.. ? heb niets met dit soort spellen, LoL was de eerste en is wel tof
Ik mag het hopen. Word er schijtziek van.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zo bezien zijn we ongeveer van al het irritante gebrabbel af, met het vertrek van de Oost-Europeanen en Scandinaviërs.
Ik was ook van plan om RP aan te schaffen wanneer de servers weer fatsoenlijke capaciteit hebben.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:15 schreef EpicKnife het volgende:
Ik was namelijk van plan om binnenkort ff heel wat RP binnen te halen, 30 eu ofzo, of van dat geld HoN kopen? Denk de queue maar ff weg haha.
Zal nog wel even duren.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik was ook van plan om RP aan te schaffen wanneer de servers weer fatsoenlijke capaciteit hebben.
Ze hebben aparte teams die dat doen, de mensen die champions maken hebben niks te maken met de technische problemen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zal nog wel even duren.
Ze schijnen het belangrijker te vinden om zoveel mogelijk nieuwe heroes te introduceren.
Champs zat man, of laat ze wat taakverdeling doenquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zal nog wel even duren.
Ze schijnen het belangrijker te vinden om zoveel mogelijk nieuwe heroes te introduceren.
Ja, als wij mensen tekort hebben op systeembeheer zetten we ook altijd onze financiele administratie in om servers te beherenquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:28 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Champs zat man, of laat ze wat taakverdeling doen
Zoals aangegeven heeft dat over het algemeen niet zoveel met elkaar te maken. Ook al denken mensen vaak dat ICT'ers gewoon één grote groep mensen zijn die 'iets met computers' doen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zal nog wel even duren.
Ja. Dat snap ik, maar je snapt toch hopelijk wel wat voor beeld dat richting je userbase geeft? Als je maar nieuwe heroes (Yorick, nu weer Leona) blijft announcen, maar ondertussen wel omkomt van de queues en andere vage errors waar niets mee gedaan wordt.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zoals aangegeven heeft dat over het algemeen niet zoveel met elkaar te maken. Ook al denken mensen vaak dat ICT'ers gewoon één grote groep mensen zijn die 'iets met computers' doen.
Klopt, maar ik zie bijvoorbeeld ook erg vaak stoeptegel leggers die games developen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:29 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Ja, als wij mensen tekort hebben op systeembeheer zetten we ook altijd onze financiele administratie in om servers te beheren
Ja, dat snap ikquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:28 schreef Nystiq het volgende:
[..]
Ze hebben aparte teams die dat doen, de mensen die champions maken hebben niks te maken met de technische problemen.
Als je met Amerika wilt spelen vanuit Europa krijg je echt een hoge ping = lag. En ze splitten de servers zodat er minder problemen komen voor de EU servers en kortere login queues.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:38 schreef EpicKnife het volgende:
Waarom eigenlijk al die gesplitste servers? Ik wil lekker met amerika kunnen spelen. Ze hebben toch zulke goede servers.
Die splitsing is alleen in Europa. US was sowieso al apart.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:38 schreef EpicKnife het volgende:
Waarom eigenlijk al die gesplitste servers? Ik wil lekker met amerika kunnen spelen. Ze hebben toch zulke goede servers.
Jammer van Scandinavië, maar Russen zijn inderdaad toch wel de #1 trolls (en in andere games overigens ook hackers, kijk maar naar de statistieken, het is schrikbarend) van EUquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:04 schreef WaywardOne het volgende:
[..]
Fuck yeah.
Geen Russen meer met hun hyroglyphen chat.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:45 schreef EpicKnife het volgende:
Maar ik lagg nooit wanneer ik met amerikanen op de xbox ofzo game hoor? Of is dat een ander verhaal?
Jij zegt "xbox"quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:56 schreef EpicKnife het volgende:
Ik speel geen kutspellen.
Cs heb je niet op de xbox of ben ik scheel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |