Fuck yeah.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:02 schreef Thormodo het volgende:
Prepare for EU West and EU Nordic & East!
http://eu.leagueoflegends(...).php?t=281831&page=1
[ afbeelding ]
HoN is bijna een exacte kopie van DotA.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:03 schreef EpicKnife het volgende:
Volledig overgestapt naar HoN en is het bepaald beter? En leuk voor newbs?
Btw DotA 2 dit en dat enzo, maar een normale trailer kan ik niet vinden..?
Zo bezien zijn we ongeveer van al het irritante gebrabbel af, met het vertrek van de Oost-Europeanen en Scandinaviërs.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:04 schreef WaywardOne het volgende:
[..]
Fuck yeah.
Geen Russen meer met hun hyroglyphen chat.
Niet per definitie beter. DotA was alleen een mod voor Warcraft III, HoN en LoL zijn games op zich en hebben dus sowieso veel meer ruimte om uit te breiden of om andere dingen toe te voegen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:06 schreef EpicKnife het volgende:
DotA is eerder dus ook beter of.. ? heb niets met dit soort spellen, LoL was de eerste en is wel tof
Ik mag het hopen. Word er schijtziek van.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zo bezien zijn we ongeveer van al het irritante gebrabbel af, met het vertrek van de Oost-Europeanen en Scandinaviërs.
Ik was ook van plan om RP aan te schaffen wanneer de servers weer fatsoenlijke capaciteit hebben.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:15 schreef EpicKnife het volgende:
Ik was namelijk van plan om binnenkort ff heel wat RP binnen te halen, 30 eu ofzo, of van dat geld HoN kopen? Denk de queue maar ff weg haha.
Zal nog wel even duren.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik was ook van plan om RP aan te schaffen wanneer de servers weer fatsoenlijke capaciteit hebben.
Ze hebben aparte teams die dat doen, de mensen die champions maken hebben niks te maken met de technische problemen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zal nog wel even duren.
Ze schijnen het belangrijker te vinden om zoveel mogelijk nieuwe heroes te introduceren.
Champs zat man, of laat ze wat taakverdeling doenquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zal nog wel even duren.
Ze schijnen het belangrijker te vinden om zoveel mogelijk nieuwe heroes te introduceren.
Ja, als wij mensen tekort hebben op systeembeheer zetten we ook altijd onze financiele administratie in om servers te beherenquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:28 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Champs zat man, of laat ze wat taakverdeling doen
Zoals aangegeven heeft dat over het algemeen niet zoveel met elkaar te maken. Ook al denken mensen vaak dat ICT'ers gewoon één grote groep mensen zijn die 'iets met computers' doen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zal nog wel even duren.
Ja. Dat snap ik, maar je snapt toch hopelijk wel wat voor beeld dat richting je userbase geeft? Als je maar nieuwe heroes (Yorick, nu weer Leona) blijft announcen, maar ondertussen wel omkomt van de queues en andere vage errors waar niets mee gedaan wordt.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zoals aangegeven heeft dat over het algemeen niet zoveel met elkaar te maken. Ook al denken mensen vaak dat ICT'ers gewoon één grote groep mensen zijn die 'iets met computers' doen.
Klopt, maar ik zie bijvoorbeeld ook erg vaak stoeptegel leggers die games developen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:29 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Ja, als wij mensen tekort hebben op systeembeheer zetten we ook altijd onze financiele administratie in om servers te beheren
Ja, dat snap ikquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:28 schreef Nystiq het volgende:
[..]
Ze hebben aparte teams die dat doen, de mensen die champions maken hebben niks te maken met de technische problemen.
Als je met Amerika wilt spelen vanuit Europa krijg je echt een hoge ping = lag. En ze splitten de servers zodat er minder problemen komen voor de EU servers en kortere login queues.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:38 schreef EpicKnife het volgende:
Waarom eigenlijk al die gesplitste servers? Ik wil lekker met amerika kunnen spelen. Ze hebben toch zulke goede servers.
Die splitsing is alleen in Europa. US was sowieso al apart.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:38 schreef EpicKnife het volgende:
Waarom eigenlijk al die gesplitste servers? Ik wil lekker met amerika kunnen spelen. Ze hebben toch zulke goede servers.
Jammer van Scandinavië, maar Russen zijn inderdaad toch wel de #1 trolls (en in andere games overigens ook hackers, kijk maar naar de statistieken, het is schrikbarend) van EUquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:04 schreef WaywardOne het volgende:
[..]
Fuck yeah.
Geen Russen meer met hun hyroglyphen chat.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:45 schreef EpicKnife het volgende:
Maar ik lagg nooit wanneer ik met amerikanen op de xbox ofzo game hoor? Of is dat een ander verhaal?
Jij zegt "xbox"quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:56 schreef EpicKnife het volgende:
Ik speel geen kutspellen.
Cs heb je niet op de xbox of ben ik scheel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |