Ik ben helemaal nog niet gedisconnect vandaag maar als ze dan de queue disablen heb je daar ook bijster weinig aanquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:49 schreef ems. het volgende:
Ik heb vanmiddag ergens een ninja inlog gedaan en tot noch toe ben ik niet gedisconnect
Ze zijn een emergency maintenance aan het houdenquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:36 schreef MrManuel het volgende:
Gvd man..
Server: Unavailable en als ik er dan op klik bij Read More staat er Busy..
Maar inloggen ho maar..
SON,quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:42 schreef Zeroku het volgende:
Uit armoede maar even HoN gekocht. Daar heb je geen queue voor een queue.
Ik ga geen middag zitten wachten om een potje te spelen. In die tijd ben ik al toprating HoNquote:
Ik heb mijn laatste potje vanmiddag gespeeld. Heb ook gewoon geen zin om te wachten. Als ik wil spelen, wil ik meteen kunnen spelen. Zo niet, dan doe ik wat anders en kan Riot de rattentyfus krijgenquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik ga geen middag zitten wachten om een potje te spelen. In die tijd ben ik al toprating HoN.
Ja, dat heb ik dus ook. Straks ook, wilde ik even snel een potje doen. Queue van 30 minuten, naja wachten we dan maar op. Log in, wordt alles grijs, faalt de inlog en kan ik op een queue van 3 uur wachtenquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:49 schreef WaywardOne het volgende:
[..]
Ik heb mijn laatste potje vanmiddag gespeeld. Heb ook gewoon geen zin om te wachten. Als ik wil spelen, wil ik meteen kunnen spelen. Zo niet, dan doe ik wat anders en kan Riot de rattentyfus krijgen
Laatste game was ook met een leaver en 2 zeikerds dus daar zal het ook wel aan liggen. Tering kinderen in dat spel. Wilde ze echt zo graag stompen irl.
LoL zou 18 plus moeten zijn. En dan nog ben ik bang dat het geen verschil maakt. Te veel retards die met hun gedrag het spel verzieken.
Ja, daar wordt je ook echt zo moe van... en dan zelf het hardste falen..quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:50 schreef Kijana het volgende:
Mja ik ben ook al wat mensen tegengekomen die meteen noob roepen of boos worden om het minste geringste.
Inderdaad. Punkassloserbitchhomotrutkutlulgayteringtyfus-Riot.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dus ook. Straks ook, wilde ik even snel een potje doen. Queue van 30 minuten, naja wachten we dan maar op. Log in, wordt alles grijs, faalt de inlog en kan ik op een queue van 3 uur wachten.
Hmhm, ben benieuwd wat DotA 2 gaat brengen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:53 schreef WaywardOne het volgende:
[..]
Inderdaad. Punkassloserbitchhomotrutkutlulgayteringtyfus-Riot.![]()
Riot wanneer DotA er is
CRASHING SERVERS ROFLCOPTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hmhm, ben benieuwd wat DotA 2 gaat brengen.
3e Dag in a row voor mij al dat ik niet kan spelen na het werk.. ¬¬quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:37 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ze zijn een emergency maintenance aan het houden![]()
kut riot denk ik nog ff te kennen spelen na het werk, mooi niet dus
Had vanavond idd nog even snel zo'n potje met een poppy die er niets van snapte.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, daar wordt je ook echt zo moe van... en dan zelf het hardste falen..
Af en toe speel ik met een vriend die pas begonnen is en dan echt, ieder potje, zitten ze te zeveren over mijn score als Sona. Nee, 0/0/17 is inderdaad slechtquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Had vanavond idd nog even snel zo'n potje met een poppy die er niets van snapte.
Ja als je support speelt kun je je lol niet op. Idioten die denken dat je ze gaat lopen healen e.d. als ze in hun ééntje op 5 man inrennen, zoals jij zegt niet snappen dat je als support eigenlijk juist zo min mogelijk kills moet halen, enz.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Af en toe speel ik met een vriend die pas begonnen is en dan echt, ieder potje, zitten ze te zeveren over mijn score als Sona. Nee, 0/0/17 is inderdaad slecht. WANT JE HEBT GEEN KILLS!!!1!1111!
Ja, ook zo'n feest jaquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja als je support speelt kun je je lol niet op. Idioten die denken dat je ze gaat lopen healen e.d. als ze in hun ééntje op 5 man inrennen, zoals jij zegt niet snappen dat je als support eigenlijk juist zo min mogelijk kills moet halen, enz.
Nou ja dat ten eerste en ten tweede niet snappen dat als jij er ook in gaat je ze gewoon 2 kills feed ipv 1.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:00 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, ook zo'n feest ja. Dat mensen denken dat ze onoverwinnelijk zijn zolang er een support in de buurt is
.
Dat was alleen in WoW met een prot/holy paladin.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja als je support speelt kun je je lol niet op. Idioten die denken dat je ze gaat lopen healen e.d. als ze in hun ééntje op 5 man inrennen, zoals jij zegt niet snappen dat je als support eigenlijk juist zo min mogelijk kills moet halen, enz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |