quote:
quote:
Stap eens over op digitaal...quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:47 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dat is hier een paar weken geleden uit het pakket gehaald. Er is nog één Britse zender en één Duitse zender over. Italiaanse zenders weg, Frans / Belgische zenders weg.
Ziggo.
Google is je vriend.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:50 schreef theSummoner het volgende:
Ik vraag me al de hele tijd af wat voor schoenen ze dragen voor grastennis. Is zeker met kleine nopjes? Heeft iemand een foto van een zool misschien?
Noppen lijkt me niet?quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:50 schreef theSummoner het volgende:
Ik vraag me al de hele tijd af wat voor schoenen ze dragen voor grastennis. Is zeker met kleine nopjes? Heeft iemand een foto van een zool misschien?
quote:
Wel dus...kleine nopjes.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:52 schreef Salamando het volgende:
[..]
Noppen lijkt me niet?
Edit: wel dus, weet ik ook weer hoe het komt dat die baan zo'n zandbak wordt.
quote:
Haha no fucking wayquote:Op woensdag 29 juni 2011 15:04 schreef Ascendancy het volgende:
Als djoko dit verliest dan is ie echt de man van de gefaalde belofte
quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:04 schreef theSummoner het volgende:
Tsonga staat erbij alsof ie al verloren heeft
Mja gaat nu weer lekker, toen Fed stond te serveren zag het er gewoon uit alsof de moed 'm in de schoenen was gezaktquote:Op woensdag 29 juni 2011 15:05 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
![]()
Hij gaat deze 2e set gewoon mee met Federer.. Heeft nog geen problemen op zijn eigen service gehad.
http://www.fromsportcom.com/v-2/8/164/v-296573.htmlquote:Op woensdag 29 juni 2011 15:09 schreef StijnDa het volgende:
Djokovic - Tomic ook ergens op tv of stream?
BBC 2quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:09 schreef StijnDa het volgende:
http://www.streamhunter.tv/streams/tennis/1a.htmlquote:Op woensdag 29 juni 2011 15:09 schreef StijnDa het volgende:
http://sports-livez.com/channel/ch-3.phpquote:Op woensdag 29 juni 2011 15:09 schreef StijnDa het volgende:
O chill dat had ik nog helemaal niet gezienquote:
Dat was gelukkig nog niet aangegevenquote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:09 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
http://www.fromsportcom.com/v-2/8/164/v-296573.html
Oh en BBC2
quote:
quote:
Die had ie eerder in de week ook al als ik dat scoreverloop toen zag (niet live gezien)quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:12 schreef Norrage het volgende:
Dit is wel de djoko van voor zijn streak...vrees ik. Met zijn rare concentratie dipjes.
Mijn iPhone update het topic niet automatischquote:Op woensdag 29 juni 2011 15:11 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat was gelukkig nog niet aangegeven
[..]
[..]
[..]
Ah vandaar, hier ook een iPhone, dus bekend.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:13 schreef Norrage het volgende:
[..]
Mijn iPhone update het topic niet automatisch
quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:15 schreef theSummoner het volgende:
Nu breken Tsonga!![]()
Dan wordt het een wedstrijd
je meent hetquote:Op woensdag 29 juni 2011 15:22 schreef DeMessias het volgende:
Tomic wordt een grote en gaat zoals Sabine Appelmans al zei, een top 10 speler worden.
Mag ik je glazen bol ook even lenen?quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:22 schreef DeMessias het volgende:
Tomic wordt een grote en gaat zoals Sabine Appelmans al zei, een top 10 speler worden.
Ik dacht dat 'ie net uit was. Maar dat idee heb ik de laatste tijd wel vaker bij de baseline tegenover de camera.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:22 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Duidelijk niet. Zelfs zonder HawkEye leek hij me in.
Federer 1-0 in sets en nu tiebreak 2e set.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:23 schreef alors het volgende:
Zo kan eindelijk naar huis, zit nu op mobiel, iemand zin om me een korte update te geven? of een goede link? nos.nl zuigt echt.
http://www.streamhunter.tv/streams/tennis/1a.htmlquote:Op woensdag 29 juni 2011 15:23 schreef alors het volgende:
Zo kan eindelijk naar huis, zit nu op mobiel, iemand zin om me een korte update te geven? of een goede link? nos.nl zuigt echt.
Dankje!quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:24 schreef BobW het volgende:
[..]
Federer 1-0 in sets en nu tiebreak 2e set.
Djokovic - Tomic 1-1 in sets, 3e set gaat zo beginnen
Ik weet het ook niet, ga het ook niet proberen, want heb maar weinig batterij nog, toch bedankt.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:24 schreef theSummoner het volgende:
[..]
http://www.streamhunter.tv/streams/tennis/1a.html
Djoko-tomic
Weet net of die het doet op je mobiel?
Moet Fed er dan aan te pas komen om die jongen het zwijgen op te leggenquote:
Je bedoelt natuurlijk: De Toom.quote:
Haha scherpquote:Op woensdag 29 juni 2011 15:28 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Had jij natuurlijk niet zien aankomen.
Dan wordt het bijna tijd om naar Djoko over te schakelen...quote:
Ja want dat is me toch een slechte potquote:
Eenzijdig.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:36 schreef Salamando het volgende:
[..]
Ja want dat is me toch een slechte pot.
Nog steeds hoorquote:Op woensdag 29 juni 2011 15:34 schreef wimderon het volgende:
[..]
Maar, maar, het was toch zo'n kneusje [ afbeelding ]
Fed-fan, jij hier?quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:36 schreef Federer-fan het volgende:
Wat staat Tomic er volwassen bij zeg. Allemal van die slimme/handige ballen en hij speelt zo rustig.
Je zit minder lang te kijken, in dat geval kan je beter bij Djoko - Tomic zitten ja. Maar het is een mooie wedstrijdquote:Op woensdag 29 juni 2011 15:38 schreef Nober het volgende:
[..]
Met Federer die in 3 sets wint... dan liever Djokovic-Tomic kijken.
Vijfde en beslissende? Zijn er dan ook partijen die meer dan vijf sets duren?quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:36 schreef BobW het volgende:
Bryan/Bryan - Aspelin/Hanley maken het spannend. Het staat nu *12-13 in de vijfde en beslissende set.
Bij tafeltennis wel, maar dat is niet relevant.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:45 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Vijfde en beslissende? Zijn er dan ook partijen die meer dan vijf sets duren?
Ja, dat is zo hè?quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:47 schreef BobW het volgende:
[..]
Bij tafeltennis wel, maar dat is niet relevant.
Ja, sorry, ik was net een werkstuk van een vriendin van me aan het nakijken en ik ben vooral tijdens de dameswedstrijden veel weggeweest.quote:Wat ben je rustig trouwens tijdens Wimbledon?
Maak je nou excuses dat je niet zoveel reageert?quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:48 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, dat is zo hè?
[..]
Ja, sorry, ik was net een werkstuk van een vriendin van me aan het nakijken.
Eh, ja, en ik hoopte dat het niemand zou opvallen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:48 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Maak je nou excuses dat je niet zoveel reageert?
Zelfs mij valt het op. en ik ben hier alleen met Wimbledon en RGquote:Op woensdag 29 juni 2011 15:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Eh, ja, en ik hoopte dat het niemand zou opvallen.![]()
quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Eh, ja, en ik hoopte dat het niemand zou opvallen.![]()
Ik bedoelde dat ik hoopte dat het niemand zou opvallen dat ik 'sorry' zei, daarmee suggererend dat ook maar iemand het feit dat ik de laatste tijd wat minder post zou betreuren.quote:
Is dat grappig bedoeld? Zo'n chest bump doen ze na elke overwinning/belangrijk punt.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:54 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Bryans springen met de borst tegen elkaar van vreugde
[...]
Ah oke, ik kijk nooit dubbelquote:Op woensdag 29 juni 2011 15:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Is dat grappig bedoeld? Zo'n chest bump doen ze na elke overwinning/belangrijk punt.
Waarschijnlijk heb je gelijk ja maar Nadal stond tegen Isner ook te stuntelen op RG.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:57 schreef tja77 het volgende:
Als je Djoko zo ziet stuntelen tegen Tomic, dan moet je concluderen dat hij dit toernooi niet gaat winnen
Betty Stöve ook niet meer na 78quote:
Waarom? Tomic speelt een goed toernooi, waarin hij meerdere geplaatste spelers naar huis heeft gestuurd. Als Djokovic wint, moet je dus concluderen dat die jongen gewoon wint, ook als hik niet goed speelt. Waarom zou hij het toernooi dan niet kunnen winnen?quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:57 schreef tja77 het volgende:
Als je Djoko zo ziet stuntelen tegen Tomic, dan moet je concluderen dat hij dit toernooi niet gaat winnen
Ik vind dat er wezenlijk verschil zit tussen iemand als Nadal tijdens Roland garros (slechts 1 keer verloren), en Djokovic op gras. Zijn niveau is deze wedstrijd gewoon niet goed.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:58 schreef Szura het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je gelijk ja maar Nadal stond tegen Isner ook te stuntelen op RG.
Djokovic werd ook weggespeeld door Murray in Rome en won toch.
Djokovic bakte er in de 1e set in Madrid ook niks van tegen Bellucci en won toch.
Er is ook een wezenlijk verschil tussen de Djokovic van de vorige jaren en de Djokovic van dit jaar (slechts 1 keer verloren)quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:00 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik vind dat er wezenlijk verschil zit tussen iemand als Nadal tijdens Roland garros (slechts 1 keer verloren), dan Djokovic op gras. Zijn niveau is deze wedstrijd gewoon niet goed.
Je zou ook kunnen stellen dat Djokovic nog niet eens zo slecht bezig is als hij de goede Tomic verslaatquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:00 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Waarom? Tomic speelt een goed toernooi, waarin hij meerdere geplaatste spelers naar huis heeft gestuurd. Als Djokovic wint, moet je dus concluderen dat die jongen gewoon wint, ook als hik niet goed speelt. Waarom zou hij het toernooi dan niet kunnen winnen?
Grastennis is een ander spelletje, wat heeft Djokovic op gras gewonnen?quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:01 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Er is ook een wezenlijk verschil tussen de Djokovic van de vorige jaren en de Djokovic van dit jaar (slechts 1 keer verloren)
Ik vind het geweldig dat iemand van 18 aansluit bij de wereldtop.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:00 schreef Maanvis het volgende:
Ben ik de enige die Tomic niet graag ziet winnen omdat ie veel op Robert M lijkt?
Onderbuikgevoel maar toch
Dat is veel te vroeg geconcludeerd.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind het geweldig dat iemand van 18 aansluit bij de wereldtop.
Er valt niet zoveel te winnen op gras, hè? En zoals gezegd: Djokovic is dit jaar veel beter dan voorgaande jaren, en dit is zijn enige grastoernooi van het jaar.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:02 schreef tja77 het volgende:
[..]
Grastennis is een ander spelletje, wat heeft Djokovic op gras gewonnen?
Je bent niet de enige, ik vind zijn speelstijl niet erg boeiend, en zijn forehand ziet er raar uit.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:00 schreef Maanvis het volgende:
Ben ik de enige die Tomic niet graag ziet winnen omdat ie veel op Robert M lijkt?
Onderbuikgevoel maar toch
Daarom, hij mist de graservaring die mannen als Federer en Nadal wel hebben.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:06 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Er valt niet zoveel te winnen op gras, hè? En zoals gezegd: Djokovic is dit jaar veel beter dan voorgaande jaren, en dit is zijn enige grastoernooi van het jaar.
Nee ik bedoeldequote:Op woensdag 29 juni 2011 16:08 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Tsonga is toch best sympathiek, zeker in vergelijking tot Federer?
Eensquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:10 schreef theSummoner het volgende:
Ik ben eigenlijk voor Fed maar ik wil een wedstrijd zien, vandaar
Hoop ik. Federer moet alle records breken.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:09 schreef Szura het volgende:
Set Tsonga
Daar zal het bij blijven denk ik
Omdat die een hele wedstrijd meer hebben gespeeld?quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:07 schreef tja77 het volgende:
[..]
Daarom, hij mist de graservaring die mannen als Federer en Nadal wel hebben.
Ze hebben dan ook hun schooluniform aan.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:10 schreef theSummoner het volgende:
Die ballenjongens hebben allemaal zulke kostschoolhoofden
Ja, ik heb ook altijd een hekel aan commentatoren die namen verkeerd uitsprekenquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:11 schreef theSummoner het volgende:
Vaag dat alle commentators Tomic 'Tomik' noemen, hij komt toch origineel uit Kroatië?
2011-current Greycourt School, Richmondquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:10 schreef theSummoner het volgende:
Die ballenjongens hebben allemaal zulke kostschoolhoofden
Een hele wedstrijd? Ik denk dat hij een heel toernooi bedoelt? Nadal-->Queens en Fed dit jaar niks toch maar normaal ook wel een opwarmertje?quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:11 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Omdat die een hele wedstrijd meer hebben gespeeld?Met jou valt echt niet te praten. Ik ga het ook niet eens meer proberen
Tomic wil graag dat het zo uitgesproken wordt.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:12 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook altijd een hekel aan commentatoren die namen verkeerd uitspreken
Ze hebben het hem zelf gevraagd deze week en het is qua uitspraak gewoon "Tomik".quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:11 schreef theSummoner het volgende:
Vaag dat alle commentators Tomic 'Tomik' noemen, hij komt toch origineel uit Kroatië?
Zit je me nou te fokken?quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:12 schreef Applebaum het volgende:
[..]
Tomic wil graag dat het zo uitgesproken wordt.
De umpire spreekt het ook zo uit iig.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:12 schreef Applebaum het volgende:
[..]
De Duitse voeballer noemden ze Kuntz. Terwijl er geen kut te zien was.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:11 schreef theSummoner het volgende:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:12 schreef Applebaum het volgende:
[..]
Omdat het zijn naam is. Je spreekt het uit als "Tomik"..zo ingewikkeld is het niet. Logisch toch dat je wil dat je naam correct wordt uitgesproken..quote:
In Kroatië of waar dan ook niet. Daar zit er een teken op die c.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Omdat het zijn naam is. Je spreekt het uit als "Tomik"..zo ingewikkeld is het niet. Logisch toch dat je wil dat je naam correct wordt uitgesproken..
Jij gaat er op in. Ik denk dat het gros van de mensen het hier eens zijn over het feit dat Federer en Nadal veel meer graservaing hebben dan Djokovic. Niet per defenitie dit jaar, maar door de jaren heen. Ze hebben beide Wimbledon gewonnen, Djoko nog nooit. Zijn record op Wimbledon is 20-6, en hij kwam nog nooit verder dan de halve finale.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:11 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Omdat die een hele wedstrijd meer hebben gespeeld?Met jou valt echt niet te praten. Ik ga het ook niet eens meer proberen
http://en.wikipedia.org/wiki/Bernard_tomicquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Omdat het zijn naam is. Je spreekt het uit als "Tomik"..zo ingewikkeld is het niet. Logisch toch dat je wil dat je naam correct wordt uitgesproken..
Maak er een poll vanquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:14 schreef tja77 het volgende:
[..]
Jij gaat er op in. Ik denk dat het gros van de mensen het hier eens zijn over het feit dat Federer en Nadal veel meer graservaing hebben dan Djokovic. Niet per defenitie dit jaar, maar door de jaren heen. Ze hebben beide Wimbledon gewonnen, Djoko nog nooit. Zijn record op Wimbledon is 20-6, en hij kwam nog nooit verder dan de halve finale.
Maar met mij valt niet te praten... dus probeer het dan ook maar niet
Die jongen weet zelf heus wel hoe je zijn naam uitspreekt hoor wijsneus.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:15 schreef theSummoner het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Bernard_tomic
Uh ja![]()
Heb je weleens van diakritische tekens gehoord?
Ja wikipedia zal het vast beter weten dan Tomic zelfquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:15 schreef theSummoner het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Bernard_tomic
Uh ja![]()
Heb je weleens van diakritische tekens gehoord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |