Nou, ik heb bij Maria toen een smoothie gehad, die was omnomnom. Dat zou op zich wel goed te doen zijn, jaquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:55 schreef _aurum_ het volgende:
Coco: Is een smoothie niks voor je als ontbijt?
*schop*quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:49 schreef Amsel het volgende:
Ik ga patat eten. Dus ik sla m'n lijstje even over
ik wou nee zeggen, maar ik heb een get out of jail free cardquote:
Hier eentje gratis af te halenquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:55 schreef _aurum_ het volgende:
oh en nu ga ik er vanuit dat je een staafmixer hebtIF not, bij de kijkshop hebben ze er al 1 voor een tientje
Bij hema krijg je er allemaal fancy hakmolen dingen bij. Voor totaal 15 euro.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:55 schreef _aurum_ het volgende:
oh en nu ga ik er vanuit dat je een staafmixer hebtIF not, bij de kijkshop hebben ze er al 1 voor een tientje
Anytime!quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:56 schreef _aurum_ het volgende:
en bedankt Loveli, ik zit al 2 dagen zhe interwebz af te struinen naar monsoon jurken/rokken
eiwit krijg ik volgens eetmeter juist veel en soms juist te veel binnen?quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:29 schreef loveli het volgende:
[..]
Melatonine en serotonine zijn neurotransmitters, goed voor je "zen". Tryptofaan (zit in bananen, zuivel, noten uit m'n hoofd) is de rondstof van serotonine en daarvan kan weer melatonine gemaakt worden. Dus het hangt wel met elkaar samen, maar ik zou de melatonine niet gebruiken om stress weg te nemen.
Je mag het m.i. wel opvatten als een hint dat je niet voldoende essentiele eiwitten binnenkrijgt. Tip: eiwitten zitten in ei (), vis (zalm
), vlees, zuivel.
Ben benieuwd of dat bij mij ook werkt! En ik ga ook meer letten op wat ik voor en na het lopen precies naar binnen werk. Morgen na het lopen iig Griekse yoghurt met aardbeien. Nu al zin inquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:01 schreef Phaidra het volgende:
*binnenvalt*
Ik heb net heerlijk gerend! Veel meer energie, helemaal niet zwaar. Het was wel iets koeler dan afgelopen week, maar ik heb toch ook het idee dat iets meer eten wel helpt (ik heb deze week een paar keer een boterham extra gegeten).
Ja echt superquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:13 schreef Phaidra het volgende:
Xco is tof. De enige groepsles die ik echt mis nu ik een (levenslange) polsblessure heb...
Vloerbedekking van een trap af trekkenquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:13 schreef Siral het volgende:
[..]
Ja echt super
Oh balen man, hoe kom je eraan?
Ohh bah.. kan me voorstellen dat je in je dagelijkse leven daar best last van hebt ook...quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:15 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Vloerbedekking van een trap af trekken. Peesontsteking opgelopen en na 2 jaar is het nog steeds een zwakke plek.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:15 schreef Viking84 het volgende:
http://www.pittigkortkapsel.nl/
Deze site staat open in m'n browser en ik heb géén idee hoe ik er kom. Heeft iemand daar een linkje naar gepost?
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |