ik vond hem heel erg mooi, jouw lijstje! Erg netjes.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:41 schreef Viking84 het volgende:
Ik wil ook graag feedback op mijn lijstje.
Weinig aan te merken op die van Jag, al had je voor de Nutella iets anders kunnen kiezen, maar goed, dat is iets kleins.
Oh echt?quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:42 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik vond hem heel erg mooi, jouw lijstje! Erg netjes.
Ik las vluchtig over jouw lijstje heen en dacht toen te lezen dat je 20 minizakjes chips had gegeten! Vond het al wat veelquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:46 schreef sigme het volgende:
Lijst
• 50 gr muesli & 100 ml magere yohgurt
• pond witlof met half blik tonijn in olie plus een schep griekse yoghurt & kwak mosterd
• 20 km fietsen (binnen 't uur)
• 2 minizakjes chips (samen 50gr)
• 50 gr studentenhaver
• 1 warsteiner
avondeten:
• vooraf broccolisoep (250 gr broccoli)
• hoofd lamsvlees (150gr?) met wortels (2 ons) en 1 ui, 1 aardappel
• toe griesmeelpudding (75 gr)
Ik gok zomaar dat je iets te veel hooi op je vork hebt genomen vandaag en dat dit een teken van je lichaam is dat je iets rustiger aan moet doen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Meer buikpijn, vaker aandrang... verdomme
Dat mag niet van sigmequote:Op woensdag 29 juni 2011 19:49 schreef Amsel het volgende:
Ik ga patat eten. Dus ik sla m'n lijstje even over
Het was er al toen ik wakker werd.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:59 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik gok zomaar dat je iets te veel hooi op je vork hebt genomen vandaag en dat dit een teken van je lichaam is dat je iets rustiger aan moet doen.
Rustig aan doen staat ook niet echt in mijn woordenboek, maar soms is het wel heel erg verstandig.
Ow.quote:
komt het omdat hij zonder je gaat of omdat je niet op de 'normale' tijden kan skypen?quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:14 schreef Jagärtrut het volgende:
argh, zo stom. De Duutser gaat morgen voor 13 dagen naar de VS, en ik vind het helemaal niet leuk en ga hem erger missen dan anders. En dat is zo stom!
de normale dingen, inderdaad. Meestal bel ik hem even voordat ik ga slapen, om weltrusten te zeggen, en dat soort zaken. En we skypen eigenlijk elke dag wel, en dat gaat nu ook niet lukken.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:16 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
komt het omdat hij zonder je gaat of omdat je niet op de 'normale' tijden kan skypen?
Kun je ook niet fruit zonder zuivel nemen?quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je ziet hem toch wel eens langer dan twee weken niet? Probeer dat te bedenken!
Smoothie gaat niet door, moet mn laatste (niet-werkende) pil zo nemen en dat mag niet met zuivel.
Melatonine en serotonine zijn neurotransmitters, goed voor je "zen". Tryptofaan (zit in bananen, zuivel, noten uit m'n hoofd) is de rondstof van serotonine en daarvan kan weer melatonine gemaakt worden. Dus het hangt wel met elkaar samen, maar ik zou de melatonine niet gebruiken om stress weg te nemen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:44 schreef Siral het volgende:
Weet iemand of je die melatonine tabletjes ook kunt nemen bij spanningen en stress? Dus niet perse om te slapen maar om rustig te worden? Of ga je dan nokkie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |