abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98832955
quote:
14s.gif Op woensdag 29 juni 2011 19:41 schreef Viking84 het volgende:
Ik wil ook graag feedback op mijn lijstje :Y.

Weinig aan te merken op die van Jag, al had je voor de Nutella iets anders kunnen kiezen, maar goed, dat is iets kleins.
ik vond hem heel erg mooi, jouw lijstje! Erg netjes.
  woensdag 29 juni 2011 @ 19:43:22 #227
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_98832988
;(

Meer buikpijn, vaker aandrang... verdomme -O-
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_98833124
hmmz, klinkt niet fijn XM -O-

Ik ga vanaaf wel vroeg naar bed :Y Mijn lief krijgt morgen een beugel en ik ga mee. Vanaaf nog even foto's maken van de before situatie :+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_98833143
Lijst
• 50 gr muesli & 100 ml magere yohgurt
• pond witlof met half blik tonijn in olie plus een schep griekse yoghurt & kwak mosterd
• 20 km fietsen (binnen 't uur)
• 2 minizakjes chips (samen 50gr)
• 50 gr studentenhaver
• 1 warsteiner
avondeten:
• vooraf broccolisoep (250 gr broccoli)
• hoofd lamsvlees (150gr?) met wortels (2 ons) en 1 ui, 1 aardappel
• toe griesmeelpudding (75 gr)

[ Bericht 1% gewijzigd door sigme op 29-06-2011 19:52:14 ]
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 29 juni 2011 @ 19:49:26 #230
344469 Amsel
zonder t
pi_98833254
Ik ga patat eten. Dus ik sla m'n lijstje even over :+
  woensdag 29 juni 2011 @ 19:52:16 #231
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98833374
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 19:42 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ik vond hem heel erg mooi, jouw lijstje! Erg netjes.
Oh echt? :D :@. Daar ben ik blij mee *O*.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 29 juni 2011 @ 19:58:49 #232
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_98833683
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 19:46 schreef sigme het volgende:
Lijst
• 50 gr muesli & 100 ml magere yohgurt
• pond witlof met half blik tonijn in olie plus een schep griekse yoghurt & kwak mosterd
• 20 km fietsen (binnen 't uur)
• 2 minizakjes chips (samen 50gr)
• 50 gr studentenhaver
• 1 warsteiner
avondeten:
• vooraf broccolisoep (250 gr broccoli)
• hoofd lamsvlees (150gr?) met wortels (2 ons) en 1 ui, 1 aardappel
• toe griesmeelpudding (75 gr)
Ik las vluchtig over jouw lijstje heen en dacht toen te lezen dat je 20 minizakjes chips had gegeten! Vond het al wat veel :P.

Ik heb een huis gevonden voor Coco! Zombie-proof huis :+.
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_98833740
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 19:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
;(

Meer buikpijn, vaker aandrang... verdomme -O-
Ik gok zomaar dat je iets te veel hooi op je vork hebt genomen vandaag en dat dit een teken van je lichaam is dat je iets rustiger aan moet doen.
Rustig aan doen staat ook niet echt in mijn woordenboek, maar soms is het wel heel erg verstandig.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  woensdag 29 juni 2011 @ 20:04:37 #234
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98834005
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 19:49 schreef Amsel het volgende:
Ik ga patat eten. Dus ik sla m'n lijstje even over :+
Dat mag niet van sigme :P. Juist baggerlijstjes moet je posten.

Maar af en toe moet je ook kunnen baggeren. Eet smakelijk! :Y)
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 29 juni 2011 @ 20:07:00 #235
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_98834134
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 19:59 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ik gok zomaar dat je iets te veel hooi op je vork hebt genomen vandaag en dat dit een teken van je lichaam is dat je iets rustiger aan moet doen.
Rustig aan doen staat ook niet echt in mijn woordenboek, maar soms is het wel heel erg verstandig.
Het was er al toen ik wakker werd.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_98834167
Mijn avondeten is een zak chips en een hele komkommer :'). Enige wat ik in huis had en zo in mn tas kon gooien. Restaurant van de uni vind ik niet lekker en ben ik te gierig voor. Is ook al gesloten ondertussen. Mijn prioriteit op het moment is het afkrijgen van mn scriptie. Willen jullie de rest van het lijstje ook nog zien? :+
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_98834618
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:07 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Het was er al toen ik wakker werd.
Ow. -O-
Het is maar goed dat je morgen naar je huisarts gaat. Die verwijzing naar een uroloog vragen lijkt me erg verstandig.
Wat ellendig dat het maar niet beter gaat zeg! :{
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_98834658
ik probeer op pubmed wat te zoeken over carbs/voor het slapen gaan en heb gewoon niet de creativiteit om zoektermen te verzinnen :')
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_98835126
Hallo allemaal! :W

Mijn lijstjes waren de laatste tijd zo:

O: fruit met yoghurt, grapefruitsap
T: 1 cappuccino maar, vanwege slaapgebrek-misselijkheid
L: brood met brie, salami of humus, karnemelk
T: dropjes
D: vies eten van de catering
T: halve fles witte wijn, hapjes
S: 2 uur wakker liggen rond zonsopgang (of weer eruit en gaan zitten werken :') )

Maar goed, nu alles achter de rug is, heb ik nog steeds niet zo'n heel goed eetpatroon, omdat ik in de vacantie/uitrust/nu-heb-ik-wel-iets-lekkers-verdiendmodus zit. Dat blijft nog wel even zo, weet ik uit ervaring >:O
pi_98835442
Viking, ziet er ok uit, wel wat hoog in de suikers; ijsje, fruit, koekjes en wat vettig beleg

Maria, ik vind je lijstje prima, er is helemaal niks mis met wat carbs bij iedere maaltijd, mits je je er goed bij voelt!

Jagar, lekker lijstje! Afhankelijk van de grootte van je D had je de kapjes nutella misschien kunnen laten, of vervangen met wat ander beleg.
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_98835946
Sorry Maria! Is heul wel een net lijstje hoor. :Y
Vond alleen de tegenstelling zo opvallend, je dacht erover om lowcarb te doen (is plan Jatje geworden) terwijl je lijstje nu voornamelijk carbs is.
Er is een tussenweg dus :)
Wou je niet verdrietig maken :@ :'(

Is goed Aurum! Ging vandaag al iets beter met meer carbs, armen trilde minder op 't einde van m'n training. Maar mag denk ik wel wat eiwitten vervangen door carbs, zat boven de 2gr per kg en hoeveelheid carbs was zowat hetzelde.
Zaterdag ga ik trouwens langs bij de andere sportschool (sport en speel paleis :D)
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_98837700
toen ik klein was kreeg ik altijd een broodkontje met nutella mee naar school :9 O+

Vaiz, ik zou niet teveel rommelen aan je eetschema ineens, want dan kan je bij gaan komen. Maak kleine aanpassingen, kijk een weekje hoe het gaat, pas dan eventueel weer wat aan. Anders ben je zoveel aan het wijzigen dat als het niet lekker gaat je niet meer weet wat de boosdoener is ;)

Lijstje vandaag:

O: smoothie+nootjes
T: zoete aardappel+kalkoenfilet
L: bruin stokbroodje (versgebakken en nog een beetje warm) met parmaham en echte boter, flesje cola light
T: havermoutshake
D: aardappeltjes en vis
T: cola light
  woensdag 29 juni 2011 @ 21:14:29 #243
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_98837752
Aanstaande uitgezwaaid voor zijn nachtdienst.. nu lokt: chips en nog een lekker gegaarde kippenpoot.

Ga maar vroeg naar bed (sliep om 2 uur en om half 5 ging de wekker) en dan morgen weer eens hardlopen, heb al sinds zaterdag niks meer aan sport gedaan en ik merk nu al dat ik er helemaal geen zin in heb. :')
Van niks doen word je echt ontzettend snel lui..
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_98837777
argh, zo stom. De Duutser gaat morgen voor 13 dagen naar de VS, en ik vind het helemaal niet leuk en ga hem erger missen dan anders. En dat is zo stom!
  woensdag 29 juni 2011 @ 21:16:48 #245
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_98837909
Je ziet hem toch wel eens langer dan twee weken niet? Probeer dat te bedenken!

Smoothie gaat niet door, moet mn laatste (niet-werkende }:| ) pil zo nemen en dat mag niet met zuivel.
pi_98837916
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 21:14 schreef Jagärtrut het volgende:
argh, zo stom. De Duutser gaat morgen voor 13 dagen naar de VS, en ik vind het helemaal niet leuk en ga hem erger missen dan anders. En dat is zo stom!
komt het omdat hij zonder je gaat of omdat je niet op de 'normale' tijden kan skypen?
pi_98838105
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 21:16 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

komt het omdat hij zonder je gaat of omdat je niet op de 'normale' tijden kan skypen?
de normale dingen, inderdaad. Meestal bel ik hem even voordat ik ga slapen, om weltrusten te zeggen, en dat soort zaken. En we skypen eigenlijk elke dag wel, en dat gaat nu ook niet lukken.

Ach ja, na die 2 weken zijn we 4 hele weken samen! *O*
  woensdag 29 juni 2011 @ 21:20:17 #248
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_98838167
Dat lijkt me iets fijns om naar uit te kijken :).
pi_98838555
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 21:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je ziet hem toch wel eens langer dan twee weken niet? Probeer dat te bedenken!

Smoothie gaat niet door, moet mn laatste (niet-werkende }:| ) pil zo nemen en dat mag niet met zuivel.
Kun je ook niet fruit zonder zuivel nemen?

Vervelend Jagär, maar inderdaad wel een leuk vooruitzicht!
Know that while you sleep
Everything has changed
  Vis een optie? woensdag 29 juni 2011 @ 21:29:30 #250
70532 loveli
N
pi_98838823
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 14:44 schreef Siral het volgende:
Weet iemand of je die melatonine tabletjes ook kunt nemen bij spanningen en stress? Dus niet perse om te slapen maar om rustig te worden? Of ga je dan nokkie? :D
Melatonine en serotonine zijn neurotransmitters, goed voor je "zen". Tryptofaan (zit in bananen, zuivel, noten uit m'n hoofd) is de rondstof van serotonine en daarvan kan weer melatonine gemaakt worden. Dus het hangt wel met elkaar samen, maar ik zou de melatonine niet gebruiken om stress weg te nemen.

Je mag het m.i. wel opvatten als een hint dat je niet voldoende essentiele eiwitten binnenkrijgt. Tip: eiwitten zitten in ei ( :') ), vis (zalm :9 ), vlees, zuivel.
crap in = crap out
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')