De beste manier om niet al te verdacht te lijken is natuurlijk om na een paar goede prestaties je een keertje te laten lossen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 10:53 schreef eentwee het volgende:
Inderdaad, het meest opvallende was het dag na dag aanvallen en solo vooruitrijden en geen zwakte/achteruitgang vertonen. Schumacher deed min of meer hetzelfde tot en met de slottijdrit aan toe. Dat was toch ook zeer opvallend..?
Edit: inderdaad deed Vanendert me een beetje terugdenken aan de Ceraatjes. Gelukkig verzwakte hij wel na de Pyreneeen.
Ze zijn net over de streep maar ik zag Dekker niet bij het eerste groepje...Ik ben bang dat ie wat koershardheid mist...quote:Op maandag 8 augustus 2011 17:16 schreef wallofdolls het volgende:
Gisteren werd hij iets van 86e ofzo? Maar hij twitterde dat het soepeltjes ging dus dat hij zich vandaag wat meer probeerde te laten zien. Ben benieuwd.
Verliest iets meer dan 3 minuten, maar de verschillen waren best groot vandaag. Nu ergens in het midden van de klassering, samen met Paul Kneppers van Caja Rural.quote:Op maandag 8 augustus 2011 18:38 schreef Letterman het volgende:
[..]
Ze zijn net over de streep maar ik zag Dekker niet bij het eerste groepje...Ik ben bang dat ie wat koershardheid mist...
Het zal me niet verbazen als hij toch in etappe 8 (13 aug) wellicht wat gaat proberen of de tijdrit daarna.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:04 schreef Ericr het volgende:
[..]
Verliest iets meer dan 3 minuten, maar de verschillen waren best groot vandaag. Nu ergens in het midden van de klassering, samen met Paul Kneppers van Caja Rural.
blessure aan bovenbeenquote:
Het zal me niet verbazen als hij toch in etappe 8 (13 aug) wellicht wat gaat proberen of de tijdrit daarna.quote:Op maandag 8 augustus 2011 21:22 schreef Letterman het volgende:
[..]
Het zal me niet verbazen als hij toch in etappe 8 (13 aug) wellicht wat gaat proberen of de tijdrit daarna.
Ook lekker handig om je zadel te ver naar voren te zetten. Het zijn pro's en die moeten toch zelf ook weten hoe je een fiets afstelt. Als je gaat trainen is er ook niet iedere keer een mecanicien bij je.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 22:31 schreef Lagrinta het volgende:
http://nos.nl/video/26420(...)onder-programma.html
Ze zijn bezig met een nieuw schema.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:24 schreef Ericr het volgende:
Wordt wel een kort seizoen voor hem als hij bij Chipotle verder niet aan koersen toekomt de komende tijd. Kans op terugkeer aan het echte front is dan ook wel verkeken volgend jaar.
Zo werkt dat niet he. Als prof kan je zelf niet je fiets precies afstelen zonder materiaal van je ploeg. Garmin heeft em bewust het zelf uit laten zoeken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:24 schreef Ericr het volgende:
[..]
Ook lekker handig om je zadel te ver naar voren te zetten. Het zijn pro's en die moeten toch zelf ook weten hoe je een fiets afstelt. Als je gaat trainen is er ook niet iedere keer een mecanicien bij je.
Wordt wel een kort seizoen voor hem als hij bij Chipotle verder niet aan koersen toekomt de komende tijd. Kans op terugkeer aan het echte front is dan ook wel verkeken volgend jaar.
Het is wel rocket science. Het is algemeen bekend dat wanneer je experimenteert met je zadelhoogte je dat met millimeters moet doen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:52 schreef Ericr het volgende:
Het is geen rocket science, Lagrinta. Je hebt snel genoeg door dat je zadel te ver naar voren of te hoog staat. Zeker een prof moet dat gelijk merken. Ik mag verder ook aannemen dat Dekker's afstelling is uitgemeten bij Salden of door Chipotle zelf. Dan moet Dekker ook weten hoe zijn fiets moet worden afgesteld.
Verder is een ander stuur geen excuus, de lengte van de stuurpen is bepalend en aangezien Dekker al een tijdje niet meer groeit is het bekend welke lengte stuurpen hij nodig heeft. Een stuur heeft hooguit een andere ergonomische vorm, dat zorgt niet voor een wezenlijk andere houding.
Ik heb overigens nog nooit gelezen dat sleutelen aan je fiets verboden is als prof, Rasmussen klootte ook vaak genoeg aan zijn bike tijdens het trainingsseizoen en ik kan me niet voorstellen dat renners voor ieder te vervangen onderdeel een afspraak maken met de mecanicien van de ploeg. Zal voor Dekker helemaal lastig worden omdat het Chipotle-team niet direct in de buurt is meestal.
Tuurlijk, je stelt je nieuwe fiets meteen even perfect afquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:52 schreef Ericr het volgende:
Het is geen rocket science, Lagrinta. Je hebt snel genoeg door dat je zadel te ver naar voren of te hoog staat. Zeker een prof moet dat gelijk merken. Ik mag verder ook aannemen dat Dekker's afstelling is uitgemeten bij Salden of door Chipotle zelf. Dan moet Dekker ook weten hoe zijn fiets moet worden afgesteld.
Verder is een ander stuur geen excuus, de lengte van de stuurpen is bepalend en aangezien Dekker al een tijdje niet meer groeit is het bekend welke lengte stuurpen hij nodig heeft. Een stuur heeft hooguit een andere ergonomische vorm, dat zorgt niet voor een wezenlijk andere houding.
Ik heb overigens nog nooit gelezen dat sleutelen aan je fiets verboden is als prof, Rasmussen klootte ook vaak genoeg aan zijn bike tijdens het trainingsseizoen en ik kan me niet voorstellen dat renners voor ieder te vervangen onderdeel een afspraak maken met de mecanicien van de ploeg. Zal voor Dekker helemaal lastig worden omdat het Chipotle-team niet direct in de buurt is meestal.
Denk je nou dat ie echt zo dom is? Met hetzelfde afstellen als die Lotto fiets lijkt het me dat Dekker dat heeft gedaan met het in acht nemen van een ander frame, stuur enzovoort.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:40 schreef buzz1291 het volgende:
Lekker slim van Dekker om z'n nieuwe fiets net zo af te stellen als die Lotto fiets. Blijkt dat die gast dus geen ene reet van vehoudingen begrijpt. Daarnaast is een ander stuur natuurlijk weldegelijk van invloed op je zit positie. Wat te denken van een kortere reach, met alle gevolgen van dien voor de zit positie etc. Dus de combinatie van lengte en graden van stuurpen, de reach van het stuur en het merk remhandels/shifters is wel degelijk van invloed op je zit positie en bepaald in grote mate hoe je rugspieren belast worden.
is in ieder geval beter als in je eentje rondjes om je huis rijden. Het is gewoon moeilijk om midden in een seizoen een goed schema te krijgen bij een ploegquote:Op maandag 22 augustus 2011 08:32 schreef SuikerVuist het volgende:
DekkerThomas Thomas Dekker
Vandaag trouwens etten leur en morgen achter dernies in antwerpen..
20 hours ago
»
Thomas Dekker
Zo er staan 3 wedstrijden op het programma met de nationale selectie.. Druivekoers, midden nederland en een wedstrijd in limburg.. Joepie..
Als je dit soort dingen leest dan hoop je gewoon dat geen ploeg hem neemt. Hij moet God op zn blote knietjes bedanken dat hij een tweede kans krijgt. Best zielig als je dus niet meer kan genieten van de kleinere koersen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 08:32 schreef SuikerVuist het volgende:
Vandaag trouwens etten leur en morgen achter dernies in antwerpen..
20 hours ago
»
Thomas Dekker
Zo er staan 3 wedstrijden op het programma met de nationale selectie.. Druivekoers, midden nederland en een wedstrijd in limburg.. Joepie..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |