Vertel me nou niet dat je nog meer hebt gekochtquote:
Neej, maar die set is gewoon...quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:59 schreef BasOne het volgende:
[..]
Vertel me nou niet dat je nog meer hebt gekocht
idd... Ik snap ook niet dat dat lego tegenwoordig allemaal een thema van tv moet hebben. Vroeger had je gewoon miniland met vliegvelden, politiebureau's en brandweerkazernesquote:
de jeugd van tegenwoordig vind dat kennelijk niet cool meerquote:Op donderdag 30 juni 2011 14:22 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
idd... Ik snap ook niet dat dat lego tegenwoordig allemaal een thema van tv moet hebben. Vroeger had je gewoon miniland met vliegvelden, politiebureau's en brandweerkazernes
dat ziet er idd best geinig uitquote:Op donderdag 30 juni 2011 14:42 schreef benx het volgende:
Dit is wel een mooi aanvulling op de collectible minifigs:
[ afbeelding ]
Prijs: 27,99quote:
* wacht ongeduldig op pakketje*quote:
stickers plakkenquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:16 schreef benx het volgende:
Stickers van mijn 10177 waren "op", dus ik ff Lego bellen voor nieuwe vragen ze 5 euro voor een paar stickers
Zaten er op toen ik hem kocht.quote:
True, heb je trouwens enig idee hoe ik aan de stickers van 10019 moet komen ?quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:25 schreef mschol het volgende:
dat ze trouwens veel geld vragen snap ik best, ze moeten haast op maat gemaakt worden
bricklink, lugnet, peeron?quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:32 schreef benx het volgende:
[..]
True, heb je trouwens enig idee hoe ik aan de stickers van 10019 moet komen ?
100 euro voor stickersquote:
Yea, ga ze gewoon bij een stickerbedrijf laten drukken ofzoquote:
pics!quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:53 schreef bobbernaut het volgende:
ik heb net een gearbox gemaaktmet 3 versnellingen
(maar 6 tandwielen gebruikt!!)
zonder instructies of youtube etc
Een kubusquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:16 schreef Dagoduck het volgende:
Ik denk dat ik binnenkort maar weer eens met blokjes iets ga maken, iemand ideeën?
Pics !quote:Op donderdag 30 juni 2011 15:53 schreef bobbernaut het volgende:
ik heb net een gearbox gemaaktmet 3 versnellingen
(maar 6 tandwielen gebruikt!!)
zonder instructies of youtube etc
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |