Nee, gat in m'n hand... serieus een probleem, er zijn maanden dat ik gewoon een week of 2 gewoon zonder geld zitquote:
Rob heeft de route, dus hij is altijd degene die bij mij aan de deur staat, tenzij hij vrij is of ziek.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:29 schreef mschol het volgende:
overigens hebben wij dat hier een kleine 10 jaar terug gehad.
vrijwel elke dag kwam er een fedex chauffeur langs met dvd's voor m'n broer
en bijna altijd dezelfde...
Ik weet het, het is een 10 jaren opruim planquote:
ik probeer tenminste de sets niet in de tering bende te zetten XD (ben dus ook ruimte aan het fixenquote:Op woensdag 29 juni 2011 15:56 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ik weet het, het is een 10 jaren opruim plan
niet alle lego dozen gaan hier de schredder door..quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:11 schreef BasOne het volgende:
Ik was aan het opruimen en dan gaat een hele berg van de ene kant naar de andere kant en weer terug
Ik bewaar teveel.
Alle LEGO dozen moeten gewoon door de shredder en bij het oud papier, verzend dozen same, modelbouw dozen ergens wegzetten, oude PC wegdonderen.... Pfffff...
Ik ben lui, gewoon geen zin in
Teeeeering, mijn kamer lijkt in vergelijking met dat echt heul netjesquote:Op woensdag 29 juni 2011 15:50 schreef BasOne het volgende:
OK... schrik niet, mijn kamer is een puinhoop.. het meeste zie je niet maar toch
Ik heb een zolderkamer met wat gebruiks schade
Een klein beetje van menne LEGO collectie.
Kudo's voor degene wie de meeste sets spot
Links boven me
[ afbeelding ]
Links achter
[ afbeelding ]
Rechts vooruit
[ afbeelding ]
Rechts van me
[ afbeelding ]
Achter me
[ afbeelding ]
Ik heb gewaarschuwdquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Teeeeering, mijn kamer lijkt in vergelijking met dat echt heul netjes
lolquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:16 schreef BasOne het volgende:
[ afbeelding ]
Ik koop eerlijk waar niets van anderen.. eerlijk <.< >.>
jij is CopMike?quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:33 schreef bleiblei het volgende:
Ik doe niet aan Star Wars en beperk me (om de kosten te beperken) tot lugbulk (http://www.eurobricks.com/forum/index.php?showtopic=32289), City Exclusives (treinen, modular buildings en de winter huisjes) en Technic.
Zal morgen wel een rondje door het huis lopen en foto's maken. Lego staat hier echt verspreid over het gehele huis.
Vertel me nou niet dat je nog meer hebt gekochtquote:
Neej, maar die set is gewoon...quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:59 schreef BasOne het volgende:
[..]
Vertel me nou niet dat je nog meer hebt gekocht
idd... Ik snap ook niet dat dat lego tegenwoordig allemaal een thema van tv moet hebben. Vroeger had je gewoon miniland met vliegvelden, politiebureau's en brandweerkazernesquote:
de jeugd van tegenwoordig vind dat kennelijk niet cool meerquote:Op donderdag 30 juni 2011 14:22 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
idd... Ik snap ook niet dat dat lego tegenwoordig allemaal een thema van tv moet hebben. Vroeger had je gewoon miniland met vliegvelden, politiebureau's en brandweerkazernes
dat ziet er idd best geinig uitquote:Op donderdag 30 juni 2011 14:42 schreef benx het volgende:
Dit is wel een mooi aanvulling op de collectible minifigs:
[ afbeelding ]
Prijs: 27,99quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |