dan zal hij er minimaal 2 voor moeten neerleggen, nieuw wel te verstaan...quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:16 schreef benx het volgende:
Een gast wil me een iPad geven voor mijn 10030, heb hem gewoon dit gestuurd:
Lego > Apple
Wat is eigenlijk de waarde van zo een iPad? 10030 geschat op 450-500 that is.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:21 schreef mschol het volgende:
[..]
dan zal hij er minimaal 2 voor moeten neerleggen, nieuw wel te verstaan...
de 10030 is imho meer waard..quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:23 schreef benx het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk de waarde van zo een iPad? 10030 geschat op 450-500 that is.
Thx, raar dat de 2de goedkoper isquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:37 schreef mschol het volgende:
[..]
de 10030 is imho meer waard..
1 ipad is 649
ipad2 is 479
volgens tweakers dan
http://tweakers.net/price(...)0&scoreMax=5&x=0&y=0
Bricklink zet de10030 gebruikt/compleet op 800 Euro...quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:37 schreef mschol het volgende:
[..]
de 10030 is imho meer waard..
1 ipad is 649
ipad2 is 479
volgens tweakers dan
http://tweakers.net/price(...)0&scoreMax=5&x=0&y=0
Heiden!quote:Op donderdag 7 juli 2011 07:04 schreef Holy_Goat het volgende:
Zal wel een kwestie van smaak zijn maar op plaatjes is het gewoon net een dure grijze driehoek :p
Blasphemy! Starwars + Lego = Epic!quote:Op donderdag 7 juli 2011 07:04 schreef Holy_Goat het volgende:
Zal wel een kwestie van smaak zijn maar op plaatjes is het gewoon net een dure grijze driehoek :p
inderdaadquote:
Bekend probleemquote:Op donderdag 7 juli 2011 15:49 schreef mschol het volgende:
echt... dure lego gekocht... en eerste model deel 1 gebouwd.. maar nu gewoon geen tijd om te bouwen
ff een vraag, op pagina 145 van set 10179, had jij daar ook een probleem? dat onderste " raster " van de rechter punt met de " telefoonhorentjes " naar boven past hier niet.quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:49 schreef mschol het volgende:
echt... dure lego gekocht... en eerste model deel 1 gebouwd.. maar nu gewoon geen tijd om te bouwen
Bespreek je luxe probleem via PM...quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:27 schreef benx het volgende:
[..]
ff een vraag, op pagina 145 van set 10179, had jij daar ook een probleem? dat onderste " raster " van de rechter punt met de " telefoonhorentjes " naar boven past hier niet.
euhm, zal morgen eff kijken... ik heb een vermoeden dat ik weet waar je het over hebt, en als dat zo is: wat er stond klopte volgens mij wel maar er zat wat gezichtsbedrog bij oid... (meen ik mij te herinneren..quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:27 schreef benx het volgende:
[..]
ff een vraag, op pagina 145 van set 10179, had jij daar ook een probleem? dat onderste " raster " van de rechter punt met de " telefoonhorentjes " naar boven past hier niet.
* mschol geeft BasOne een foto van de 10179:quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:00 schreef BasOne het volgende:
[..]
Bespreek je luxe probleem via PM...
*Gaat in een hoekje zitten huilen met een foto van 10179
Yea inderdaad, drukfout ofzoquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:42 schreef mschol het volgende:
[..]
euhm, zal morgen eff kijken... ik heb een vermoeden dat ik weet waar je het over hebt, en als dat zo is: wat er stond klopte volgens mij wel maar er zat wat gezichtsbedrog bij oid... (meen ik mij te herinneren..
lolquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:43 schreef mschol het volgende:
[..]
[me=mschol] geeft BasOne een foto van de 10179:
[/me]
http://i52.tinypic.com/1zlrckh.jpg
das wel ergquote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:40 schreef benx het volgende:
Marktplaats verkopersmis 50 parts van mijn 10179
Yea pvvedomme, hoop dat lego ze allemaal heeft, maandag ff bellenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:42 schreef mschol het volgende:
[..]
das wel erg
maar ik heb em ook van marktplaats en die miste niks (naja.. had een 2x8 nops plankje i.p.v. 2x6 plankje op het eind.. waarschijnlijk ergens de mist in gegaan XD)
Ik ben opgegroeid met de lego van de jaren '80 en idd: ik vond die lego beter dan wat je nu hebt. Maar tijden veranderen en interesses ook: over 20 jaar zal de jeugd van nu er precies hetzelfde over denkenquote:Op maandag 11 juli 2011 15:09 schreef stinow het volgende:
Ik zie heel veel nieuwe sets voorbij komen.
Dat is natuurlijk niet verkeerd, en vooral de star wars sets zijn erg mooi maar:
Zijn jullie geen lego fans van de lego van jaren 70 en 80 / begin jaren 90?
De meeste nieuwe Lego ben ik niet echt kapot van...
plaatje doet het niet..quote:Op maandag 11 juli 2011 22:16 schreef Droopie het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft mijn vader voor mijn neefje gekocht via zijn werk.
Echt een mooi ding.
ik heb iets van: wat is "beter"?quote:Op maandag 11 juli 2011 19:10 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid met de lego van de jaren '80 en idd: ik vond die lego beter dan wat je nu hebt. Maar tijden veranderen en interesses ook: over 20 jaar zal de jeugd van nu er precies hetzelfde over denken
ha de 10155, nicequote:Op maandag 11 juli 2011 22:36 schreef Droopie het volgende:
[ afbeelding ]
nieuwe poging.
http://www.ekiddies.nl/sp(...)ersk-Container-Ship/
bekend probleem, hiero ook, meer mensen, google maar ff.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:11 schreef mschol het volgende:
morgen plankje op maat laten zagen voor de huisjes en dan kan ik hoop ik morgen of overmorgen even een filmpje/foto's van mijn collectie laten zien..
en mijn grand emporium heeft een kromme hoekpunt in de basisplaat![]()
ik heb maar even wat dvd's en boeken erop gezet, hopen dattie weer rechttrekt..
ow XDquote:Op donderdag 14 juli 2011 11:36 schreef Klonk het volgende:
dat ook, ik dacht dat je het over mijn kunstwerk had
Dat ie nu staatquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:21 schreef AlmightyArjen het volgende:
En wat is de meerwaarde van dat ding t.o.v. dat je telefoon gewoon op tafel ligt?
sweeetquote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:44 schreef theKiD het volgende:
Dit vind ik ook al zo een supergave foto![]()
http://www.flickr.com/photos/billward/3214269332/in/set-72157612759076395
nice..quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:03 schreef AlmightyArjen het volgende:
Nieuwste aanwinst:
[ afbeelding ]
![]()
Ik doe ook alles ongesorteerd in een grote bak (deksel), en dan lekker grabbelenquote:Op donderdag 21 juli 2011 01:58 schreef mschol het volgende:
[..]
sweeet
ow en plaatje van mijzelf:
[ afbeelding ]
Imperial ship in aanbouw
en ja alles ligt lekker ongesorteerd.. dat maakt dat ik er nog wat langer over doe om een model te maken
net bezig met de masten, het saaiste stuk was het begin tot nu toe.. allemaal prefab delenquote:Op donderdag 21 juli 2011 18:03 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ik doe ook alles ongesorteerd in een grote bak (deksel), en dan lekker grabbelen
Imperial Flagship is een mooi model, ik vond de masten alleen een beetje eentonig om te doen
wat zit er qua volledige modellen in de kisten? enig idee?quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:22 schreef valek het volgende:
Ik ben net bij een 2dehands winkeltje bij mij in het dorp geweest. Daar hadden ze nogal wat Lego staan. Heb onder andere 12v Transformator en rails gekocht. Verder heb ik een piratenschip gekocht http://lego.wikia.com/wiki/6271_Imperial_Flagship
En zo nog een hele hoop zooi. 2 kisten vol voor 100 euro. Niet zo'n slechte deal lijkt me.
Geen idee. Er zitten nogal wat handleidingen bij. Ik ga er even vanuit dat dat er zeker in zit. Verder zit er nog blauwe rails bij en zo'n loc die bij die blauwe rails hoort. Deze ga ik misschien verkopen. Het is echt nog allemaal uitzoeken. Ben net verhuisd en over een paar weken komt er een grote plaat op zolder waar ik mijn Lego uit kan stallen en opbouwen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:25 schreef mschol het volgende:
[..]
wat zit er qua volledige modellen in de kisten? enig idee?
prijs per stukje zal vast prima zijn..
blauwe trein, blauwe rails, een monorail uit het oude space tijdperk?quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:28 schreef valek het volgende:
[..]
Geen idee. Er zitten nogal wat handleidingen bij. Ik ga er even vanuit dat dat er zeker in zit. Verder zit er nog blauwe rails bij en zo'n loc die bij die blauwe rails hoort. Deze ga ik misschien verkopen. Het is echt nog allemaal uitzoeken. Ben net verhuisd en over een paar weken komt er een grote plaat op zolder waar ik mijn Lego uit kan stallen en opbouwen.
Een Legowinkel, of wat is dat?quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:17 schreef theKiD het volgende:
Binnenkort eens naar Oberhausen. Eens een echte winkelshop van binnen bekijken
De Futuron monorail was grijs.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:29 schreef mschol het volgende:
[..]
blauwe trein, blauwe rails, een monorail uit het oude space tijdperk?
als ik mijn imperial ship afheb staan de meest recente onderdelen netjes in een kast en daar kan ik wel een foto'tje/filmpje van brouwen
(waarschijnlijk wel met een gecrashte millenium falcon)
Nu niet denken, woooow 35 jaar oud, die zijn wat waard.... nee dusquote:Op donderdag 21 juli 2011 20:32 schreef BasOne het volgende:
[ afbeelding ]
Deze blauwe rail?
Zat in doos 151-1 Uit 1976
[ afbeelding ]
Verder nergens bij, dus er hoort geen Loc bij, maar ouwe locs kunnen erop
Ik weet het. Heb zo'n zwarte loc waar achterin 2 rode aansluitingen zitten. Maar die is volgens mij ook niet veel waard.quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:36 schreef BasOne het volgende:
[..]
Nu niet denken, woooow 35 jaar oud, die zijn wat waard.... nee dus
http://www.bricklink.com/(...)f&sz=10&searchSort=P
@ Oberhausen? Riant!quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:17 schreef theKiD het volgende:
Binnenkort eens naar Oberhausen. Eens een echte Legowinkel van binnen bekijken
Hebben ze daar alleen nieuwe Lego of ook oude gebruikte Lego?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:37 schreef MikelenniuM het volgende:
De Legoshop zit in CentrO.
Ze hebben er ook een PAB-wall
ik gok alleen nieuwe lego.. maar iig alle modellen die op de site van lego te vinden zijn... (denk ik/neem ik aan)quote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:59 schreef valek het volgende:
[..]
Hebben ze daar alleen nieuwe Lego of ook oude gebruikte Lego?
die heb ik na zo'n 10 jaar (misschien wel 15 jaar) opnieuw gemaakt...vroegah had ik iets verkeerd gedaan waardoor de boel niet paste, dan ben je best ziekquote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:10 schreef fruityloop het volgende:
Ik heb net mijn Space Shuttle overgedragen aan mijn neefje. Dat was toch wel een machtig mooi ding om te bouwen.
[ afbeelding ]
Mijn neefje laat er zijn vriendjes alleen naar kijken, ze mogen er niet aan komen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:18 schreef mschol het volgende:
[..]
die heb ik na zo'n 10 jaar (misschien wel 15 jaar) opnieuw gemaakt...vroegah had ik iets verkeerd gedaan waardoor de boel niet paste, dan ben je best ziek
nu staat hij in m'n kast mooi te zijn![]()
ik heb met al mijn gebouwde modellen iets van: ik wil wel het 2de model bouwen (mits aanwezig) maar dan moet ik deze slopen...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:20 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Mijn neefje laat er zijn vriendjes alleen naar kijken, ze mogen er niet aan komen.Nou is hij 8 jaar oud, maar goed, dat vergroot alleen maar de kans dat we hem binnenkort weer eens opnieuw mogen bouwen.
whehehehequote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:30 schreef fruityloop het volgende:
Dit krijg je als papa en ome fruityloop mee mogen spelen met de duplo..![]()
Die zijn nog wel wat waard als de doos en beschrijving er nog bij zitten, en ze geen steentjes missen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:37 schreef GX3 het volgende:
Ik probeer 2 Technic Lego sets te verkopen, maar ik zit te bedenken welk bedrag ik er voor kan vragen. Zijn zulke sets een beetje waardevast of is het een kwestie van 'wat de gek er voor geeft'?
Het gaat om de sets 8043 en 8053. Er moet helaas wat ruimte gemaakt worden in de hobbykamer
Die herken ikquote:Op donderdag 21 juli 2011 20:32 schreef BasOne het volgende:
[ afbeelding ]
Deze blauwe rail?
Zat in doos 151-1 Uit 1976
[ afbeelding ]
Verder nergens bij, dus er hoort geen Loc bij, maar ouwe locs kunnen erop
Beide sets zijn nog in de winkel verkrijgbaar, dus moet je voor een gebouwd model toch al snel 40% in aftrek nemen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:37 schreef GX3 het volgende:
Ik probeer 2 Technic Lego sets te verkopen, maar ik zit te bedenken welk bedrag ik er voor kan vragen. Zijn zulke sets een beetje waardevast of is het een kwestie van 'wat de gek er voor geeft'?
Het gaat om de sets 8043 en 8053. Er moet helaas wat ruimte gemaakt worden in de hobbykamer
Je moet gewoon dat 2e model bouwen, en als je dan denkt 'die eerste was leuker' kan je die eerste nog een keer bouwen!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:24 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb met al mijn gebouwde modellen iets van: ik wil wel het 2de model bouwen (mits aanwezig) maar dan moet ik deze slopen...
dilemma dus
mijn neefjes hadden mijn petshop ook gesloopt toen ik em afhad en ze ermee aan het spelen waren.. hele voorgevel kwam mee bij het loshalen van een verdieping (dat krijg je als ze de verdieping er verkeerd op zetten)
nu staat hij veilig
Ik heb dan de neiging om een 2de set erbij te kopenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je moet gewoon dat 2e model bouwen, en als je dan denkt 'die eerste was leuker' kan je die eerste nog een keer bouwen!
Ik heb wellicht wel interesse in je 8043, mits compleetquote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:41 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Die zijn nog wel wat waard als de doos en beschrijving er nog bij zitten, en ze geen steentjes missen.
Nieuw doet die 8043 nog 100+ euro, en die 8053 nog rond de 75 zo te zien. Ik zou denken aan een 55 en 40 euro respectievelijk, en mogelijk nog iets meer.
ik heb nog een hele doos van de 8043quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:22 schreef GX3 het volgende:
Handleiding is natuurlijk geen probleem, en uiteraard zijn ze compleet (1 keer opgebouwd en toen op de plank gezet). Maar de doos gaat een probleem worden, of naja, een doos in goede staat...
-edit: de doos van de 8053 is in goede staat, die van de 8043 ligt uit elkaar-
pas een aantal dozen weggegooid...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:55 schreef BasOne het volgende:
Ik heb nog een kapotte doos van 8043 die ik nog steeds weg moet gooien
heb ik goede ervaringen meequote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:06 schreef mschol het volgende:
[..]
pas een aantal dozen weggegooid...
deze heb ik nog over, die is wel heel, maar wel geopend en zonder inhoud
eerste order @ bricklink geplaatst
ben benieuwd
8053 is niet meer beschikbaarquote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:37 schreef GX3 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |