inderdaadquote:
Bekend probleemquote:Op donderdag 7 juli 2011 15:49 schreef mschol het volgende:
echt... dure lego gekocht... en eerste model deel 1 gebouwd.. maar nu gewoon geen tijd om te bouwen
ff een vraag, op pagina 145 van set 10179, had jij daar ook een probleem? dat onderste " raster " van de rechter punt met de " telefoonhorentjes " naar boven past hier niet.quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:49 schreef mschol het volgende:
echt... dure lego gekocht... en eerste model deel 1 gebouwd.. maar nu gewoon geen tijd om te bouwen
Bespreek je luxe probleem via PM...quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:27 schreef benx het volgende:
[..]
ff een vraag, op pagina 145 van set 10179, had jij daar ook een probleem? dat onderste " raster " van de rechter punt met de " telefoonhorentjes " naar boven past hier niet.
euhm, zal morgen eff kijken... ik heb een vermoeden dat ik weet waar je het over hebt, en als dat zo is: wat er stond klopte volgens mij wel maar er zat wat gezichtsbedrog bij oid... (meen ik mij te herinneren..quote:Op donderdag 7 juli 2011 18:27 schreef benx het volgende:
[..]
ff een vraag, op pagina 145 van set 10179, had jij daar ook een probleem? dat onderste " raster " van de rechter punt met de " telefoonhorentjes " naar boven past hier niet.
* mschol geeft BasOne een foto van de 10179:quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:00 schreef BasOne het volgende:
[..]
Bespreek je luxe probleem via PM...
*Gaat in een hoekje zitten huilen met een foto van 10179
Yea inderdaad, drukfout ofzoquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:42 schreef mschol het volgende:
[..]
euhm, zal morgen eff kijken... ik heb een vermoeden dat ik weet waar je het over hebt, en als dat zo is: wat er stond klopte volgens mij wel maar er zat wat gezichtsbedrog bij oid... (meen ik mij te herinneren..
lolquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:43 schreef mschol het volgende:
[..]
[me=mschol] geeft BasOne een foto van de 10179:
[/me]
http://i52.tinypic.com/1zlrckh.jpg
das wel ergquote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:40 schreef benx het volgende:
Marktplaats verkopersmis 50 parts van mijn 10179
Yea pvvedomme, hoop dat lego ze allemaal heeft, maandag ff bellenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 23:42 schreef mschol het volgende:
[..]
das wel erg
maar ik heb em ook van marktplaats en die miste niks (naja.. had een 2x8 nops plankje i.p.v. 2x6 plankje op het eind.. waarschijnlijk ergens de mist in gegaan XD)
Ik ben opgegroeid met de lego van de jaren '80 en idd: ik vond die lego beter dan wat je nu hebt. Maar tijden veranderen en interesses ook: over 20 jaar zal de jeugd van nu er precies hetzelfde over denkenquote:Op maandag 11 juli 2011 15:09 schreef stinow het volgende:
Ik zie heel veel nieuwe sets voorbij komen.
Dat is natuurlijk niet verkeerd, en vooral de star wars sets zijn erg mooi maar:
Zijn jullie geen lego fans van de lego van jaren 70 en 80 / begin jaren 90?
De meeste nieuwe Lego ben ik niet echt kapot van...
plaatje doet het niet..quote:Op maandag 11 juli 2011 22:16 schreef Droopie het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft mijn vader voor mijn neefje gekocht via zijn werk.
Echt een mooi ding.
ik heb iets van: wat is "beter"?quote:Op maandag 11 juli 2011 19:10 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid met de lego van de jaren '80 en idd: ik vond die lego beter dan wat je nu hebt. Maar tijden veranderen en interesses ook: over 20 jaar zal de jeugd van nu er precies hetzelfde over denken
ha de 10155, nicequote:Op maandag 11 juli 2011 22:36 schreef Droopie het volgende:
[ afbeelding ]
nieuwe poging.
http://www.ekiddies.nl/sp(...)ersk-Container-Ship/
bekend probleem, hiero ook, meer mensen, google maar ff.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:11 schreef mschol het volgende:
morgen plankje op maat laten zagen voor de huisjes en dan kan ik hoop ik morgen of overmorgen even een filmpje/foto's van mijn collectie laten zien..
en mijn grand emporium heeft een kromme hoekpunt in de basisplaat![]()
ik heb maar even wat dvd's en boeken erop gezet, hopen dattie weer rechttrekt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |