Ik ben opgegroeid met de lego van de jaren '80 en idd: ik vond die lego beter dan wat je nu hebt. Maar tijden veranderen en interesses ook: over 20 jaar zal de jeugd van nu er precies hetzelfde over denkenquote:Op maandag 11 juli 2011 15:09 schreef stinow het volgende:
Ik zie heel veel nieuwe sets voorbij komen.
Dat is natuurlijk niet verkeerd, en vooral de star wars sets zijn erg mooi maar:
Zijn jullie geen lego fans van de lego van jaren 70 en 80 / begin jaren 90?
De meeste nieuwe Lego ben ik niet echt kapot van...
plaatje doet het niet..quote:Op maandag 11 juli 2011 22:16 schreef Droopie het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft mijn vader voor mijn neefje gekocht via zijn werk.
Echt een mooi ding.
ik heb iets van: wat is "beter"?quote:Op maandag 11 juli 2011 19:10 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid met de lego van de jaren '80 en idd: ik vond die lego beter dan wat je nu hebt. Maar tijden veranderen en interesses ook: over 20 jaar zal de jeugd van nu er precies hetzelfde over denken
ha de 10155, nicequote:Op maandag 11 juli 2011 22:36 schreef Droopie het volgende:
[ afbeelding ]
nieuwe poging.
http://www.ekiddies.nl/sp(...)ersk-Container-Ship/
bekend probleem, hiero ook, meer mensen, google maar ff.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:11 schreef mschol het volgende:
morgen plankje op maat laten zagen voor de huisjes en dan kan ik hoop ik morgen of overmorgen even een filmpje/foto's van mijn collectie laten zien..
en mijn grand emporium heeft een kromme hoekpunt in de basisplaat![]()
ik heb maar even wat dvd's en boeken erop gezet, hopen dattie weer rechttrekt..
ow XDquote:Op donderdag 14 juli 2011 11:36 schreef Klonk het volgende:
dat ook, ik dacht dat je het over mijn kunstwerk had
Dat ie nu staatquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:21 schreef AlmightyArjen het volgende:
En wat is de meerwaarde van dat ding t.o.v. dat je telefoon gewoon op tafel ligt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |