Bruggenbouwen dit. Netjes.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:41 schreef Geo3kant het volgende:
Dit tuig is net een ziekte.. als je het niet uitroeit verspreid het zich snelkijk maar in Amerka/mexico ..
Ik ook. Maar zijn wel de dommere sletten onder onsquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:43 schreef Karina het volgende:
Ik snap wel waarom er meisjes lid kunnen worden hoor.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:43 schreef Karina het volgende:
Ik snap wel waarom er meisjes lid kunnen worden hoor.
Er zijn kleine groepjes die dat idee overnemen inclusief geweldsdelicten,quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:42 schreef Thas het volgende:
Maar ff serieus, Bloods vs Crips leeft toch helemaal niet in NL ofwat
Anders verdwalen in het systeem wel.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:45 schreef DrDentz het volgende:
Overleven aan het jongerenloket, de keiharde struggle.
Ik weet niet wat ie zei, maar dit klopt ongeveer voor de helft.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:45 schreef Smoofie het volgende:
Oh, wij hebben hun gedwongen om de criminaliteit in te gaan
Tuurlijk, jij wist dat nog nietquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:45 schreef Smoofie het volgende:
Oh, wij hebben hun gedwongen om de criminaliteit in te gaan
IK heb het gezien, wat een debielen. We zijn allemaal the same. http://www.stormfront.org/forum/t638312/quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:44 schreef UncleDolan het volgende:
Een tijdje terug was er ook een documentaire (VPRO dacht ik) over deze debielen, mochten op staatskosten de echte Bloods in Amerika ontmoeten.
echt he. ze hebben altijd die bling bling kettingen om, de nieuwste smartphones etc..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:46 schreef henkde_j het volgende:
Moeilijk rondkomen, maar ondertussen wel de duurste kleding kopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Allemaal statussymbolen, maar ondertussen financieel aan de grond zitten. Daar trappen de dames toch niet inquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:47 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
echt he. ze hebben altijd die bling bling kettingen om, de nieuwste smartphones etc..
Criminaliteit is nog altijd lonend.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:47 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
echt he. ze hebben altijd die bling bling kettingen om, de nieuwste smartphones etc..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is wel genuanceerder, aan de andere kant hebben ze ook altijd het idee nutteloos te zijn door hun afkomst.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:48 schreef Omnifacer het volgende:
"Wat wij meemaken, de situatie waarin wij zitten". Ik scheit echt op zulke figuren, echt... Het is NEDERLAND hier hoor, er wordt voor iedereen gezorgd. Doe niet alsof je uit een buitenwijk van fucking Bogota komt ofzo
Zijn genoeg voorbeelden in de wereld van mensen die heel arm zijn geweest en nu rijk zijn of gewoon goed/normaal leven.. maar je moet het gewoon willen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het is wel genuanceerder, aan de andere kant hebben ze ook altijd het idee nutteloos te zijn door hun afkomst.
Gastquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:47 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
IK heb het gezien, wat een debielen. We zijn allemaal the same. http://www.stormfront.org/forum/t638312/
Je kunt altijd bij AH werken oid. Maar dat is te laag...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:50 schreef Paul-89 het volgende:
Als je je werkelijk fatsoenlijk gedraagt en je aan afspraken blijft houden, kun je hier gewoon een prima baan/opleiding krijgen. Dat zielige gelul van dit soort gasten is echt te simpel.
Zolang er van dit soort knuffelende idioten rondlopen zal dat lang duren.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:50 schreef fratsman het volgende:
Wanneer gaan dit soort lowlifes eens inzien dat met deze houding, deze attitude, ze NIKS zullen bereiken in de maatschappij? En er maar duizenden euro's belastinggeld tegenaan gooien
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:48 schreef alors het volgende:
tasjes om me nek elke een andere merk!"Soms is het moeilijk de hoofd koud te houden, vooral als het gaat om die kankervrouwen."SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |